Dissabte passat vaig sortir a "fer una ruteta" i em va sorprendre la quantitat de gent( conductor i paquet ) amb moto que conduien i alguns pilotaven a moltes milles per hora amb pantalons curts ,samarreta i avarques.
D´acord que fa calor, però alguns segurament feien viatge Pan-provincial doncs m´els creuava lluny de qualsevol poble o ciutat ( C25 - C13 etc. , (vol dir que anaven lluny.)
A part del perill i les cremades per la pell ( el vent que es produeix per la circulació, amaga la "cremadura" )imagineu-se si es produeix una caiguda.
Però sembla que molts companys no pensen que si cauen es poden fer molt, però molt de mal, les abrasions encara que siguin a 50 kms/h fan molta pupa.
Amb aquestes prendes d´avui dia, que permeten la circulació del vent per dins de la prenda tot proteguin, eviten la calor inclús més que anar amb samarreta de màniga curta o pantalons curts.- comprovat - i si tens la desgràcia de caure...doncs....
Creieu-me si sortiu per carretera, encara que l´unica "prenda" obligatòria per circular amb moto sigui el casc, posseu-vos caçadora i pantalons llargs Airflow de motorista
:!: :!: :!:
SI US ESTIMEU LA VOSTRA PELL.....
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Estic totalment d'acord amb tu. Massa gent gent anant en moto sense protecció..... :evil: Es clar, així ensenyen el "moreno" que porten!
I no ho entenc. Si venen prendes fresquetes, com ara jaquetes i pantalons de cordura foradats (com els que porto jo
).
I no ho entenc. Si venen prendes fresquetes, com ara jaquetes i pantalons de cordura foradats (com els que porto jo

- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
estic totalment d'acord, fa angunia veure un tiu amb una 1000 RR i xancles.
Em vaig pillar una jeca EVO, de la que n'estic contentíssim.
per sota de 25º passo fresqueta, per sota de 20 fred, fins a 32ºC s'està bé, per sobre de 35ºC calor. Deixa passar l'aire,perquè és de reixeta, i té incorporat el folre tèrmic que l'altre dia vaig descobrir una cremallera a la zona lumbar que és per guardarlo a la pròpia jaqueta, una virgueria.
Amb el folre posat tens confort fins 10ºC i és impermeable.
l'assignatura pendent que tinc són els pantalons d'estiu
Em vaig pillar una jeca EVO, de la que n'estic contentíssim.
per sota de 25º passo fresqueta, per sota de 20 fred, fins a 32ºC s'està bé, per sobre de 35ºC calor. Deixa passar l'aire,perquè és de reixeta, i té incorporat el folre tèrmic que l'altre dia vaig descobrir una cremallera a la zona lumbar que és per guardarlo a la pròpia jaqueta, una virgueria.
Amb el folre posat tens confort fins 10ºC i és impermeable.
l'assignatura pendent que tinc són els pantalons d'estiu