Sera aquest any el de Pedrosa?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Sera aquest any el de Pedrosa?

Entrada Autor: Steelman » dv. feb. 02, 2007 5:45 pm

Creieu que aquest any despres de la "sorpresa" d´en Hayden sera el de Pedrosa o que en Rossi no tindra la mala sort que va tenir l´any passat?

A mes aquest any corren amb una moto mes lleugera que en teoria pot minimitzar la desventatje d'en Dani per culpa del seu Pes/alçada

Imatge
Ex ...moltes coses

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Sera aquest any el de Pedrosa?

Entrada Autor: Llagasta » dv. feb. 02, 2007 6:06 pm

Steelman"]Creieu que aquest any despres de la "sorpresa" d´en Hayden sera el de Pedrosa o que en Rossi no tindra la mala sort que va tenir l´any passat?

L´altre dia es queixava a Phillip Island que l´hi faltaven cavalls 8)
Imatge

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dv. feb. 02, 2007 6:40 pm

Aquest any SI !!!!!!

:ban :jump :ban :jump :ban :jump :ban :jump :ban :jump :ban :jump
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. feb. 02, 2007 6:43 pm

Anna ha escrit:Aquest any SI !!!!!!
Ojalá sigui aixi, però jo ja dubto que el guanyi el mundial. Alguna carrera potser si, però el Rossi és molt Rossi..... :roll:

L'any passat el Rossi es va descentrar una mica pensant amb el salt a la F-1 i no estava on tenia que estar. Aquest any espera concentrar-se com sempre.

P. D : Una de les meves ilus és veure a Rossi amb DUCATI.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dv. feb. 02, 2007 6:55 pm

Les característiques del nou reglament esta clar que afavoreixen els pilots amb poc pes els motors seran nous mes ven dit sortiran tots de zero al Dani es un campió i no estaríem especulant si no coincidissin amb la mateixa categoria amb Rossi el pilot mes complet de tots els tems, quina difícil papereta no, es podria comparar amb els anys de Jordi Tarrés en el campionat del mon de Trial les grans promeses sols podien quedar segon.

Randy-650
Una de les meves ilus es veura a Rossi amb Ducati
Si jo igual, m’ha estranyat que firmes dos anys mes per Yamaha
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 02, 2007 7:06 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dv. feb. 02, 2007 6:58 pm

Randy-650 ha escrit:
Anna ha escrit:Aquest any SI !!!!!!
Ojalá sigui aixi, però jo ja dubto que el guanyi el mundial. Alguna carrera potser si, però el Rossi és molt Rossi..... :roll:

L'any passat el Rossi es va descentrar una mica pensant amb el salt a la F-1 i no estava on tenia que estar. Aquest any espera concentrar-se com sempre.

P. D : Una de les meves ilus és veure a Rossi amb DUCATI.
Perdoneu que sigui tant optimista, però també deien això mateix del Alonso i en “Chumaker”,
que l’any passat havia estat descentrat, i que l’últim mundial el guanyaria, i no va poder fer res.....
va guanyar l’Alonso :wink: :wink: :wink:
(que ja ser que alguns no us cau gaire bé :twisted: ) però a mi m’encanta !!!!!!! :ban :jump :ban :jump
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dv. feb. 02, 2007 7:23 pm

Anna ha escrit: (que ja ser que alguns no us cau gaire bé :twisted: ) però a mi m’encanta !!!!!!! :ban :jump :ban :jump
Apunta'm a la llista dels que no els hi cau gaire be l'Alonso :twisted: :twisted: (és un desagrait i una mica xulet)
Jo no crec que el Pedrosa guanyi el mundial (tot i que m'encantaria) però tin l'impresió que farà un molt bon paper :wink: :wink: :wink: :form :form :form :form :form

Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dv. feb. 02, 2007 7:29 pm

Hola nois/es:
En Dani es un fora de serie, com també ho es en Rossi :evil: .
Jo no se si en Rossi com dieu es el pilot més complert de tots els temps, recordo a Freddy Spencer, Garner, Rayner, a el "Pajarito", que també eren uns fenòmens... no puc ni imaginar-me'ls tots junts a una carrera :shock:
És clar! que m'agradaria que guanyés en Dani... però no ho tindrà gens fàcil...
Aquest any haurà de demostrar de que és capaç i ja no li valdrà alló de rocki de l'any ni cap altre mena d'excuses...
V'ssssssssss

David
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:35 am
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: David » dv. feb. 02, 2007 9:27 pm

Doncs jo saber si serà l' any del Pedrosa o no, no ho sé, però que si fins ara porta millor trajectoria que el Rossi es molt probable que aquest any sel pugui passar per la pedra, el que si que crec, es que aquest any disfrutarem i molt.

Salut i Vsss

Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » ds. feb. 03, 2007 12:41 am

No sé si serà l'any d'en Pedrosa, de la mateixa manera que tampoc sé si en Rossi es pendrà la revenja pel resultat de la temporada passada.
Però si que m'agradaria, i molt, que fos l'any d'en Loris Capirossi.
És un tio que em cau molt bé, i que porta la moto com pocs. Tremendament espectacular. I si a sobre li sumem que porta una DUCATI , que més es pot demanar???
A part d'això, és tot un "caballer". Provablement sigui l'únic pilot punter de MOTO GP, que no té enemics.
Seria genial que es proclamés campió del món de MOTO GP abans de la seva retirada, que espero que sigui d'aquí a molts anys!!!
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » ds. feb. 03, 2007 1:10 am

Holaaaaa,

Xavi sento recordar-te que el teu “cavaller” de Ducati va guanyar un els seus títols de 125 envestint a un altre pilot japonès a pocs revolts del final de l’ultima cursa de la temporada. Se que des de llavors ha plogut molt i que pot haver canviat força, però fer caure a un altre pilot per guanyar un campionat... lleig, molt lleig.

L’he perdonat, però no ho oblido, no acabo de refiar-me’n, ho sento.

:? :evil: :?
Sort,

roger
Presentats
Entrades: 345
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
Ubicació: Andorra la Vella

Entrada Autor: roger » ds. feb. 03, 2007 10:50 am

No se que pasara... pero la cosa estara entre Rosi i Pedrosa. I es un problema per que m'agraden els 2, potser una mica mes Rosi, ja que Pedrosa es una mica ranci. Pero m'agraden els 2. Lo important es que donin un bon espectacle :D :D :D

Per cert apunteu-me a la llista :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: NO EL TRAGO
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge

CISCU
Presentats
Entrades: 267
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:51 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: CISCU » ds. feb. 03, 2007 1:41 pm

Tan de bo tinguéssim un altre pilot català, com a campeo del mon de 500 cc però en Rosi, conta i mol ara que a renovat asta el 2008 i sa na oblidat de la F.1..........com diu el roger ami em passa igual el Rosi es un gran pilot i mentre el campionat estigui entre ells dos jo em conformo..............
La felicitat no és fer el que ens agrada, sinó ens agradi el que fem.

Xavitiger
Presentats

Entrada Autor: Xavitiger » ds. feb. 03, 2007 5:29 pm

Albert ha escrit: Xavi sento recordar-te que el teu “cavaller” de Ducati va guanyar un els seus títols de 125 envestint a un altre pilot japonès a pocs revolts del final de l’ultima cursa de la temporada. Se que des de llavors ha plogut molt i que pot haver canviat força, però fer caure a un altre pilot per guanyar un campionat... lleig, molt lleig.
Tens raó Albert, però aleshores en Capirossi era un nen, amb tot el que això comporta.
I no és que vulgui excusar aquell acte, jo sempre defensaré el joc net tant en l'esport com en altres àmbits de la vida, però no oblidem tampoc que el mateix han fet altres grans pilots...
El mateix Rossi sense anar més lluny, havia tingut algun rifi-rafe amb un tal Sete Gibernau. Potser no al final de la última cursa, però el títol estava igualment en joc.
Però és clar, en Rossi és un paio simpatiquíssim, super extrovertit, divertit i que cau bé a totes les iaies...i se li pot perdonar tot...
P.D.: M'encanta en Rossi, i vaig disfrutar d'allò més quan va guanyar el "SETE" títol de campió del món, però últimament en Capirossi em té enganxat!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. feb. 03, 2007 5:52 pm

M'haure de mirar mes les curses per que estic molt perdut :)
No sabia de la maniobra del Capirosi ni res de tot aixo :(
Ex ...moltes coses

Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » ds. feb. 03, 2007 6:45 pm

Steelman ha escrit:
M'haure de mirar mes les curses per que estic molt perdut :)
Jordi, a mi em passa el mateix.
Les curses les fan al diumenge pel matí, i aleshores (almeys jo), estic voltejant amb la moto, i solament veig el resum del telenoticies. :? :? :?
Però tant de bo que guanyes el Dani. Tot i que il Dotore, é molto Dotore. :wink: :wink: :wink:
... eppur si muove.!!!

Xavitiger
Presentats

Entrada Autor: Xavitiger » ds. feb. 03, 2007 10:56 pm

Steelman ha escrit:No sabia de la maniobra del Capirosi ni res de tot aixo :(
Ostres Jordi!!!
És que tu erets molt però que molt jovenet quan va passar allò...!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » ds. feb. 03, 2007 11:08 pm

Doncs jo ... ni Pedrosa, ni Capirossi, ni Rossi, ni "perico de los palotes" .... mentre no es mullin el cul amb la problemàtica que envolta el motociclisme de a peu.

Ells que es diuen ser el màxim exponent del motociclisme no em mereixen... de moment .... cap pèrdua de temps, per la meva part.

Aquí queda això ... apa !!!

V'ssssssss

CISCU
Presentats
Entrades: 267
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:51 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: CISCU » ds. feb. 03, 2007 11:17 pm

Be si no crec recorda malament, la maniobra no va se en 125 cc si no em als 250cc el seu primer i únic titul, de aquesta categoria on va tira al japonès harada, el capirosi es una gran persona, a mi personalment em cau mol be com a persona, no com a pilot però ai sa sap la joventut, es impetuosa i en al seu cas es un gran pilot i mol espectacular i no em faria res que, que guanyes al mundial, però a tria.........Rosi......... Pedrosa.......i el resto.
La felicitat no és fer el que ens agrada, sinó ens agradi el que fem.

Xavitiger
Presentats

Entrada Autor: Xavitiger » dg. feb. 04, 2007 8:49 pm

QSC ha escrit:Doncs jo ... ni Pedrosa, ni Capirossi, ni Rossi, ni "perico de los palotes" .... mentre no es mullin el cul amb la problemàtica que envolta el motociclisme de a peu.
Doncs també és veritat Jordi...també és veritat...
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Respon

Torna a “General”