A mes aquest any corren amb una moto mes lleugera que en teoria pot minimitzar la desventatje d'en Dani per culpa del seu Pes/alçada

Moderador: Airald
Ojalá sigui aixi, però jo ja dubto que el guanyi el mundial. Alguna carrera potser si, però el Rossi és molt Rossi..... :roll:Anna ha escrit:Aquest any SI !!!!!!
Si jo igual, m’ha estranyat que firmes dos anys mes per YamahaUna de les meves ilus es veura a Rossi amb Ducati
Perdoneu que sigui tant optimista, però també deien això mateix del Alonso i en “Chumaker”,Randy-650 ha escrit:Ojalá sigui aixi, però jo ja dubto que el guanyi el mundial. Alguna carrera potser si, però el Rossi és molt Rossi..... :roll:Anna ha escrit:Aquest any SI !!!!!!
L'any passat el Rossi es va descentrar una mica pensant amb el salt a la F-1 i no estava on tenia que estar. Aquest any espera concentrar-se com sempre.
P. D : Una de les meves ilus és veure a Rossi amb DUCATI.
Apunta'm a la llista dels que no els hi cau gaire be l'Alonso :twisted: :twisted: (és un desagrait i una mica xulet)Anna ha escrit: (que ja ser que alguns no us cau gaire bé :twisted: ) però a mi m’encanta !!!!!!! :ban :jump :ban :jump
Tens raó Albert, però aleshores en Capirossi era un nen, amb tot el que això comporta.Albert ha escrit: Xavi sento recordar-te que el teu “cavaller” de Ducati va guanyar un els seus títols de 125 envestint a un altre pilot japonès a pocs revolts del final de l’ultima cursa de la temporada. Se que des de llavors ha plogut molt i que pot haver canviat força, però fer caure a un altre pilot per guanyar un campionat... lleig, molt lleig.
Jordi, a mi em passa el mateix.Steelman ha escrit:M'haure de mirar mes les curses per que estic molt perdut :)