Nova Yamaha XJ6 Diversion 2009

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Nova Yamaha XJ6 Diversion 2009

Entrada Autor: Randy-650 » dc. set. 10, 2008 12:20 am

Yamaha ha presentat la nova Yamaha Diversion. Res a veure amb la Diversion antiga..... :shock:

Yamaha Diversion antiga:

Imatge

Yamaha XJ6 Diversion 2009:

El motor de cuatro cilindros de 600 cc ofrece 78 CV a 10000 rpm y un par de 6,1 Kg/m a 8500 rpm. Como ya os he comentado deriva de la serie Z, pero ha sido profundamente modificado. Estas modificaciones incluyen el rediseño de la culata y los conductos de admisión y escape, también se han revisado los árboles de levas afinando su perfil para ofrecer un par más lineal a medio régimen. Los cilindros y el cárter superior ahora son una única pieza, con lo que se ha eliminado una junta complicada en el motor que conserva los 65,5 mm de diámetro por 44,5 mm de carrera pero ahora incluye unos pistones forjados de aluminio. La inyección también ha sido revisada incorporando ahora unos inyectores bidireccionales de 32 mm y cuatro orificios. El escape sigue las ultimas tendencias al esconderse casi por completo bajo el motor que ayuda a bajar el centro de gravedad de la moto y además incluye un sistema tres cámaras con sensor de oxigeno para monitorizar en todo momento los gases de salida. Por último el embrague es ahora del tipo “Inner Push” que permite una mayor comodidad en el manejo con un tacto mas suave y preciso.

ImatgeImatge
Imatge

No entenc com Yamaha presenta a bombo i platillo una moto que és una còpia de la FZ6.... :roll:

Imatge

Yamaha ja no és el que era. De fet, poques s'en venen. En aquest fòrum penso que la gent que en té una les podem comptar amb una mà. Fa no masses anys (15) tenir una yamaha era sinònim de tenir una bona eina que "servia per tot". Avui en dia tenir una Yamaha és sinònim de tenir un "pepino".

És el que penso jo.

Corregiu-me si no ho dic bé. :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. set. 10, 2008 1:45 pm

Era a començaments dels anys 80 quan tot passejant amb un amic per l'Estartit varem veure la primera Diversión, va ser el meu amic que va dir : tant sols amb aquest nom ja no m'agrada, automàticament vaig pensar el mateix, del d'aleshores que continuu tenint la mateixa opinió.

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dc. set. 10, 2008 4:07 pm

'es que el primer error de yamaha amb la Diversion va ser substituir una moto de veritat com era la XJ 600 original per una moto de fireta... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. set. 10, 2008 4:12 pm

JordiTrident ha escrit:'es que el primer error de yamaha amb la Diversion va ser substituir una moto de veritat com era la XJ 600 original per una moto de fireta... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Continuant parlant d´errors ,retirar la XJ900 amb cardan...un altre GRAN ERROR
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. set. 10, 2008 10:50 pm

JordiTrident ha escrit:'es que el primer error de yamaha amb la Diversion va ser substituir una moto de veritat com era la XJ 600 original per una moto de fireta... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Diga'm-ho a mi que en vaig tenir dues.... :wink:

Res a veure la XJ-600 original amb la Diversion.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “General”