Entrada
Autor: josepgts » dj. set. 18, 2008 10:44 pm
ara et fotaré un rotllo, això et passa per preguntar, :lol:
la meva es del març del 93, de fet es la primera que va entrar al pais per que les revistes fessin les fotos, un cop acabades les fotos i proves de totes les revistes i amb 2000 km va quedar a un magatzem de la yamaha de palau, al cap de 5 anys un d'allà la va veure plena de pols i se la va quedar, la va tenir un any (9000km) i jo la vaig comprar, originalment era de color verd, estava perfecte, però tenia ratllades de haber-hi deixat coses a sobre, osigui que 2 anys després la vaig pintar tal i com està ara.
com el rotllo m'ha quedat curt, faré jo una altra pregunta relacionada, perqué vaig comprar aquesta moto??
bona pregunta... al 99 quan la vaig comprar tenia una deauville, fantastica moto, però per anar lluny, dos i paquets es quedava una mica curta de motor, tenint en compte que necesitava una turisme perqué si no anava comode la meva ex no volia moto, però que jo volia que tingués vidilla, pos no hi habia gaire cosa, era o una pan (la veia massa gran, o una bmw (massa de gent gran) la VFR (que segons la dona tenia les estriberes massa amunt) o la GTS, nova no l'hagués comprat per el preu, era carissima, però al sortir la oportunitat... crec que vaig fer la millor elecció en el seu moment, viatjavem bastant en moto... al 2001 va sortir la FJR i la volia cambiar, però quan finalment la vaig veure vaig pensar... "si la que tens està molt bé" i en lloc de cambiar de moto vaig cambiar de dona... i clar, per anar sol es massa pesada, gran... però n'estic content, ja que no puc presumir de conduir bé, al menys tinc una moto exclusiva, la llastima es que les dones no entenen de motos i això no ho valoren gaire... jejeje
weno, ara si que ja he escrit mot i no vull abusar... si tens alguna pregunta més, o la vols provar, només ho has de dir, es una moto vella però diferent de totes les demés en conducció...