Us tornarieu a comprar el mateix model de moto?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon

Us tornarieu a comprar el mateix model de moto?

Si
24
56%
No
13
30%
El Randy fot cada pregunta més tonta.....
6
14%

Vots totals: 43

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dt. set. 16, 2008 10:56 pm

sergi3 ha escrit:
J@N LINCE ha escrit:pero una "miqueta" més de motor no estaria malament, o no?
Si parlem de la 650, ara si parles de la 1000, ja es altre cosa. O no?
Jo tinc un vstrom 650, i no he provat una moto de mes cilindrada, pero ara mateix, no li trobo a faltar motor. Potser es perque no he provat un motor mes gran, pero si que tornaria a comprar-me la mateixa. Ara que m'agradan d'altres, com la gs, la estelvio
:cerv
Amb carinyo, eh?

La GS, i la Stelvio, com que tenen una miqueta més de motor, que la V, o no????

Lo que hem pregunto, quan veig una V`strom, apunt de adevantar, amb maletes, dos a la moto, etc...

Es: que estará esperant????? :shock:

Trec el cap, i veig, molt lluny la resposta. Ve un cotxe de cara 1KM més lluny.

Aleshores, ho entenc 8) , premo l`accelerador, i .........

........Fins la propera creuilla!!!!!!!!! :!:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. set. 17, 2008 7:59 am

Holaaaa,
J@N LINCE ha escrit: Es: que estará esperant????? :shock:

Aleshores, ho entenc 8) , premo l`accelerador, i .........

........Fins la propera creuilla!!!!!!!!! :!:

Ets una mica dolentot Joan, potser entramaliat, oi?

:lol: :lol: :lol:
Sort,

Jacks
Presentats
Entrades: 562
Membre des de: dc. maig 21, 2008 12:35 am
Ubicació: La Bisbal d' Emporda

Entrada Autor: Jacks » dc. set. 17, 2008 3:14 pm

jo en cara no huse la pregunta es una mica dificil de respondre
ja que ami amb el que tin de mumen en ba force be i el que megrada
son les de espor turisme i que sigin completemen carenades i actualmen
no nian gaires obsions en el mercat. :roll: :roll: :roll: :eyes :eyes :eyes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dj. set. 18, 2008 7:56 am

J@N LINCE ha escrit:La GS, i la Stelvio, com que tenen una miqueta més de motor, que la V, o no????
Lo que hem pregunto, quan veig una V`strom, apunt de adevantar, amb maletes, dos a la moto, etc...
Es: que estará esperant????? Shocked
Aleshores, ho entenc Cool , premo l`accelerador, i .........
:evil: :evil:
Be, te de donar la rao amb el que la gs i la Stelvio tenen mes motor la la Vstrom, la 650, la meva, que diuen que les negres mate son les que mes corren :wink:
Pero home, a 1 KM de distancia............., a mig encara :wink: :wink: pero el tema de la strom esta en un altre post jejejejeje

:cerv

Xurrumeku
Presentats
Entrades: 334
Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeku » dj. set. 18, 2008 12:20 pm

siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!!!!!!!!

COMPRARIA LA DUCATI S2R 1000 UN ALTRE VEGUADE
:D :D :D :D :D
Imatge

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dj. set. 18, 2008 12:21 pm

Doncs jo he votat la tercera opció, espero que en Randy no s’ofengui. :D

Peró els que anem en moto a voltes ens oblidem que l'essència de la moto és la llibertat, i això t'ho dóna qualsevol màquina del mercat, perquè sóc dels que penso que és la persona que s'ha d’adaptar al medi i no la inversa.

Per tan la millor moto és la que té cada un, ho altre és un debat utòpic.

De les meves motos anteriors sempre recordo els molts bon moments que m'han donat… i han sigut molts.

I la que tinc ara la gaudeixo enormement… això si, per a fer-ho cal treure-la del garatge.

Salut i República!

Xurrumeku
Presentats
Entrades: 334
Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeku » dj. set. 18, 2008 12:27 pm

siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!!!!!!!!

COMPRARIA LA DUCATI S2R 1000 UN ALTRE VEGUADE
:D :D :D :D :D
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. set. 18, 2008 12:31 pm

Panotxa ha escrit:Doncs jo he votat la tercera opció, espero que en Randy no s’ofengui. :D

.....
Tranquil, jo no m'ofenc quasi per res. :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dj. set. 18, 2008 4:43 pm

josepgts ha escrit:com a molts el meu problema es que la meva ja no la fan, la que la va sustituir va ser la FJR1300, que per mi seria una bona opcio (la semiautomatica, que soc molt mandrós) (...)

esperem que la meva m'aguanti molt temps encara
Per cert Josep, de quin any es la teva "omega"?
La vas comprar nova?

Desde sempre m'ha semblat una moto genial i realment exclusiva, encara que no acabes de entrar al mercat.

Salut.

josepgts
Presentats
Entrades: 139
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
Ubicació: Rubi

Entrada Autor: josepgts » dj. set. 18, 2008 10:44 pm

ara et fotaré un rotllo, això et passa per preguntar, :lol:

la meva es del març del 93, de fet es la primera que va entrar al pais per que les revistes fessin les fotos, un cop acabades les fotos i proves de totes les revistes i amb 2000 km va quedar a un magatzem de la yamaha de palau, al cap de 5 anys un d'allà la va veure plena de pols i se la va quedar, la va tenir un any (9000km) i jo la vaig comprar, originalment era de color verd, estava perfecte, però tenia ratllades de haber-hi deixat coses a sobre, osigui que 2 anys després la vaig pintar tal i com està ara.

com el rotllo m'ha quedat curt, faré jo una altra pregunta relacionada, perqué vaig comprar aquesta moto??

bona pregunta... al 99 quan la vaig comprar tenia una deauville, fantastica moto, però per anar lluny, dos i paquets es quedava una mica curta de motor, tenint en compte que necesitava una turisme perqué si no anava comode la meva ex no volia moto, però que jo volia que tingués vidilla, pos no hi habia gaire cosa, era o una pan (la veia massa gran, o una bmw (massa de gent gran) la VFR (que segons la dona tenia les estriberes massa amunt) o la GTS, nova no l'hagués comprat per el preu, era carissima, però al sortir la oportunitat... crec que vaig fer la millor elecció en el seu moment, viatjavem bastant en moto... al 2001 va sortir la FJR i la volia cambiar, però quan finalment la vaig veure vaig pensar... "si la que tens està molt bé" i en lloc de cambiar de moto vaig cambiar de dona... i clar, per anar sol es massa pesada, gran... però n'estic content, ja que no puc presumir de conduir bé, al menys tinc una moto exclusiva, la llastima es que les dones no entenen de motos i això no ho valoren gaire... jejeje

weno, ara si que ja he escrit mot i no vull abusar... si tens alguna pregunta més, o la vols provar, només ho has de dir, es una moto vella però diferent de totes les demés en conducció...

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. set. 19, 2008 12:07 am

josepgts ha escrit:
... si tens alguna pregunta més, o la vols provar, només ho has de dir, es una moto vella però diferent de totes les demés en conducció...
Dono fe de les paraules d'en josepgts. A la kdd de Viella me la va deixar una estona i penso que mai he portat una cosa semblant. :shock:

Em vaig quedar patifuso de lo bé que anava. Imagina que va ficar 2ª, la vaig estrujar fort , miro el rellotge de rpm i .........sols anava a 4.000 voltes!!!!!! I gira a 10.000 rpm. :shock: :shock: :shock:

Pocs motor tan plens he vist jo en un moto, la veritat.

És 8 o 16V?
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

josepgts
Presentats
Entrades: 139
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
Ubicació: Rubi

Entrada Autor: josepgts » dv. set. 19, 2008 9:46 am

Randy-650 ha escrit:
És 8 o 16V?

ni 8 ni 16, 20v, 5 valvules per cilindre la cinquena valvula es la valvula exup (que dona nom al motor) jo t'explicaria lo que fa, però ho he intentat entendre 1000 cops, i mai ho he aconseguit, lo que si he entés es que per lubricar aquesta valvula fa servir l'oli del motor, amb lo que gasta més oli que benzina... potser algú d'aqui pot explicar de manera simple lo que fa exactament.

per cert randy... de les 4000 a les 7000rpm es quan tira de veritat... jejeje arriva a les 10500rpm, però tal com la tinc configurada a les 8000 ja s'acabat...

Guillem
Presentats
Entrades: 94
Membre des de: dv. juny 01, 2007 8:42 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Guillem » ds. set. 20, 2008 6:40 pm

Tinc dues motos, tinc dret a dos vots :lol: ?

Vot que si:
Doncs si, jo em tornaria a comprar La Yamaha Fazer 600. M'ha donat i em dona tot el que jo esperava de ella. Molt versàtil. En cap moment he pensat, osti me equivocat de moto. Tot el contrari.

Vot que no:
Doncs, no en tornaria a comprar la Honda CBR 600 F '92 de segona o tercera mà que utilitzo només per circuit.
Que no renego de la compra que he fet perquè m'ho passo molt bé aprenent-ne i exprimint-la però reconec que amb les RR's que fan avui en dia la pobre es una mica velleta.
Així que em compraria la CBR 600 RR 2009.

P.D: Tot es qüestió de calés, també, no?

Salut!!!

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dl. set. 22, 2008 7:36 pm

josepgts ha escrit:ara et fotaré un rotllo, això et passa per preguntar, :lol:

la meva es del març del 93, (...) si tens alguna pregunta més, o la vols provar, només ho has de dir, es una moto vella però diferent de totes les demés en conducció...
Molt interesant. Ben cert que és exclusiva com poques. De fet no recordo haver-ne vist mai cap pel carrer.

Salut.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. set. 22, 2008 9:47 pm

Jo ja no me'n recordo si he votat o que he votat, el que si se es quin model de moto NO em compraria :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dt. set. 23, 2008 1:00 am

James Bond ha escrit:Jo ja no me'n recordo si he votat o que he votat, el que si se es quin model de moto NO em compraria :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Vssssss
007
A mi en pasa exactament el mateix, tinc claríiiiiiiiiiisim quin model NO em compraría. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Salut i kilómetres

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. set. 23, 2008 5:30 pm

siono1000 ha escrit:
James Bond ha escrit:Jo ja no me'n recordo si he votat o que he votat, el que si se es quin model de moto NO em compraria :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Vssssss
007
A mi en pasa exactament el mateix, tinc claríiiiiiiiiiisim quin model NO em compraría. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Quina, quina no et compraries? és curiositat nomès. :roll:

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dt. set. 23, 2008 11:12 pm

Que segueixi el misteri. :roll:

En comprometo a dir-ho el dia que digui en Bond, James Bond, quina es la que ell NO compraría. :wink:

Salut.
Salut i kilómetres

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dv. set. 26, 2008 1:11 pm

Holaaaaaa,
siono1000 ha escrit:

Vssssss
007
A mi em passa el mateix, però son mes els que se que no em compraria que no pas els que si. Tot i que se que n'hi ham moltes que no em compraria que son molt bones motos.

Però em considero propietari del meu mal gust particular!!!

:lol: :lol: :lol:
Sort,

Motorrader
Presentats
Entrades: 17
Membre des de: dl. set. 15, 2008 11:37 am

Entrada Autor: Motorrader » dg. set. 28, 2008 9:20 am

Jo he votat que no, ara mateix m'agradaria canviar-la, es més la r1100s està a la venda!!

La moto es genial i va de meravella, pero el tema comoditat tan pel conductor com pel passatger, i el tema capacitat de càrrega i consums, fan que busqui una opció més turistica ja que acabo fent molts kilometres de ruta.

I... encara que tingues la moto ideal, per exemple una r1200gs adventure, o una paneuro, o una rt etc. Canviaria SEMPRE.
Si una cosa ja la has probat, amb la de coses que hi ha per probar, es com un delicte repetir.

Es com repetir un viatge, quan encara no has vist moltes coses, prefereixo veure coses noves a repetir, i amb les motos igual.

Respon

Torna a “General”