Neumatics nous, parafina, compte!
Moderador: Airald
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Neumatics nous, parafina, compte!
He trobat per ahi aquest article, i com que jo a vegades hi penso com el de l'article, el penjo.
http://www.portalmotos.com/www/contenid ... entid=5774
Jo em pregunto, que pq cuan vaig a cambiar el neumàtic és molt mès perillos els primers km que no pas quan el tinc gastat. Capa protectora? i perquè no els hi posen una funda. Massa car? i perquè no creen una maquineta que netegi o poleigi aquesta capa protectora quan et monten el pneumatic.
No sè, però vaja molt rotllo sempre que surto de cambiar peneumatic mirant per arreu, no tombant massa, i clar els de darrere ben a amorrats, amb el perill extra que suposa.
http://www.portalmotos.com/www/contenid ... entid=5774
Jo em pregunto, que pq cuan vaig a cambiar el neumàtic és molt mès perillos els primers km que no pas quan el tinc gastat. Capa protectora? i perquè no els hi posen una funda. Massa car? i perquè no creen una maquineta que netegi o poleigi aquesta capa protectora quan et monten el pneumatic.
No sè, però vaja molt rotllo sempre que surto de cambiar peneumatic mirant per arreu, no tombant massa, i clar els de darrere ben a amorrats, amb el perill extra que suposa.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Vendetta
- Presentats
Si , ja ho sè, però patiria menys si ni tans sols fossin aquests 15 o 20, que a la llarga son uns quants mès ja que és tota la banda de rodadura. Igual que tel's equilibran ja prodrien enginyar alguna cosa per treure-li la capa, estem al segle XX.Randy-650 ha escrit:El que passa és que la goma té unes propietats, i si no es fa servir perd part de les propietats, per això fiquen una capa de parafina. Però en 15-20 km's de revolts ja es treu, no pateixis. :D
Preferiria no patir ni aquests 20 km, tantes itvs i tantes osties, i has de passar 20 km d'alt risc.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Jo només puc dir-te que mai he tingut cap mala sensació al estrenar uns pneumàtics, ni en mullat. Això si, sempre els miro bé i normalment els toco amb la ma abans de sortir del taller. No vull dir que la propera vegada no pugui caure, però si que es per denunciar-ho si tens una capa de 1 cm. de parafina, es molt estrany tant de gruix!!
:shock: :shock: :shock:
Jo només puc dir-te que mai he tingut cap mala sensació al estrenar uns pneumàtics, ni en mullat. Això si, sempre els miro bé i normalment els toco amb la ma abans de sortir del taller. No vull dir que la propera vegada no pugui caure, però si que es per denunciar-ho si tens una capa de 1 cm. de parafina, es molt estrany tant de gruix!!
:shock: :shock: :shock:
Sort,
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Vendetta
- Presentats
Sereus m****s?alucinamaripili ha escrit:S'ha descovert tot..... en Vendetta porta condons a les rodes. :lol:ARBE ha escrit:NO us heu fixat que els condons els venen envasats hermèticament i amb una 'parafina' protectora ???? :lol: :lol: :lol:
Jo no he tingut problema just sortir, i sempre ho comprovo, però ho trobo absurd, que no li treguin aquesta capa, ni que sigui finissima. Durant x km anar tantejant els pneumatics.
- ARBE
- Presentats
Hosti, no sé que he fet que ha volat el missatge... bé
deia que no t'emprenyis, vendetta, que ja saps que li treiem la punta a tot (a gairebé tot).
I que ahir, parlant del tema amb el meu soci, que és moteRu, comentavem que segur que hi ha un producte específic per netejar la roda, i que segur també que a les especificacions del fabricant adverteix del tema i aconsella netejarles, però que tothom s'ho deu passar pel forro.
Al canviar la trasera, al morros trullàs, m'ho van avisar.
Al canviar la davantera no em van dir res, clar no és tant important... al cap de 15 km vaig aturarme per fer una inspecció (amb la roda davantera sóc molt maniatic) i vaig veure l'anella que rosca el pitorro adalt de tot, no l'havia apretat el tiu... aquí Morros-Trullàs em va perdre molts punts.
deia que no t'emprenyis, vendetta, que ja saps que li treiem la punta a tot (a gairebé tot).
I que ahir, parlant del tema amb el meu soci, que és moteRu, comentavem que segur que hi ha un producte específic per netejar la roda, i que segur també que a les especificacions del fabricant adverteix del tema i aconsella netejarles, però que tothom s'ho deu passar pel forro.
Al canviar la trasera, al morros trullàs, m'ho van avisar.
Al canviar la davantera no em van dir res, clar no és tant important... al cap de 15 km vaig aturarme per fer una inspecció (amb la roda davantera sóc molt maniatic) i vaig veure l'anella que rosca el pitorro adalt de tot, no l'havia apretat el tiu... aquí Morros-Trullàs em va perdre molts punts.
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 24, 2008 1:54 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
-----------
- mr.hornet
- Presentats
- Entrades: 170
- Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Merci, sembla una bona idea, clar que els pneumàtics quasi em duren 8.000 kmmr.hornet ha escrit:Jo tinc la mania de passar-li una mica de paper de vidre de 180, abans d´ estrenar el neumàtic
No seria la primera vegada que algú es fot de cap, a la primera rotonda.
v.ss
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Vendetta
- Presentats
Ostres, ara m'has deixat.. fins i tot has borrat el missatge.. bè, jo nomès era seguir el joc, no em puc quedar mossegant-me la llengua :twisted: :twisted: d'emprenyat res, provocatiu, si :twisted: :twisted:ARBE ha escrit:Hosti, no sé que he fet que ha volat el missatge... bé
- ARBE
- Presentats
s'ha esborrat sol, anava molt lent tot, he editat asobra d'un trametre, han sortit dos missatges, he editat un altre... i al final s'ha colapsat tot, elque té treballar amb dos pantalles...però després l'he reescrit, cap problema, sempre dic que s'ha de poder parlar de tot i riure's de tot si no es perd un mínim de formes i respecte.Vendetta ha escrit:Ostres, ara m'has deixat.. fins i tot has borrat el missatge.. bè, jo nomès era seguir el joc, no em puc quedar mossegant-me la llengua :twisted: :twisted: d'emprenyat res, provocatiu, si :twisted: :twisted:ARBE ha escrit:Hosti, no sé que he fet que ha volat el missatge... bé
-----------
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
:lol: :lol: Ho volies molt barat o no? Doncs és el que passa :lol:ARBE ha escrit:Al canviar la davantera no em van dir res, clar no és tant important... al cap de 15 km vaig aturarme per fer una inspecció (amb la roda davantera sóc molt maniatic) i vaig veure l'anella que rosca el pitorro adalt de tot, no l'havia apretat el tiu... aquí Morros-Trullàs em va perdre molts punts.
- mr.hornet
- Presentats
- Entrades: 170
- Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
- Ubicació: La Garriga
- Contacta: