Yamaha SuperTenere 1200 (2009)

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. set. 12, 2008 6:38 pm

Randy-650 ha escrit:Porto molta estona investigant a moltes webs i no veig res de res.... :roll:
Tranquil Randy, tranquil.

Ara que mi fixo..... ultimament estas fent moltes preguntes sobre motos, que comences a tenir intencions de jubilar la Bandy ? :shock:

Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. set. 12, 2008 8:29 pm

James_Bond ha escrit:
Randy-650 ha escrit:Porto molta estona investigant a moltes webs i no veig res de res.... :roll:

Ara que mi fixo..... ultimament estas fent moltes preguntes sobre motos, que comences a tenir intencions de jubilar la Bandy ? :shock:

Vsssss
007
No, al contrari, ara que si el tub d'escapament, ara que si allò.... :roll:

Ara la començo a disfrutar (quan els radars em deixen)

Ah!!! Ahir vaig passar per on em pensava que m'havien retratat a 1@0 km/h, sortint de Manresa, amb la Pan€ del HondaDay, i efectivament, no és un radar, és una caixa de corrent. :D

Tic mol contén!!!
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dg. set. 14, 2008 8:17 pm

Doncs jo crec que no hi haurà Super-Ténéré 1200 , al menys amb cardan.

El cardán a motos " adventure " de gran cilindrada :roll: es un camp dominat per BMW i no crec que Yamaha es vulgui embolicar aqui.

Pot ser una arma de doble filament que pot donar encara mes vendes a BMW( i fins i tot a Guzzi ) a part que sortiria a un preu similar a aquestes.

De totes maneres a mí m´agradaqria que sortis al mercat una moto així.

:wink:
Imatge

J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: J-C » dj. set. 18, 2008 11:29 pm

hola poso aquesta informacio que he trobat ;

Según rumores procedentes de Japón su motor (el rumor es del Club Ténéré de Suiza, www.tenere.ch ) sería un bicilíndrico paralelo con el bloque motor inclinado hacia delante unos 15 grados, al estilo de su extinta predecesora, similar en concepto al que emplea la actual TDM 900. Es decir, se ha buscado la compacidad y centrado de peso
Refrigeración líquida, doble árbol de levas en culata para 4 válvulas por cilindro (5 en las TDM y Super Ténéré), inyección electrónica, válvula parcializadora, ejes de transmisión y cigüeñal triangulados, seis velocidades y transmisión por cardán de última generación.

Su cubicaje sería de unos 1.000 c.c., ya que un motor de superior capacidad volumétrica obligaría a un aumento de peso considerable y Yamaha ha cuidado mucho este aspecto para no cargar en exceso su futura gran trail. La potencia estimada, adelantándonos a su presentación, probablemente en el Salón de Milán (noviembre), estaría sobre los 110-115 CV y un par de 11,0 kgm.

Otro aspecto que se va a cuidar mucho es el de los accesorios y para ello Yamaha se ha surtido de profesionales del sector situados en la órbita de la que va a ser su gran rival en las tiendas y las carreteras de todo el mundo.

Seguiremos informando. :shock: :shock: :shock:
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dv. set. 19, 2008 12:59 am

Valuosa informació, JC-TWIN.

Gràcies. :D

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dv. set. 19, 2008 12:59 am

James Bond ha escrit:
Vsssss
007
Tard o d'hora tots veuen la Llum!! :idea: i es compren una TAT!!! :lol:
ImatgeUnforgiven

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dv. set. 19, 2008 9:56 am

JC-TWIN ha escrit:hola poso aquesta informacio que he trobat ;

Según rumores procedentes de Japón su motor (el rumor es del Club Ténéré de Suiza, www.tenere.ch ) sería un bicilíndrico paralelo con el bloque motor inclinado hacia delante unos 15 grados, al estilo de su extinta predecesora, similar en concepto al que emplea la actual TDM 900. Es decir, se ha buscado la compacidad y centrado de peso
Refrigeración líquida, doble árbol de levas en culata para 4 válvulas por cilindro (5 en las TDM y Super Ténéré), inyección electrónica, válvula parcializadora, ejes de transmisión y cigüeñal triangulados, seis velocidades y transmisión por cardán de última generación.

Su cubicaje sería de unos 1.000 c.c., ya que un motor de superior capacidad volumétrica obligaría a un aumento de peso considerable y Yamaha ha cuidado mucho este aspecto para no cargar en exceso su futura gran trail. La potencia estimada, adelantándonos a su presentación, probablemente en el Salón de Milán (noviembre), estaría sobre los 110-115 CV y un par de 11,0 kgm.

Otro aspecto que se va a cuidar mucho es el de los accesorios y para ello Yamaha se ha surtido de profesionales del sector situados en la órbita de la que va a ser su gran rival en las tiendas y las carreteras de todo el mundo.

Seguiremos informando. :shock: :shock: :shock:

Ja veurem aixó del cardan......s´accepten apostes !!!!
si surt amb cardan, jo mateix me la compraré....escrit queda. :roll: :roll:
Imatge

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dv. set. 19, 2008 10:15 am

Home, no estaria malament una mica de competència en aquest segment,

Imaginao que a can Bavarian, bmw, es deuen estar preguntant fa anys en què pensen els demés fabricants vistes les xifres de venda que obtenen ells en el segment maxitrail, i més si tenim en compte que el 90% de GS12 es venen amb extres i equipament que fa que el seu preu real (15-16 k€ ) acabi sent molt superior al preu de sortida o catàleg, factor a tenir en compte quan es repassen xifres de vendes.

Faltarà veure que acava fent Yamaha, però vista la inspiració que tenen darrerament... no sé pas.

No sé quantes teneré/superteneré es van arribar a vendre, però sé que no s'en veu ja cap rodant per ahí; en canvi l'Africa Twin, tenint en compte que és una moto que fa 6(?) anys que no es fa, i que es un model de fa 15 anys, Déu ni do les que encara es veuen, potser s'en van vendre mooooltes més, no ho sé.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dv. set. 19, 2008 11:50 am

Doncs van sortint coses noves:

----------------------------------------------------------------

Imatge

Yamaha apuesta fuerte por volver al sector de las Maxi Trail, ruteras o no, con esta Yamaha Súper Ténéré 1200 para 2009. El rumor ha cobrado vida estos días atrás y parece que el prototipo será presentado en el Salón Intermót de Alemania este mismo mes o el que viene en el EICMA de Milán.

La estética seguramente será muy parecida a la de la actual Yamaha XT660Z Ténéré, pero en sus entrañas guardará un motor bicilíndrico paralelo de 1200 cc con refrigeración liquida, inyección electrónica, ocho válvulas y DOHC que rendirá unos 100-120 CV y parece claramente derivado del que montan las TDM. Esto la sitúa en la línea de las Maxi Trail del momento como la BMW R 1200 GS o la Moto Guzzi 1200 Stelvio, pero parece que Yamaha apuesta por una moto un poco mas “de campo” que sus rivales directas.

Y por lo que se lee por ahí, parece que KTM también va a engordar su Adventure con un motor 1190 para sumarse a esta carrera. Ahora que el Dakar está en horas bajas las marcas ya no saben donde meter sus motos desérticas y tienen que domesticarlas un poco para que las usemos los mortales.

Font: AQUI.

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dv. set. 19, 2008 12:04 pm

Randy-650 ha escrit:
parece claramente derivado del que montan las TDM. Esto la sitúa en la línea de las Maxi Trail del momento como la BMW R 1200 GS o la Moto Guzzi 1200 Stelvio, pero parece que Yamaha apuesta por una moto un poco mas “de campo” que sus rivales directas.
[/b][/color]
¿Parece? no sé en què, a mi el que em sembla és que yamaha va a fotreli quota de mercat a Suzuki al segment de la VStrom, no ?

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dv. set. 19, 2008 12:17 pm

ARBE ha escrit: ¿Parece? no sé en què, a mi el que em sembla és que yamaha va a fotreli quota de mercat a Suzuki al segment de la VStrom, no ?
No, al contrari. Pensa que la V-Strom és 100% carretera, i que ningú ho discuteixi això. :wink:

Volen agafar el mercat que ara mateix està copat per les BMW GS i alguna Stelvio o KTM. I sobretot, volen fer mal a Honda, amb les Varadero. :lol:

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dv. set. 19, 2008 11:47 pm

Holaaaaaa,
Randy-650 ha escrit: .... volen fer mal a Honda, amb les Varadero. :lol:
No et dire que no sigui aixi, jo potser no hi entenc gaire, però jo no he vist gaires Varadero's fora de l'asfalt, si deixem al marge els experts Off-Road.

:shock: :shock: :shock:
Sort,

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dv. set. 19, 2008 11:55 pm

Albert ha escrit:
Randy-650 ha escrit: .... volen fer mal a Honda, amb les Varadero. :lol:
No et dire que no sigui aixi, jo potser no hi entenc gaire, però jo no he vist gaires Varadero's fora de l'asfalt, si deixem al marge els experts Off-Road.:shock: :shock: :shock:
Doncs això mateix, no sembla que les vadero vagin gaire per camins... :P
ImatgeUnforgiven

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » ds. set. 20, 2008 12:41 am

No m'he explicat bé: volia dir que avui en dia el mercat de les super-trails està dominat més que res per les GS i les Varadero. Oi que si?

Doncs a Yamaha Corporation els hi reventa això; es pensen que treient una trail grossa podran fer-li sombra.... :shock:

I mireu que Yamaha va donar amb el clau amb la TDM 900, model que aqui en Espanya poc èxit va tenir. Fins fa poc encara n'hi havien de noves. Per molta gent era LA MOTO.

Què s'aprofitarà d'aquest model a la nova SuperTénéré?

Imatge

Per descomptat que moooltes coses, si no temps al temps. :?:

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » ds. set. 20, 2008 6:40 am

Randy-650 ha escrit:
I mireu que Yamaha va donar amb el clau amb la TDM 900,

ja,ja que vol dir això ??????

:b9 :b9
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » ds. set. 20, 2008 10:32 am

gs12 red ha escrit:
Randy-650 ha escrit:

Què t'haig d'explicar a tú que no entenguis, home! :lol:

Vull dir que Yamaha amb la TDM va fer LA MOTO, però aqui a Espanya -amb una cultura de R's- no va funcionar. Fora d'aqui sí, clar.

I també vull dir que Yamaha aprofitarà moltes coses "velles" per fer la nova SuperTénéré. Mirem per ejemple Suzuki amb la TL 1000 (gràcies siono1000 per recordar-m'ho a Viella), la SV 1000 i la V-Strom 1.000. O Honda mateix amb la VTR 1.000 i amb la Varadero. La VTR per mí és un dels millors motos que ha fet mai Honda, sobretot la SSP.

Reducció de costos s'en diu.

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » ds. set. 20, 2008 9:02 pm

Randy-650 ha escrit:
gs12 red ha escrit:
Randy-650 ha escrit:

Què t'haig d'explicar a tú que no entenguis, home! :lol:

Vull dir que Yamaha amb la TDM va fer LA MOTO, però aqui a Espanya -amb una cultura de R's- no va funcionar. Fora d'aqui sí, clar.

I també vull dir que Yamaha aprofitarà moltes coses "velles" per fer la nova SuperTénéré. Mirem per ejemple Suzuki amb la TL 1000 (gràcies siono1000 per recordar-m'ho a Viella), la SV 1000 i la V-Strom 1.000. O Honda mateix amb la VTR 1.000 i amb la Varadero. La VTR per mí és un dels millors motos que ha fet mai Honda, sobretot la SSP.

Reducció de costos s'en diu.
Vaja...aprofiten els motors de les motos que no han tingut èxit i els converteixen en "exitosos" amb una altre "carrosseria " :?: in secula-secolorum ...amén.... + de 10 anys amb un mateix motor....(VTR-TL i 20 !!! anys XT ara 660 .....)

Molts d´aquests motors (V-Strom 650 inclós i d´altres) , tenen els dies contats, doncs l´any que vé, els motors hauràn d´acomplir les normes EURO 5
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » ds. set. 20, 2008 9:13 pm

gs12 red ha escrit:
......

Molts d´aquests motors (V-Strom 650 inclós i d´altres) , tenen els dies contats, doncs l´any que vé, els motors hauràn d´acomplir les normes EURO 5
Doncs el model V-Strom K-9 diuen per internet que serà el mateix d'ara, sols canviarà els colors.

http://mototurisme.cat/foros/viewtopic.php?t=4128

Jb500
Presentats
Entrades: 549
Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: Jb500 » dc. oct. 29, 2008 5:58 pm

holaaa

que s'en sap alguna coseta mes???

v'sss

ZAXMOTORRADER
Presentats
Entrades: 121
Membre des de: ds. oct. 13, 2007 8:42 am
Ubicació: BCN/Castillonroy (Polònia i la Llitera)
Contacta:

Entrada Autor: ZAXMOTORRADER » dv. oct. 31, 2008 11:37 pm

A mi m'agrada, com a ex-usuari de la 750, em va fer molta pena que Yamaha es retirés del mercat Maxitrail.......

Imatge

Es rarota, res a veure amb les antigues Super "Terneres", aquesta sembla feta per Imatge hehehe, pero m'agrada.

W'sssss!!!!

Respon

Torna a “General”