JOOOOOOOOODEER
No vegis a la que em descuido, s’hem fa el llit......
El dia que vaig a dormir a les 10 perquè estic fotut.... i mira!!!!!!! La que m’organitzeu.

Realment jo havia deixat morir aquest tema, ja que no hi volia més brega.... però ja posats....
No cal enfadar-se, ni sortir-se de polleguera per donar opinios. Simplement cal ser serio i fer-los des del mes pur respecta pels demés.
Hi caben totes les opinions aquí.
Jo vaig posar en inici un post només per a reflexionar, i en cap moment per ser excloent... mare de deu!!!!!!, i mira que abans de publicar un post m’hi mirooooo....
El meu punt de vista en el tema de l’ideari ( i gràcies els que ho han defensat en el meu nom), és en essència el que ha definit en MiquelPericas.
miquelpericas ha escrit:....un ideari no és una constitució, ni unes lleis, ni un estatut, ni res que se li assembli. Un ideari simplement pretén fer una definició global d'una agrupació de persones. No són excloents ni restrictius, simplement posen uns petits fonaments a la gran casa que s'està construint. Així doncs, tampoc és descabellat de fer-ne un, mentre segueixi aquest tarannà...
Per sobre de tot, el sentit comú, aquell que va en contra de les postures autoritàries, les imposicions i el llibertinatge.
Dir que aquest és un foro en català, crec que no és excloent. Però si que és un tret diferencial amb molts d’altres, i que a molts, (a quasi tots) això ens agrada.
El fet de que en aquest foro, es parli de moltes altres coses, que no només la moto, fa que tots ens coneguem millor i ens sentim més propers. Crec que és un altre qualitat que ens diferencia.
Que siguem un foro, en que la nostra conducció es pot considerar, tranquil·la :twisted: :twisted: , respectuosa amb les normes, anar amb les parelles, pel simple plaer de fer quilometres i visitar llocs nous, prevalent tot això per sobre de la velocitat pura i la competició, podríem també posar-ho al sac ja que penso que és quelcom que ens agrada a molts dels que sortim. ( i evidentment, ningú que vingui sol, o li agradi anar a fer tandes se l’hi dirà que no hi pot estar)
Per altre costat, dir que el foro no serveix per insultar, per fer propaganda o proselitisme de males practiques a la carretera, per exempla.
Definir que un post te que tenir unes regles al contestar-se. Tampoc li aniria malament al foro.
No crieu lògic, per exemple i sento si algú es sent eludit (a vegades no es sap com fer...) que quant es cita altre post, s’hi treguin les fotos si no son necessàries (si algú cita alguna de les meves cròniques....veurem dues o tres vegades les 60 o 70 fotos, per exemple), mides màximes de fotos pel foro ( no és normal que s’hi posin fotos per sobre dels 640x480, ja que trenquen l’estructura de la pàgina)... això per dir uns exemples.... hi ha moltes coses més.
A tot això que apunto per sobre i que proposaba debatir en el primer post, no crec que se li pugui dir que és fer política, ni militaritzar el foro, ni ser intransigent, ni excloent, ni moltes coses que algú, suposo per mal entès ha dit.
Sempre he pensat que ha un fill, se li te que donar quelcom més que menjar. Se li tenen que donar uns valors i uns hàbits, sobretot quant son petits.
Com aquell que diu, Mototurisme fa quatre dies que va néixer. Ara, i no desprès, que som quatre i ben avinguts, es l’hora de posar uns fonaments forts perquè això es faci gran i difícil de tombar.
A lo millor ja els hi te, i amb això, amb aquestes discussions, els refermem, per això sempre dic, que les discussions, es cert que davant una cervesa sonen millor, però tampoc cal defugir-los online....
Joer, quin totxo.....
Ja callo.