Ideari Mototurisme, normes de funcionament, de conducta...

Millores, opinions i proves de la web i del mateix fòrum

Moderador: Airald

Respon
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dl. gen. 22, 2007 11:46 pm

Vendetta ha escrit:Polititzar el foro???Uiiii, uiii, quin mal rotlloooo.
No, home, polititzar-lo no!!! :P Sols que com es deia al principi:
" "No creieu que en aquest foro, li falta quelcom que els nous visitants tindrien que saber???
Bé!!! Vull dir que quan un s’apunta a Mototurisme.cat, ho fa sense saber ven bé quines son les seves normes de funcionament, les de conducta, suposem que les qualsevol foro, però quines? "", doncs alguna cosa sí que hauria de dir-hi. :D

Salut!!
Josey Wales l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 06, 2007 3:27 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeUnforgiven

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

ESTIC ALUCINANT

Entrada Autor: J@N LINCE » dl. feb. 05, 2007 11:32 pm

Estic fart de prohibicions i altres histories semblants.
¿ No en tenim prou a la feina , amb segons quines lleis ?
REFLEXIONEM SISPLAU REFLEXIONEM.
UNA BRAÇADA A TOTS I PERDONEU.
Ja sabeu que no escric gaire, pero si llegeixo molt, i quan algo no m`agrade ho dic.

Lo dicho , UN ABRAZO A TODOS.
A TI TAMBIEN MIQUEL.
J@N LINCE l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 06, 2007 1:11 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Re: ESTIC ALUCINANT

Entrada Autor: QSC » dl. feb. 05, 2007 11:42 pm

J@N LINCE ha escrit:Pero querer vetar la entrada de alguien en este foro ,como alguien a planteado ,por motivos de idioma me parece un paso hacia el extremismo increible y que no honra a ningun CATALAN , de nacimiento o de acogida.
¿ Elegimos tambien a la gente del foro por donde ha nacido ?
¿de segunda generacion o de tercera?
¿ ojos azules y rubios ?
Em penso que estàs pixant fora de test i treien molt.... però molt el tema de context. M'has fet llegir tot el fil una altra vegada buscant algun indici del que dius.... i encara es l'hora que en Miquel faci la mes mínima insinuació d'aquest calibre, es mes ... coneixen al Miquel dubto que inclòs li passi pel cap .

V'ssssssssssssss

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. feb. 06, 2007 12:03 am

J@o crec que aqui t´has equivocat una mica :oops:

En Miquel no ha dit en cap moment aixo, i despres de rellegir-me el post ningu.

L'unic que s'ha dit es que es un foro catala, i e el que es, pero amb aixo no s´exclou absolutament a NINGU.
Es mes, a NINGU se li ha dit mai res per que no s´expresses en catala (ni ho farem mai)

Vsssssssssssssss :!:
Ex ...moltes coses

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dt. feb. 06, 2007 12:09 am

Ha estat un mal entes jo crec.
Torna't a mirar el fil i ho veuras J@N LINCE
Venga fins aviat companys que ens esperent els calçots.
p.d. quina setmaneta!!! :oops: :oops: :oops:

J@N LINCE
Presentats

Re: Ideari Mototurisme, normes de funcionament, de conducta.

Entrada Autor: J@N LINCE » dt. feb. 06, 2007 12:21 am

burruktala ha escrit:Ideari Mototurisme, normes de funcionament, de conducta,

El tema de l’ideari (pot ser la paraula no és la més indicada, però no me’n surt cap més, pot ser, filosofia) de Mototurisme, crec que és el més important.
Qui som? Que pretenem? Foro en català? Quin és l’esperit motero que es busca?

Són idees, eh!!!! Tot i que alguna d’aquestes pot portar cua.....
:wink: :wink: :wink: :wink:

Lo que porte cua es lo de foro " EN CATALA" i si entenc el catala pero no se escriurel?
¿ qui som ? Que jo sapiga ,persones.
¿que pretenem ? ¿anar en moto?
I el totxo no anava nomes pel MIQUEL ,si no per d´altres, que dels seus comentaris es podien treure conclusions com a minim diguemli que politiques.
I crec que aixo es un foro de gent que lo unic que vol fer es na amb moto.
Poso el cas del nitoynita o el del doblexx.¿continuo?
No entrem en discusions que lo unic que fan es dividir.
I totes les tonteries que e escrit ,color de ulls ,cabell,etc..
Es diuen : !!! IRONIA ¡¡¡¡
!AH¡ A Andorra no se és Andorrá fins la segona o tercera generacio.¿a lo millor va comença la discussio de una manera semblant?
¿ FEM UN IDEARI? ¡¡¡¡¡¡¡¡¡NOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!
J@N LINCE l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 06, 2007 1:39 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

J@N LINCE
Presentats

Entrada Autor: J@N LINCE » dt. feb. 06, 2007 12:31 am

Mckinley ha escrit:Hola a tothom. , dels magnifics paissatges que tenim al nostre país, i sobretot gent que es pot expressar en la seva llengua sense complexes.
Només s'ha de confiar en la bona educació de la gent, i us aseguro que en aquest foro he comprovat que hi ha molta.
Vsssssssssssss.
Jo crec que soc una mica educat.
Pero Mckinley: ¿em pots dir quina es la meva llengua?
¿i em pots dir quin es el meu pais?
De veritat que aquet tema me canse,pero no he sigut jo qui la tret.
PAU.
Imatge

J@N LINCE
Presentats

Entrada Autor: J@N LINCE » dt. feb. 06, 2007 12:37 am

Terraxaman ha escrit:Hola nois:

, hi hauria de ser a la Catalana... es a dir, amb diàleg, respecte, tolerància...amb compromís... i no amb batacazo y tentetieso...o a la espanyola...

Imatge

V'ssssssssssss
I continuem de bon rotllo " a la espanyola" . ¿Aixo va per los extremeños ,los andaluces,los madrileños? ¿ o per ningu?
Cadascu que carregi amb les seves paraules JORDI
San NITO i Santa NITA ens agafin confesats.
Imatge

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dt. feb. 06, 2007 12:40 am

Jo ja n`estic :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

J@N LINCE
Presentats

Entrada Autor: J@N LINCE » dt. feb. 06, 2007 12:42 am

Josey Wales ha escrit:Hola!

Potser, es podria afegir a les Condicions de registre algunes notes explicatives d'aquest tipus que parleu. , idioma, aspiracions, etc.
Bé, ja ho veurem.

salut!!

SALUT!!!! I FORÇA AL CANUT!!!!!
Imatge

J@N LINCE
Presentats

Entrada Autor: J@N LINCE » dt. feb. 06, 2007 1:44 am

Potser, es podria afegir a les Condicions de registre algunes notes explicatives d'aquest tipus que parleu. aspiracions, etc. del fòrum.
Bé, ja ho veurem.

salut!!
Al tanto amb el que "aspireu" i a parlar-ne en public de les "aspiracions"
¿ja ho veurem? o !ja ho aspirarem!
Sniff , Sniff , todo por la ¿ nariz ?. :b9 :flor :b9 :flor :b9

:flor :flor BON ROTLLO :flor :flor
:cerv
Imatge

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dt. feb. 06, 2007 4:58 am

Hola JON-LINCE:

Veig que l'únic que vols és buscarli tres peus al gat amb les teves insinuacions i altres conyes. Se't dona bé això del teatre, deu ser per ser d'on ets :wink:
Apart, quan et refereixes a algun escrit, com en el meu cas en que talles i enganxes el que et convé, perd el seu significat.
Potser, es podria afegir a les Condicions de registre algunes notes explicatives d'aquest tipus que parleu. Filosofia, idioma, aspiracions, etc. del fòrum. Sense excloure ningú però deixant-ho clar.
I potser sí que falta una definició de qui som, què fem , què ens agrada al nostre col·lectiu. Hauria de sortir al web o al fòrum?
Bé, ja ho veurem.
Salut!!
Per què en dues referències al mateix text no has vist la part que et subratllo en vermell? Sense voler o volent....?
Totes aquestes questions de les condicions de registre, filosofia, aspiracions, etc, que tant jo com altres companys en parlem, són perfectament normals en altres fòrums. I crec que tu mateix, amb els teus dubtes, demostres que és necessària la seva existència.

A què aspirem? A conèixens millor, a fer bones rutes, a aprendre noves coses, a fer bons amics. No ho veus normal?

I de la llengua, és igual quina sigui la teva, ja ho ha dit en Steelman:
steelman ha escrit:És més, a NINGU se li ha dit mai res per que no s´expressés en català (ni ho farem mai)
Ara bé, això no vol dir que els qui som catalans no n'estem satisfets "d'expresar-nos en la nostra llengua", al igual que els demés ho estan de fer-ho en la seva, i que no ho poguem dir; doncs al contrari del que va dir el Rei d'espanya tot mentint: " Nunca se obligó a nadie a hablar el castellano" quan sí que es va fer, i durant uns 40 anys de Dictadura. A això, per si no ho saps, ens referim els catalans quan diem que es fan les coses "a l'espanyola", a les mentides, a les prohibicions, a les provocacions.......les faci o digui qui sigui, inclòs catalans.

I Salut!! Molta Salut!! per què és el més important en aquesta vida.
ImatgeUnforgiven

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. feb. 06, 2007 7:48 am

J@N LINCE ha escrit:Lo que porte cua es lo de foro " EN CATALA" i si entenc el catala pero no se escriurel?
No veig per que ha de portar cua. Es un Foro Catala.
Que vol dir aixo doncs que la gent que el formem part com a MINIM entenem el catala.
Amb el que la gent que solsament enten aquesta llengua no ha de tenir CAP PROBLEMA
Ja que aixo vol dir que es no discriminen a altres llengues,cultures,...
Pero vol dir que la llengua amb que la majoria de gent en aquest foro parlara sera aquesta
Pero , et repeteixo,MAI s'obligara a ningu a que ho faci, ni MAI es discriminiara a ningu per no fer-ho

J@N LINCE ha escrit:¿que pretenem ? ¿anar en moto?
Exacte el que pretenem es anar en moto, fer amics i divertir-nos tots plegats.
Esta clar que tothom tindra les seves idees politiques
De la mateixa manera que a un li agradara mes el blau i a mi el verd.
Que a un li agradara el peix i un altre la carn.
Esta clar que les idees i sentiments politics no son el mateix que els altres exemples.
Pero el que si esta clar es que aqui estem per que tenim com a MINIM un sentiment comú vers el mon de les dues rodes.
I es aixo el que ens ha d'ajuntar i no les altres diferenceis separar-nos
J@N LINCE ha escrit:No entrem en discusions que lo unic que fan es dividir
Les discussions no divideixen, normalment enriqueixen.
Pero per a que sigui aixi, es millor fer-ho a la barra d'un bar amb un parell de cervesses.
On tu pots veure els ulls de la persona amb qui parles i la seva entonacio.
El foro es un gran mitja, pero te els seus inconvenients. I les "discussions" n'es un d´ells.
Ja que son molt freds i no podem endevinar la entonacio que la persona que ha escrit un missatge li ha volgut donar ;)

VS i
A PARLAR DE MOTOS!!!!!!!!!!!!!!

:!: :!: :!:
Ex ...moltes coses

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. feb. 06, 2007 8:23 am

Ja que estem, diré la meva. Penso que un ideari no és una constitució, ni unes lleis, ni un estatut, ni res que se li assembli. Un ideari simplement pretén fer una definició global d'una agrupació de persones. No són excloents ni restrictius, simplement posen uns petits fonaments a la gran casa que s'està construint. Així doncs, tampoc és descabellat de fer-ne un, mentre segueixi aquest tarannà. Us poso uns exemples que he trobat per internet:

Fundació Pere Tarrés:
La FPT és una entitat oberta a tota la societat, amb una tasca que va néixer promovent l’educació en el lleure d’infants i joves, però que s'ha obert a molts altres àmbits en la perspectiva de l’educació al llarg de la vida de les persones.
Els principis bàsics sota els quals descansa el tarannà de la FPT són:

Missió educativa, cultural i social.
L’arrelament i el compromís amb la llengua i la cultura pròpies de Catalunya i en el diàleg intercultural.

A partir d’aquests principis, els valors en què la FPT vol basar la seva actuació són l’amor, la llibertat, la veritat, la justícia i la pau. L’entitat valora la participació, el diàleg i la concertació social; defensa la primacia de la societat civil, l’economia social de mercat, la solidaritat, el voluntariat, els drets humans i la consciència ecològica.

Escola de filosofia:
1. Les persones progressen més ràpidament en la seva autorealització si treballen de forma conjunta en un ambient que faciliti el seu autoaprenentatge.

2. L’autorealització és la tasca de descobrir què som, què podem arribar a ser i com ho hem de fer per a acostar-nos a aquest ideal.

3. Treballar de forma conjunta significa compartir i criticar les idees i els dubtes que apareixen al llarg del procés d’autorealització.

4. Un ambient facilitador de l’autoaprenentatge és el que estimula a les persones a formular les preguntes i qüestions que necessiten per avançar i ofereix propostes per orientar les respostes i accions.

5. Cadascú ha d’assumir la direcció, la responsabilitat i la valoració del seu propi procés d’autorealització.

6. La recerca de la saviesa i de l’amor són dos grans camins de l’autorealització.

7. Saviesa és el coneixement del que és important i prioritari.

8. Amor és identificació amb el que s’estima.

9. La raó és un mitjà potent de coneixement. No ha d’estar mai supeditat a l’emoció però tampoc és l’únic ni el més important mitjà de coneixement.

10. La democràcia és ara per ara el millor dels sistemes polítics que coneixem. Cal respectar-la i ajudar a enfortir-la i consolidar-la tot buscant camins per millorar-la.

11. L’Escola de filosofia pot proposar qualsevol acte que promogui els objectius d’aquest ideari.

12. La recerca de l'autorealització és el principal objectiu de l’EDF. A partir d’aquí tot és improvisació.

H2O:
A H2O, Col·lectiu Gai, Lesbià, Bisexual i Transsexual (GLBT) del Camp de Tarragona, tenim com a ideari els valors de la tradició democràtica i de lluita per les llibertats individuals i col·lectives dels pobles i les persones.

Rebutgem la intolerància, el masclisme, la homofòbia, la xenofòbia, el racisme i la violència.

Lluitem per abandonar els estereotips com a forma d'analitzar a la societat i als individus. Cal superar idees preconcebudes sobre qualsevol persona o col·lectiu. Volem neutralitzar els estereotips que ens marquen a gais, lesbianes, bisexuals i transsexuals des de fora de la nostra comunitat i també des de dintre, amb informació i assessorament, amb el foment de la visibilitat i amb pràctiques pedagògiques i accions reivindicatives diverses.

Defensem que cada persona és lliure de prendre les decisions que estimi oportunes en relació a si mateixa.

Defensem que els homes i les dones tenim el dret de fer us del nostre cos tal i com ho decidim nosaltres mateixos. No hi ha democràcia sense llibertat sexual, no hi ha llibertat sexual sense democràcia.

La participació activa de totes les nostres afiliades i afiliats l'entenem com la nostra manera de fer. Avancem organitzativament quan per mitjà de la critica constructiva detectem errades o coses a millorar. Funcionem assembleàriament i intentant que les decisions es prenguin per consens de tots els membres de la nostra associació.

La confidencialitat és per nosaltres una finalitat en si mateixa. Entenem que el camí cap a la autoacceptació pot ser molt divers i que cada persona ha de marcar les pautes que la determinin. Pensem que no hi ha una sola forma de sortir de l'armari. Les persones GLBT també son diverses.

Com veieu, tots són força generals. Només donen unes pinzellades de les seves motivacions. Amb això no vull dir que l'ideari sigui indispensable per seguir amb aquesta fantàstica colla d'amics que heu muntat, però no em sembla tampoc mala idea. Bé, aquí queda la meva petita aportació al tema.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dt. feb. 06, 2007 10:15 am

Steelman ha escrit:VS i
A PARLAR DE MOTOS!!!!!!!!!!!!!!
Però ho puc fer en català nooooo...????????

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. feb. 06, 2007 10:53 am

Aixo es pregunta?? ;)

Vs
Ex ...moltes coses

J@N LINCE
Presentats

Entrada Autor: J@N LINCE » dt. feb. 06, 2007 2:15 pm

! ei¡ que jo em considero Catalá i que jo sapiga escric majoritariament en Catalá els meus missatges.
A veure si algu em calara foc a la proxima sortida , per defendre que aqui es pogui escriure amb l`idioma que un vulgui.
I lo dels 40 anys de persecucio , persecucio al Catala , a ideas de esquerres ,REPUBLICANES,etc...
Que ningu s`enganyi que encara no s`ha acabat.
Ja ho parlarem fen una birra.
Ah,i ja em nireu coneixent,diguem que m`agrada fer de advocat del Diable.
I a tan poques persones que el defensin. :twisted:
PAU
Imatge

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. feb. 06, 2007 2:19 pm

J@N LINCE ha escrit: A veure si algu em calara foc a la proxima sortida , per defendre que aqui es pogui escriure amb l`idioma que un vulgui.
Hi ara home!! I ames es lo que hem dit i fet fins ara no?? ;)
J@N LINCE ha escrit: Ah,i ja em nireu coneixent,diguem que m`agrada fer de advocat del Diable.I a tan poques persones que el defensin. :twisted:
Ja era hora que algu em volgues defensar pel món ;)

Vs
Ex ...moltes coses

Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dt. feb. 06, 2007 5:35 pm

JOOOOOOOOODEER

No vegis a la que em descuido, s’hem fa el llit......
El dia que vaig a dormir a les 10 perquè estic fotut.... i mira!!!!!!! La que m’organitzeu.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Realment jo havia deixat morir aquest tema, ja que no hi volia més brega.... però ja posats....

No cal enfadar-se, ni sortir-se de polleguera per donar opinios. Simplement cal ser serio i fer-los des del mes pur respecta pels demés.
Hi caben totes les opinions aquí.
Jo vaig posar en inici un post només per a reflexionar, i en cap moment per ser excloent... mare de deu!!!!!!, i mira que abans de publicar un post m’hi mirooooo....

El meu punt de vista en el tema de l’ideari ( i gràcies els que ho han defensat en el meu nom), és en essència el que ha definit en MiquelPericas.
miquelpericas ha escrit:....un ideari no és una constitució, ni unes lleis, ni un estatut, ni res que se li assembli. Un ideari simplement pretén fer una definició global d'una agrupació de persones. No són excloents ni restrictius, simplement posen uns petits fonaments a la gran casa que s'està construint. Així doncs, tampoc és descabellat de fer-ne un, mentre segueixi aquest tarannà...
Per sobre de tot, el sentit comú, aquell que va en contra de les postures autoritàries, les imposicions i el llibertinatge.

Dir que aquest és un foro en català, crec que no és excloent. Però si que és un tret diferencial amb molts d’altres, i que a molts, (a quasi tots) això ens agrada.
El fet de que en aquest foro, es parli de moltes altres coses, que no només la moto, fa que tots ens coneguem millor i ens sentim més propers. Crec que és un altre qualitat que ens diferencia.
Que siguem un foro, en que la nostra conducció es pot considerar, tranquil·la :twisted: :twisted: , respectuosa amb les normes, anar amb les parelles, pel simple plaer de fer quilometres i visitar llocs nous, prevalent tot això per sobre de la velocitat pura i la competició, podríem també posar-ho al sac ja que penso que és quelcom que ens agrada a molts dels que sortim. ( i evidentment, ningú que vingui sol, o li agradi anar a fer tandes se l’hi dirà que no hi pot estar)

Per altre costat, dir que el foro no serveix per insultar, per fer propaganda o proselitisme de males practiques a la carretera, per exempla.
Definir que un post te que tenir unes regles al contestar-se. Tampoc li aniria malament al foro.
No crieu lògic, per exemple i sento si algú es sent eludit (a vegades no es sap com fer...) que quant es cita altre post, s’hi treguin les fotos si no son necessàries (si algú cita alguna de les meves cròniques....veurem dues o tres vegades les 60 o 70 fotos, per exemple), mides màximes de fotos pel foro ( no és normal que s’hi posin fotos per sobre dels 640x480, ja que trenquen l’estructura de la pàgina)... això per dir uns exemples.... hi ha moltes coses més.

A tot això que apunto per sobre i que proposaba debatir en el primer post, no crec que se li pugui dir que és fer política, ni militaritzar el foro, ni ser intransigent, ni excloent, ni moltes coses que algú, suposo per mal entès ha dit.

Sempre he pensat que ha un fill, se li te que donar quelcom més que menjar. Se li tenen que donar uns valors i uns hàbits, sobretot quant son petits.
Com aquell que diu, Mototurisme fa quatre dies que va néixer. Ara, i no desprès, que som quatre i ben avinguts, es l’hora de posar uns fonaments forts perquè això es faci gran i difícil de tombar.

A lo millor ja els hi te, i amb això, amb aquestes discussions, els refermem, per això sempre dic, que les discussions, es cert que davant una cervesa sonen millor, però tampoc cal defugir-los online....

Joer, quin totxo.....

Ja callo.
Imatge

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. feb. 06, 2007 5:40 pm

burruktala, coincideixo en la teva manera de pensar, indistintament si es fa o no l'ideari. Penso que has fet una explicació molt clara i interessant que haurà donat una mica de llum a l'assumpte.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Respon

Torna a “Millores, suggeriments i proves”