Llegit i traduit de Motociclismo:
Després d´obtenir totes les llicències i passar tota clase d´inspeccions " La Selva Circuit " situat a Sant Feliu de Buixalleu ( Hostalric-La Selva ) segueix sense aconseguir l´autorització per poder obrir. La Finalitat en que es va construir aquest circuit era, basicament , que els motoristes poguessin disfrutar de la seva pasió per les dues rodes de manera segura i sense massa perill.
Eduard Blanch i Cid, director del circuit , va escriure a www.gasman.es " L´impotència que sento ara mateix m´obliga a pendre una decissió molt dràstica, si el proper dimecres dia 5 ( que es repeteix l´inspecció ( i em consta que ja està tot pactat i amanit entre l´ajuntament i l´agència d´acreditacions de la Generalitat i serà negatiu ) començaré aquest mateix dia una vaga de fam indefinida.
Si voleu recolçar la causa, visiteu la seva página web i signeu.
Jo hi tingut la sort de donar unes voltes al circuit de la Selva i us asseguro que es un circuit d´allò mes divertit i que cau " simpàtic "
a prop de carreteres entranyables per nosaltres els catalans.
Una llàstima que es perdrés aquesta iniciativa.
:evil:
VAGA DE FAM PEL CIRCUIT DE LA SELVA
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
VAGA DE FAM PEL CIRCUIT DE LA SELVA
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 12, 2008 11:22 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: VAGA DE FAM PEL CIRCUIT DE LA SELVA
Quan m'ho explicaves em queia la baba......gs12 red ha escrit:
.................
Jo hi tingut la sort de donar unes voltes al circuit de la Selva i us asseguro que es un circuit d´allò mes divertit i que cau " simpàtic "
a prop de carreteres entrenyables per nosaltres els catalans.
..............

Parlant de la vaga de fam: cada dia que passa n'estic més segur que NO s'en sortirà amb la seva. :shock: Quan des de bon principi un projecte com aquest no té el suport d'un ajuntament, malament.

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya