VAGA DE FAM PEL CIRCUIT DE LA SELVA

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

VAGA DE FAM PEL CIRCUIT DE LA SELVA

Entrada Autor: Llagasta » dc. nov. 12, 2008 11:15 am

Llegit i traduit de Motociclismo:

Després d´obtenir totes les llicències i passar tota clase d´inspeccions " La Selva Circuit " situat a Sant Feliu de Buixalleu ( Hostalric-La Selva ) segueix sense aconseguir l´autorització per poder obrir. La Finalitat en que es va construir aquest circuit era, basicament , que els motoristes poguessin disfrutar de la seva pasió per les dues rodes de manera segura i sense massa perill.

Eduard Blanch i Cid, director del circuit , va escriure a www.gasman.es " L´impotència que sento ara mateix m´obliga a pendre una decissió molt dràstica, si el proper dimecres dia 5 ( que es repeteix l´inspecció ( i em consta que ja està tot pactat i amanit entre l´ajuntament i l´agència d´acreditacions de la Generalitat i serà negatiu ) començaré aquest mateix dia una vaga de fam indefinida.

Si voleu recolçar la causa, visiteu la seva página web i signeu.

Jo hi tingut la sort de donar unes voltes al circuit de la Selva i us asseguro que es un circuit d´allò mes divertit i que cau " simpàtic "
a prop de carreteres entranyables per nosaltres els catalans.

Una llàstima que es perdrés aquesta iniciativa.

:evil:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 12, 2008 11:22 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dc. nov. 12, 2008 11:19 am

jo ho vaig llegir ahir a SOLO MOTO, a veure si hi ha sort!!!!!!!!!
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: VAGA DE FAM PEL CIRCUIT DE LA SELVA

Entrada Autor: Randy-650 » dc. nov. 12, 2008 11:20 am

gs12 red ha escrit:
.................

Jo hi tingut la sort de donar unes voltes al circuit de la Selva i us asseguro que es un circuit d´allò mes divertit i que cau " simpàtic "
a prop de carreteres entrenyables per nosaltres els catalans.

..............
Quan m'ho explicaves em queia la baba......Imatge Es que la GS és perfecte per aquest circuït. Altre cosa seria Montmeló, jejejeje. :)

Parlant de la vaga de fam: cada dia que passa n'estic més segur que NO s'en sortirà amb la seva. :shock: Quan des de bon principi un projecte com aquest no té el suport d'un ajuntament, malament.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. nov. 12, 2008 5:04 pm

Que els buròcrates que mantenim es posi devant del poble amb aquesta prepotència ens ha de fer replantejar l'anarquia com a utòpica sortida.

Respon

Torna a “General”