Molló - Maçanet de Cabrenys

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Molló - Maçanet de Cabrenys

Entrada Autor: Leclerk » dj. nov. 13, 2008 6:06 pm

Avui que tinc el dia lliure m'he llevat amb la idea d'acostar-me a Camprodón i si el dia era prou bo doncs fer la ruta cap a Prats de Molló i tornar a Catalunya per Tapis i Maçanet de Cabrenys.
De fet, era la proposta de GT de fa unes setmanes, però aleshores no la vaig poder fer...

Imatge

Surto de Granollers a les 09:30h i enfilo C17 cap a Ripoll.
El tram osonenc ha estat el més fred de tota la ruta (contra pronòstic, tenint en compte que el Coll d'Ares son 1500m), amb la boira que hi havia fins ben bé no he arribat al Ripollès m'estava glaçant i no veia gens clar que pogués fer tota la volta.
Però a Ripoll he parat a fer benzina i ja es veia que el dia era esplèndid a alta muntanya. Doncs no perdem temps.
Arribo a Camprodón i segueixo fins a Molló
Imatge
Ens acostem a la neu
Imatge
Imatge
I "fem cim" arribant a Coll d'Ares a les 11:30h, just a les dues hores d'haver sortit . Impressionant el dia que ha fet.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
I un cop pasada la frontera, comencem a baixar cap a Prats de Molló.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
I continuem cap a Le Tech per un tram magnific
Imatge
Imatge
Fins a trobar el desviament que, entre d'altres destinacions, ens indica Figueres i pujem cap a La Forge del Mitg
Imatge
El Canigó ara es veia mes destapat que quan baixava el Coll
Imatge
I un cop passat Coustouges, tornem a passar frontera i cap a Tapis - Massanet de Cabrenys - Biure i per tornar em decideixo per l'autopista que per avui ja hem fet prou corbes (el tram de Tapis és increible).
Imatge
Imatge

No m'extranya gens que força mototuristes teniu el Coll d'Ares d'entre les 10 millors. No trigaré a tornar-hi. I avui em sembla que he estat de sort, a part del dia, que l'asfalt pràcticament no era gens humit i he pogut "apretar" una mica el ritme quan les corbes ho demanaven... :form

Salut

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. nov. 13, 2008 6:10 pm

Que guapo que és tot això, hi varem anar no fa pas gaire una colla...
http://mototurisme.cat/foros/viewtopic.php?t=4459

Unes fotos molt guapes, merci per compartir-ho. :wink:

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. nov. 13, 2008 6:42 pm

que guapa la ruta, ja l´he fet uns quants cops, pero ara entre els colors de tardor i la neu d´hivern...esta precios!!!

Per cert, que al coll d´ares a 1500m a principis de novembre hi hagi neu...TELAAAAAAAAAAA!!
Ex ...moltes coses

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dj. nov. 13, 2008 7:03 pm

Una molt bona ruta i unes fotos molt maques.
Gràcies per compartir un ratet del teu dia amb nosaltres.
ImatgeImatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Molló - Maçanet de Cabrenys

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. nov. 13, 2008 9:30 pm

Leclerck, has fet una de les rutes que m'agrada més de fer a mi. Gràcies per les fotos i per compartir-la amb nosaltres.

leclerk ha escrit:El tram osonenc ha estat el més fred de tota la ruta (contra pronòstic, tenint en compte que el Coll d'Ares son 1500m), amb la boira que hi havia fins ben bé no he arribat al Ripollès m'estava glaçant i no veia gens clar que pogués fer tota la volta.
Es per això que els d'Osona ens conservem tant bé i tenim una pell tant fina i ben conservada, ja se sap que el fred conserva molt bé la carn, eh Sagal ?

:b9 :b9 :b9

VVVVVs
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Molló - Maçanet de Cabrenys

Entrada Autor: Sagal » dj. nov. 13, 2008 9:59 pm

James Bond ha escrit:Leclerck, has fet una de les rutes que m'agrada més de fer a mi. Gràcies per les fotos i per compartir-la amb nosaltres.

leclerk ha escrit:El tram osonenc ha estat el més fred de tota la ruta (contra pronòstic, tenint en compte que el Coll d'Ares son 1500m), amb la boira que hi havia fins ben bé no he arribat al Ripollès m'estava glaçant i no veia gens clar que pogués fer tota la volta.
Es per això que els d'Osona ens conservem tant bé i tenim una pell tant fina i ben conservada, ja se sap que el fred conserva molt bé la carn, eh Sagal ?

:b9 :b9 :b9

VVVVVs
007
Ja pot ben dir-ho ja
ImatgeImatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”