PORT AVENTURA EN VENDA

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

PORT AVENTURA EN VENDA

Entrada Autor: Llagasta » dt. nov. 18, 2008 7:32 pm

Doncs això: La Caixa a través de la seva participada Criteria volen vendre Port Aventura, qui la comprarà ????? :shock:
Ai, Ai, Ai, m´agradaria mirar per un forat, per veure com estarà tot plegat d´aqui a un any..... :roll:
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: PORT AVENTURA EN VENDA

Entrada Autor: Steelman » dt. nov. 18, 2008 7:49 pm

gs12 red ha escrit:Doncs això: La Caixa a través de la seva participada Criteria volen vendre Port Aventura, qui la comprarà ????? :shock:
Ai, Ai, Ai, m´agradaria mirar per un forat, per veure com estarà tot plegat d´aqui a un any..... :roll:
:? :? :? :? :? :?

JO no mes espero que acabi bé
Ex ...moltes coses

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dt. nov. 18, 2008 8:04 pm

Jo també, Jordi, però aquest país se n'està anant a la merda des de fa anys, d'ençà que el poder polític es va posar a potinejar a la vida econòmica, cultural, associativa, atenent a criteris exclusivament partidistes, fins a contaminar-ho i pervertir-ho tot i liquidar uns valors que ancestralment havien identificat i fet crèixer el país.

Us podeu imaginar les dimensions del poble on visc, Sant Llorenç d'Hortons. Doncs a l'Ajuntament hi ha 45 funcionaris (és la primera empresa del municipi). Per què m'he de preparar, esforçar-me, arriscar, si aquesta gent viu de puta m i té feina per sempre sense haver fet cap mèrit???
Perdoneu el rebot :wink:

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. nov. 18, 2008 10:51 pm

Storm ha escrit:Jo també, Jordi, però aquest país se n'està anant a la merda des de fa anys, d'ençà que el poder polític es va posar a potinejar a la vida econòmica, cultural, associativa, atenent a criteris exclusivament partidistes, fins a contaminar-ho i pervertir-ho tot i liquidar uns valors que ancestralment havien identificat i fet crèixer el país.

Us podeu imaginar les dimensions del poble on visc, Sant Llorenç d'Hortons. Doncs a l'Ajuntament hi ha 45 funcionaris (és la primera empresa del municipi). Per què m'he de preparar, esforçar-me, arriscar, si aquesta gent viu de puta m i té feina per sempre sense haver fet cap mèrit???
Perdoneu el rebot :wink:
M´ho has tret de la boca. :shock: jo el que m´esgarrifa es la despessa que comporta tot això, qualsevol cosa "d´obra oficial " val mil.lions jo hi vist a fer obres que per un 25% del seu valor final es pot fer perfectamenti amb beneficis,

Estem en època de crisi i els de "dalt" sembla visquin a un altre planeta, un exemple que ara em vé al cap, es la recent visita de fa uns dies del ZP a Washington : va parlar 7 minuts i va endur-se 67 assesors que a 650€ la nit d´hotel per cadascú...feu números.

I es que hi han coses que posen malalt, només d´escoltar-les.

I alguns dirigents que tenim, que si hagués de cercar feina a la empresa privada , segurament no la trobaria, degut a la seva manca de preparació.......

Ai, Ai, Ai, perdoneu el totxo, però no entenc com es que no hi ha auditors o pèrits o el que sigui, que vigilin aquestes coses. :roll: :roll:
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. nov. 19, 2008 8:54 am

Si teniu tota la raó, pero ...

A mi la venda aquesta em preocupa molt :(
Ex ...moltes coses

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dc. nov. 19, 2008 9:06 am

Steelman ha escrit:Si teniu tota la raó, pero ...

i amb raó, Jordi..............desitjem doncs un final feliç!!!!!!!!!!!!!!
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dc. nov. 19, 2008 11:55 am

Jordi, jo també realment desitjo per tu i per molta de la gent que treballa allà que tot rutlli de conya, esperem que sigui haixi.
ImatgeImatge

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dc. nov. 19, 2008 10:37 pm

Xurrumeka ha escrit:

i amb raó, Jordi..............desitjem doncs un final feliç!!!!!!!!!!!!!!
Totalment d'acord amb la Xurrumeca. Tots desitjem que la cosa vagi pel bon camí i si més no, que es conservin els llocs de treball per tothom. Ja n'hi ha prou de vendre-s'hi el païs per quatre duros. :evil: :evil:
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. nov. 19, 2008 11:02 pm

Si vols feina... ami m'està apretant molt la cosa ultimamament. :wink:

Doncs això, que hi hagi sort i la plantilla conservi la feina, jo hi tinc un familiar, ja ho saps.

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dj. nov. 20, 2008 7:28 pm

ja ho deia el Xavier Sala en una article,

que els seus alumnes d'econòmiques de la universitat de Columbia -NY- surten amb la voluntat de muntar una empresa i menjarse el món, i que a Espanya surten amb voluntat d'anar a treballar a La Caixa... :roll:
-----------

Respon

Torna a “Cerveseta”