PORT AVENTURA EN VENDA
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
PORT AVENTURA EN VENDA
Doncs això: La Caixa a través de la seva participada Criteria volen vendre Port Aventura, qui la comprarà ????? :shock:
Ai, Ai, Ai, m´agradaria mirar per un forat, per veure com estarà tot plegat d´aqui a un any..... :roll:
Ai, Ai, Ai, m´agradaria mirar per un forat, per veure com estarà tot plegat d´aqui a un any..... :roll:

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: PORT AVENTURA EN VENDA
:? :? :? :? :? :?gs12 red ha escrit:Doncs això: La Caixa a través de la seva participada Criteria volen vendre Port Aventura, qui la comprarà ????? :shock:
JO no mes espero que acabi bé
Ex ...moltes coses
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Jo també, Jordi, però aquest país se n'està anant a la merda des de fa anys, d'ençà que el poder polític es va posar a potinejar a la vida econòmica, cultural, associativa, atenent a criteris exclusivament partidistes, fins a contaminar-ho i pervertir-ho tot i liquidar uns valors que ancestralment havien identificat i fet crèixer el país.
Us podeu imaginar les dimensions del poble on visc, Sant Llorenç d'Hortons. Doncs a l'Ajuntament hi ha 45 funcionaris (és la primera empresa del municipi). Per què m'he de preparar, esforçar-me, arriscar, si aquesta gent viu de puta m i té feina per sempre sense haver fet cap mèrit???
Perdoneu el rebot
Us podeu imaginar les dimensions del poble on visc, Sant Llorenç d'Hortons. Doncs a l'Ajuntament hi ha 45 funcionaris (és la primera empresa del municipi). Per què m'he de preparar, esforçar-me, arriscar, si aquesta gent viu de puta m i té feina per sempre sense haver fet cap mèrit???
Perdoneu el rebot
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
M´ho has tret de la boca. :shock: jo el que m´esgarrifa es la despessa que comporta tot això, qualsevol cosa "d´obra oficial " val mil.lions jo hi vist a fer obres que per un 25% del seu valor final es pot fer perfectamenti amb beneficis,Storm ha escrit:Jo també, Jordi, però aquest país se n'està anant a la merda des de fa anys, d'ençà que el poder polític es va posar a potinejar a la vida econòmica, cultural, associativa, atenent a criteris exclusivament partidistes, fins a contaminar-ho i pervertir-ho tot i liquidar uns valors que ancestralment havien identificat i fet crèixer el país.
Perdoneu el rebot
Estem en època de crisi i els de "dalt" sembla visquin a un altre planeta, un exemple que ara em vé al cap, es la recent visita de fa uns dies del ZP a Washington : va parlar 7 minuts i va endur-se 67 assesors que a 650€ la nit d´hotel per cadascú...feu números.
I es que hi han coses que posen malalt, només d´escoltar-les.
I alguns dirigents que tenim, que si hagués de cercar feina a la empresa privada , segurament no la trobaria, degut a la seva manca de preparació.......
Ai, Ai, Ai, perdoneu el totxo, però no entenc com es que no hi ha auditors o pèrits o el que sigui, que vigilin aquestes coses. :roll: :roll:

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
Totalment d'acord amb la Xurrumeca. Tots desitjem que la cosa vagi pel bon camí i si més no, que es conservin els llocs de treball per tothom. Ja n'hi ha prou de vendre-s'hi el païs per quatre duros. :evil: :evil:Xurrumeka ha escrit:i amb raó, Jordi..............desitjem doncs un final feliç!!!!!!!!!!!!!!Steelman ha escrit:Si teniu tota la raó, pero ...
A mi la venda aquesta em preocupa molt :(
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana