23 de Novembre. Pujem al Caro??

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » dt. nov. 25, 2008 2:06 pm

PEPI600 ha escrit:
siono1000 ha escrit:
PD: el tema de les V-Strons encara no se de que va, esperaré a més informació per si cal una resposta. 8)
La informació us l´haurà de donar l´amo de la V-Strom afectada, sembla ser que vol posar una reclamació a la Suzuki, per què dins el kit d´eines els hi falta una peça primordial per engegar-la......

Imatge

L´escena em va recordar " erase una vez el hombre" quan van descobrir el foc, rascant pedres :b9 :b9 :b9 :b9.

El tindre la millor moto del mon no vol dir que jo estigui a la seva altura..... :oops:
Rodar en moto es lo meu

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dt. nov. 25, 2008 2:32 pm

danielot ha escrit:
El tindre la millor moto del mon no vol dir que jo estigui a la seva altura..... :oops:
No sé que diran els altres, però crec que si que vas estar a l´altura, crec que més d´un no hauria conseguit arrancar-la :D :D
Imatge Imatge

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dt. nov. 25, 2008 2:52 pm

direu el que volgueu pero a veure qui es el maco que "repara" una BMW o una Honda amb una pedra colocada sobre la bateria! Les Vstrom tenen aquesta magia que no te qualsevol altra :lol: :lol: :lol: :lol: Per cert, que va passar? no s'engegava o que?

Maques les fotos :wink:

Javihospitalet
Presentats
Entrades: 757
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant

Entrada Autor: Javihospitalet » dt. nov. 25, 2008 2:55 pm

boolean ha escrit:direu el que volgueu pero a veure qui es el maco que "repara" una Honda amb una pedra :wink:

Le has dado, la diferencia que las HONDA no se estropean

PEPI600
Presentats

Entrada Autor: PEPI600 » dt. nov. 25, 2008 2:58 pm

JAVIHOSPITALET ha escrit:
boolean ha escrit:direu el que volgueu pero a veure qui es el maco que "repara" una Honda amb una pedra :wink:

Le has dado, la diferencia que las HONDA no se estropean
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
Imatge Imatge

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dt. nov. 25, 2008 3:01 pm

jo no vull dir res...............que després tot se sap............... :666 :666 :666
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. nov. 25, 2008 4:36 pm

Les meves darreres motos varen ser: Honda, Suzuky i Yamaha.

D'això s'en diu evolució; o millor revolució :wink:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » dt. nov. 25, 2008 11:51 pm

No se com començar aquest post,

Tant per la meva dona Claudia com per mi, aquesta a set la primera sortida que feiem amb vosaltres i la veritat es que ens ho hem passat de conya, tot i no coneixer a ningu del grup, en cap moment ens hem sentit extranys.

!!!Sou una gent molt maja!!! :ban

Se que no es la millor carta de presentacio que la moto et falli el primer cop que surts amb un grup nou,

i voldria aprofitar per demanar disculpes a tots els asistents, per les molesties que os hagi pogut provocar els "problemilles" que vaig tenir amb la moto. :oops:

PEPI600 ha escrit:
siono1000 ha escrit:
PD: el tema de les V-Strons encara no se de que va, esperaré a més informació per si cal una resposta. 8)
La informació us l´haurà de donar l´amo de la V-Strom afectada, sembla ser que vol posar una reclamació a la Suzuki, per què dins el kit d´eines els hi falta una peça primordial per engegar-la......

Imatge
PD:Per la gent que pregunta que va pasar:

La meva moto porta punys termics els quals he portat tot l´estiu desconectats de la bateria (manies meves).

Com que tot feia indicar que faria força fred vaig decidir conectar-los i aixi preparar la campanya d´hivern, aprofitant per cubrir amb grasa els pols de la bateria(no em quedava vaselina :wink: ) per protegir-los de cara a les humitats,
amb tanta poca fortuna que la grasa que jo hi vaig posar no es conductora de la electricitat, amb els conseqüents problemes que aixo comporta ( la moto que no arranca) :enfadat

Per aixo, en vista que netejant els pols de la bateria amb un drap no n´hi havia prou, vaig decidir d´agafar una pedra per rascar una mica les superficies de contacte i aixi no tenir problemes per arrancar-la. :shock:

I aixo es tot...

PD2:Espero que ens deixeu venir mes cops...
Rodar en moto es lo meu

Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » dc. nov. 26, 2008 12:18 am

Molt be danielot: Ara que ja has donat les pertinents explicacions a la gent del foro sobre el que va passar dir en la teva defensa que aquest cas l’hi podria haver passat a qualsevol de nosaltres, i que em va sorprendre la teva iniciativa, decisió, i rapidesa en que vas afrontar el problema tu solet sense necesitar l’ajuda de ningú. :)
PD. Molèsties, no ens en vas crear cap ni una. I pel tema tronar a sortir amb Mototurime, ja saps que ens es molt grata la vostra companyia. :D
Arreveure danielot.
Salutacions moteres.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. nov. 26, 2008 12:37 am

Angel ha escrit:Molt be danielot: Ara que ja has donat les pertinents explicacions a la gent del foro sobre el que va passar dir en la teva defensa que aquest cas l’hi podria haver passat a qualsevol de nosaltres, i que em va sorprendre la teva iniciativa, decisió, i rapidesa en que vas afrontar el problema tu solet sense necesitar l’ajuda de ningú. :)
PD. Molèsties, no ens en vas crear cap ni una. I pel tema tronar a sortir amb Mototurime, ja saps que ens es molt grata la vostra companyia. :D
Arreveure danielot.
No es podia haver dit millor Angel.

De molesties Daniel cap ni una.
La proxima m´expliques com es va tant rapid amb parella x camins ;)
Ex ...moltes coses

Super_coco
Presentats
Entrades: 383
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 4:14 pm
Ubicació: l'Aldea (Tarragona)

Entrada Autor: Super_coco » dc. nov. 26, 2008 10:13 am

Cap problema Danielot, el més important es que ho vam passar molt bé, ja que problemes amb la moto els podem tenir tots. Espero veureus a tots la proxima sortida ;)
Imatge

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. nov. 26, 2008 2:35 pm

Em sembla que ho has enfocat al revés, la lliçó magistral gratuita que ens vas donar, ens va fer entendre a tots d'una vegada per totes que la millor moto del món s'arregla fins i tot amb una pedra.

Ja m'hauria agradat veure una pila de ferros d'aquests que presumeixen tant...encara estaria allà cridant socors :wink:

PEPI600
Presentats

Entrada Autor: PEPI600 » dc. nov. 26, 2008 5:37 pm

Molesties cap ni una, gràcies a aquesta petita anecdota vem poder riure una estona, això si ha quedat demostrat que hi han coses que no funcionen si no se´ls hi fica una mica de vaselina :twisted: :twisted: :twisted:

T´esperem a la propera, eh.
Imatge Imatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. nov. 27, 2008 12:23 am

Holaaaa,

Doncs ja ho veus Danielot, si no fos per aquestes estones com les que varem passar l’altre dia amb la història de la pedra, i d’altres encara millor recordant-ho, que avorrit que seria tot!!

Esperem que puguis venir a la propera, amb pedreta i tot, per gaudir de nou de la vostra companyia.

:P :P :P
Sort,

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”