No se com començar aquest post,
Tant per la meva dona Claudia com per mi, aquesta a set la primera sortida que feiem amb vosaltres i la veritat es que ens ho hem passat de conya, tot i no coneixer a ningu del grup, en cap moment ens hem sentit extranys.
!!!Sou una gent molt maja!!! :ban
Se que no es la millor carta de presentacio que la moto et falli el primer cop que surts amb un grup nou,
i voldria aprofitar per demanar disculpes a tots els asistents, per les molesties que os hagi pogut provocar els "problemilles" que vaig tenir amb la moto. :oops:
PEPI600 ha escrit:siono1000 ha escrit:
PD: el tema de les V-Strons encara no se de que va, esperaré a més informació per si cal una resposta. 8)
La informació us l´haurà de donar l´amo de la V-Strom afectada, sembla ser que vol posar una reclamació a la Suzuki, per què dins el kit d´eines els hi falta una peça primordial per engegar-la......
PD:Per la gent que pregunta que va pasar:
La meva moto porta punys termics els quals he portat tot l´estiu desconectats de la bateria (manies meves).
Com que tot feia indicar que faria força fred vaig decidir conectar-los i aixi preparar la campanya d´hivern, aprofitant per cubrir amb grasa els pols de la bateria(no em quedava vaselina

) per protegir-los de cara a les humitats,
amb tanta poca fortuna que la grasa que jo hi vaig posar no es conductora de la electricitat, amb els conseqüents problemes que aixo comporta ( la moto que no arranca) :enfadat
Per aixo, en vista que netejant els pols de la bateria amb un drap no n´hi havia prou, vaig decidir d´agafar una pedra per rascar una mica les superficies de contacte i aixi no tenir problemes per arrancar-la. :shock:
I aixo es tot...
PD2:Espero que ens deixeu venir mes cops...