HONDA POSA A LA VENDA L´EQUIP DE F1

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

HONDA POSA A LA VENDA L´EQUIP DE F1

Entrada Autor: Llagasta » dv. des. 05, 2008 5:40 pm

Honda posa a la venda l´equip de F1 , per motiu dels alts costos de mantenir un equip oficial de f1 i també per les dificultats ecònomiques.

http://www.vilaweb.cat/www/ep/noticia?noticia=3117262

http://www.avui.cat/article/esports/483 ... deria.html

També es parla dels equips oficial de Motociclisme podríen quedar afectats

Es una molt mala noticia per esport del motor i potser un principi del fí de les curses , al menys a curt plaç i de la manera excesiva que teniem fins ara.

Potser altres formes de curses menys oneroses resucitarán ( Rallyes ???)
o Enduro ????

Si Honda es retira, jo crec que gairebé segur que faran el mateix altres marques i es un signe evident de que la casa gran está fotuda.....

Malament, malament
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Imatge

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dv. des. 05, 2008 5:53 pm

Això ho havies d'haver posat a l'apartat de compra-venda, a veure si algun company del fòrum s'hi anima!!! :b9 :b9

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. des. 05, 2008 10:21 pm

Em sembla que la crisi posarà a tothom al seu lloc.

Les desmesurades xifres de la construcció, del futbol, de la F1 i del cafè i el diari que abans valien 100 pessetes i varen passar a quasi 170 de cop, dels menús dels restaurants, dolents i cars (ara ja hi ha restaurants a 5 € el menú)

Em sembla que les coses havien marxat de mesura i cal tornar-les a lloc.

Les xifres que es mouen a la F1 son exageradíssimes.

L'espectacle, però, no morirà, prou que hi posaran remei

Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. des. 06, 2008 2:36 pm

James Bond ha escrit:Em sembla que la crisi posarà a tothom al seu lloc.

Les desmesurades xifres de la construcció, del futbol, de la F1 i del cafè i el diari que abans valien 100 pessetes i varen passar a quasi 170 de cop, dels menús dels restaurants, dolents i cars (ara ja hi ha restaurants a 5 € el menú)

Em sembla que les coses havien marxat de mesura i cal tornar-les a lloc.

Les xifres que es mouen a la F1 son exageradíssimes.

L'espectacle, però, no morirà, prou que hi posaran remei

Vsssss
007
Exacte. Ara mateix estava llegint al diari que Honda destinava 430 milions d'€ en desenvolupament i sosteniment de la F-1.

430 milions.......... :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. des. 06, 2008 3:08 pm

430 milions que potser ara destinaran a evolucionar motos com.
PAN
Varadero
VFR
...
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. des. 06, 2008 6:32 pm

Steelman ha escrit:430 milions que potser ara destinaran a evolucionar motos com.
PAN
Varadero
VFR
...
JAJAJAJAJAJA!!! Ojalà, però ho dubto. :roll:

El que jo arribo a pensar és que el jefe suprem de Honda s'ha cansat de tota la parafernàlia que envolta l'empresa que gestiona en Bernie Ecclestone, i ha marxat. Quan un no està a gust en una empresa, oi que marxa?

Dóna també a pensar el que diu en gs12 red, que destinarà part d'aquests calers en altres disciplines del món del motor, i penso -fredament, però ho penso- que pot ser el mundial de Moto GP.... :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » ds. des. 06, 2008 7:12 pm

De moto GP, no es retiren:

Pot dormir tranquil el Pedrosa, o no.

Que el Dovi a la que es descuidi li fa el llitet....

Penseu que a moto GP tenen sponsors potents,

i a la F1 no en tenien, i tot el cost ere per a Honda.

Una pena lo de la F1, massa cara, a veure si possen remei...
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. des. 08, 2008 1:12 am

Holaaaa,

La F1, amb el seu format actual, no es sostenible de cap manera, però això ja ve de lluny.

No te ni cap ni peus que uns pneumàtics no puguin arribar a durar ni cent quilometres! Al meu entendre haurien de durar la cursa sencera

No li veig sentit a que els motors només puguin fer 3 curses, fins la ultima temporada eren 2!!
La evolució real de les mecàniques ha d’incloure una bona fiabilitat, per que els fabricants ho puguin portar als motors de sèrie.

Es totalment incomprensible la quantitat d’elements aerodinàmics que porten, aconseguits amb caríssims estudis al túnel del vent.
Tota aquesta parafernàlia tampoc es pot exportar a la producció en sèrie, no m’imagino els 4x4 actuals amb alerons, deflectors d’aire i control del flux d’aire per sota el vehicle.

Tot això son només petits exemples del que s’ha convertit en l’actualitat la F1: un circ que fa riure. Només pot guanyar una cursa aquell pilot que te el cotxe posat a punt al 100%. No hi ha manera d’avançar a un altre pilot, que tingui un cotxe semblant, si no es amb maniobres molt dubtoses a final de recta. No et pots acostar massa al cotxe del davant si vols traçar el revolt correctament. No guanya les curses el pilot que mes corre, si no el que ha triat una millor estratègia des de boxes, encara que només hagi estat sort.

Molt millors les curses del campionat alemany de DTM o similars, a on Seat va fer un gran paper l’ant passat, més divertides i infinitament menys costoses. O qualsevol campionat Americà.

Ho sento per el totxo, però em dol molt veure l’actual circ, que sembla de pallassos.

:( :( :(
Sort,

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dl. des. 08, 2008 1:17 am

Per cert, els presupostos dels equips de F1 de l'any 2008

352,6 ... Toyota
342.9 ... McLaren
328,3 ... Ferrari
314,9 ... Honda
311,5 ... Renault
290,1 ... BMW-Sauber
130,2 ... Red Bull
127,0 ... Williams
101,4 ... Toro Rosso
96,3 ..... Force India
36,1 ..... Super Aguri

Totes les dades en milions d'euros!!!

:shock: :shock: :shock:
Sort,

joanp55
Presentats
Entrades: 498
Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am

Entrada Autor: joanp55 » dc. des. 10, 2008 8:56 am

Albert ha escrit:Holaaaa,

La F1, amb el seu format actual, no es sostenible de cap manera, però això ja ve de lluny.

No te ni cap ni peus que uns pneumàtics no puguin arribar a durar ni cent quilometres! Al meu entendre haurien de durar la cursa sencera

No li veig sentit a que els motors només puguin fer 3 curses, fins la ultima temporada eren 2!!
La evolució real de les mecàniques ha d’incloure una bona fiabilitat, per que els fabricants ho puguin portar als motors de sèrie.

Es totalment incomprensible la quantitat d’elements aerodinàmics que porten, aconseguits amb caríssims estudis al túnel del vent.
Tota aquesta parafernàlia tampoc es pot exportar a la producció en sèrie, no m’imagino els 4x4 actuals amb alerons, deflectors d’aire i control del flux d’aire per sota el vehicle.

Tot això son només petits exemples del que s’ha convertit en l’actualitat la F1: un circ que fa riure. Només pot guanyar una cursa aquell pilot que te el cotxe posat a punt al 100%. No hi ha manera d’avançar a un altre pilot, que tingui un cotxe semblant, si no es amb maniobres molt dubtoses a final de recta. No et pots acostar massa al cotxe del davant si vols traçar el revolt correctament. No guanya les curses el pilot que mes corre, si no el que ha triat una millor estratègia des de boxes, encara que només hagi estat sort.

Molt millors les curses del campionat alemany de DTM o similars, a on Seat va fer un gran paper l’ant passat, més divertides i infinitament menys costoses. O qualsevol campionat Americà.

Ho sento per el totxo, però em dol molt veure l’actual circ, que sembla de pallassos.

Jo no ho hauria dit millor :wink:
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am

Entrada Autor: Llagasta » dc. des. 10, 2008 5:37 pm

Ara diuen que potser Renault també ho deixarà........ si es veritat....i el Alonso ?????? :roll:
Imatge

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dc. des. 10, 2008 6:19 pm

A F1 els avançaments son a boxes, quan el cotxe és aturat.

Sense comentaris
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dc. des. 10, 2008 6:41 pm

hispanitat, no podria economicament agafar un equip de F1, o tant sols vol vendre aire?
ImatgeImatge

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dj. des. 11, 2008 1:05 am

Holaaaa,
Sagal ha escrit:hispanitat, no podria economicament agafar un equip de F1, o tant sols vol vendre aire?
El Sr. Eclestone i Cia. no viuen de l'aire. Viuen nomes dels calers!!

Sort,

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dj. des. 11, 2008 3:37 am

Sagal ha escrit:hispanitat, no podria economicament agafar un equip de F1, o tant sols vol vendre aire?

De fet com gaire bé tothom
ImatgeImatge

joanp55
Presentats
Entrades: 498
Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am

Entrada Autor: joanp55 » dj. des. 11, 2008 8:33 am

kel ha escrit:A F1 els avançaments son a boxes, quan el cotxe és aturat.

Sense comentaris
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

"Pèls que pentineu cabells blancs"

Recordeu els avançaments Prost-Senna. :shock: :shock:

L'avançament que feia en Mansell a final de recta sortint amb el cotxe
derrapant com el Subaru del video. :lol: :lol:

El piques Hill-Schumaker :!:

Les quedades sense gasolina quan faltaban 3 ó 4 voltes per final de cursa, i com feien anar el cotxe de banda a banda per aprofitar les ultimes gotes del diposit. :jump

Tot això era quan a la F-1 no es donaba tanta importancia a la TV. Crec que aquest fet es el culpable de que ara sigui tant sosa. Com no ens hi posin alguna nena ensenyant la nova LT :roll: .......jo m'hi adormo al sofà.
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dj. des. 11, 2008 2:42 pm

Steelman ha escrit:430 milions que potser ara destinaran a evolucionar motos com.
PAN
Varadero
VFR
...

No t'em deixis l'Africa que ens la tenim.... :lol:

Per mi poden anar a pastar fang els d'Honda, em tenen ben emprenyat.

L'altre dia ho llegia al diari, i passa que els milions d'euros despisten molt, més ara que tot són injeccions de bancs centrals de 60.000 milions en amunt... però penseu que quan criteria deia de vendre port aventura, amb hotels i tot, parlaven de 700 milions d'euros !!!! clar, és que són 116.470 milions de pessetes`... A què no sembla igual?

Jo em vaig quedar amb la dada, més significativa, que al Honda F1 team hi treballen 600 persones això em va deixar de pasta de moniato... perquè una empresa de 600 treballadors ja comença a ser una empreseta amb cara i ulls, com si diguéssim...
-----------

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dj. des. 11, 2008 9:13 pm

Holaaaa,
Sagal ha escrit:

De fet com gaire bé tothom
Tu respires aire -polucionat mes o menys- suposo, ells respiren, menjen, beuen i tot el que puguis pensar... unica i exclusivament amb diners.

:twisted: :twisted: :twisted:
Sort,

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dj. des. 11, 2008 9:18 pm

Holaaaa.
ARBE ha escrit: Jo em vaig quedar amb la dada, més significativa, que al Honda F1 team hi treballen 600 persones això em va deixar de pasta de moniato... perquè una empresa de 600 treballadors ja comença a ser una empreseta amb cara i ulls, com si diguéssim...
Tranquil, que ara s'ho quedara una societat Kuwaiti de Capital-Risc que en pagara una calerada. Ho dividira en 6 empreses de 100 treballadors, i les vendran per 6 calerades. -economia neo-liberal en diuen?-

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sort,

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. des. 11, 2008 10:11 pm

Aquí tenim el comunicat oficial :

Declaración de Takeo Fukui, Presidente y CEO, Honda Motor Co., Ltd.
5 de Diciembre, 2008

Desde Honda Motor Co., Ltd. Hemos tomado la decisión de retirarnos de toda actividad vinculada a la Fórmula Uno, siendo 2008 la última temporada en la que participamos.

Esta difícil situación se ha tomado en el marco de un entorno de rápido deterioro de la industria del automóvil a nivel global, propiciada por las crisis de las subprime en los Estados Unidos, la profunda crisis crediticia y la repentina contracción de las economías mundiales.

Honda debe proteger sus principales fuentes de negocio y asegurar el largo plazo mientras la incertidumbre en la economía mundial continúe creciendo. Se espera que la recuperación tarde todavía un tiempo.

Bajo estas circunstancias, Honda ha tomado contramedidas rápidas y flexibles para este repentino y expansivo debilitamiento del mercado en todas las áreas de negocio. Sin embargo, reconociendo la necesidad de optimizar la asignación de los recursos, incluyendo la inversión que respecta al futuro, hemos decidido retirarnos de la participación en la Fórmula Uno. Hablaremos con los asociados del equipo Honda Racing F1 Team y su proveedor de motores Honda Racing Development sobre el futuro de las dos empresas. Estas conversaciones incluyen la puesta a la venta del equipo.

En esta tercera era de la Fórmula Uno, Honda ha estado participando en carreras desde la temporada 2000, inicialmente con BAR adoptando un nuevo formato de desarrollo conjunto de coches de carreras. Posteriormente, en una decisión tomada para adaptarnos al entorno cambiante de la Fórmula Uno, establecimos un equipo 100% propiedad de Honda que comenzó sus actividades en la temporada 2006.

Sobreponiéndonos a muchos retos, el equipo Honda Team logró la victoria en un Gran Premio en 2006, recibiendo el soporte de los fans de Honda en todo el mundo que esperaban más éxitos. Por lo tanto, retirarnos sin haber podido satisfacer plenamente las expectativas de nuestros fans ha sido una decisión extremadamente difícil.

Aplicando lo mejor que hemos aprendido a estos tiempos de tormenta económica, junto con el espíritu de superación obtenido de la participación en la competición, seguiremos con nuestro compromiso de alcanzar nuevos desafíos.

Finalmente, nos gustaría aprovechar esta oportunidad para agradecer sinceramente a todos los fans y a todos aquellos que han apoyado al equipo Honda, incluyendo a los directamente relacionados con el mundo de la Fórmula Uno.

Muchas gracias.

Takeo Fukui
President and CEO
Honda Motor Co., Ltd.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Respon

Torna a “General”