En moto siempre hay que ir a alguna parte...

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

En moto siempre hay que ir a alguna parte...

Entrada Autor: JordiTrident » dt. des. 30, 2008 11:07 pm

Em va sortir per casa un retall d'un editorial del SoloMoto (de quan encara el comprava) d'en Jaime Alguersuari. si el vaig guardar suposo que és perque estic d'acord amb el que diu i encaixa en la filosofia Mototurista. Si voleu llegir-lo, aquí el teniu:

Imatge

salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

Entrada Autor: Vicenç » dt. des. 30, 2008 11:28 pm

Buenas!!!

Una frase que ho resumeix tot. O si més no el que jo també entenc per "anar en moto".

Bon anya a tothom!!!.
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. des. 31, 2008 9:23 am

l'escrit es de fa 20 anys pero serveix igual ;)
Ex ...moltes coses

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. des. 31, 2008 3:56 pm

Molt savi, però l'encant de perdre't com un vaixell a la deriva voluntària....és com quan no fas res, per què vols no fer res, voluntàriament. Això també és bonic.

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dc. des. 31, 2008 9:46 pm

alucinamaripili ha escrit:Molt savi, però l'encant de perdre't com un vaixell a la deriva voluntària....és com quan no fas res, per què vols no fer res, voluntàriament. Això també és bonic.
I, a aixo es refereix l`article, aquest "a alguna parte", pot ser l`Horitzó,

el ¿on vas? " a algun lloc...." ho diu tot, no et diu el lloc,

pero et diu que hi ha un objectiu, de vegades concret,

d`altres a concretar dins del mateix viatge,

per mi el anar en moto:

No es un medi, sino un fi en si mateix.

:wink:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. gen. 01, 2009 8:48 am

Això ja ho deia l'Homer a la Ilíada molts anys abans de Crist.

No és arribar a Itaca...... és el viatge. :D

VVVVs
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dv. gen. 02, 2009 1:04 pm

Holaaaa,
James Bond ha escrit:Això ja ho deia l'Homer a la Ilíada molts anys abans de Crist.

No és arribar a Itaca...... és el viatge. :D

VVVVs
007
Jo he pensat el mateix mentre el llegia!!!

Bon article per cert, potser amb mes valisa ara que fa 20 anys!!!

:wink: :wink: :wink:
Sort,

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dv. gen. 02, 2009 2:16 pm

És curiós,

Just ahir, per any nou, mentres fregava pots a la cuina, li explicava a una amiga de la colla amb que vam passar el cap d'any:

El dinar de Nadal a casa va haver un moment que m'hi vaig trobar extrany, distant, veia a tothom com de lluny, tota la familia en un sol conjunt i jo apart. Em demanava què coi i feia jo allà i la moto sola al garatx, i veia rectes espaioses amb canvis de rasant... em veia dalt de la moto anant enlloc concret, més exactament visualitzava el que veuria anant dalt de la moto en un paissatge indeterminat i inèdit de colors asepiats, típic anunci ¿tegustaconducir? ... fins que algú va dir: Em pases el sifò ? i la bombolla va fer 'plop'.

Un cop explicat això, que la meva amiga va escoltar amb força interès, va fer una pausa com per assimilar exactament la sensació que pretenia transmetreli, i llavors em va llençar una pregunta que em va sorprendre, em va dir: Sempre t'evadeixes en moto? Què vols dir? vaig respondre jo, i va aclarir que volia saber si aquests atacs d'ànsia evasiva em donen amb d'altres mitjans: cotxe, avió, tren... vaig haver de pensar una estona perquè no tenia la resposta, després de pensar-ho li vaig explicar que no, que sempre que em dona aquest desitj d'evasió el visualitzo en moto i en primera persona, amb el manillar el quadre d'instruments i la pantalla de l'Africa Twin davant la cara...

curiós que ara llegeixi a l'article: "Utiliza la moto, viaja, piensa en ella para evadirte, y jamás, jamás te desharás de su compañía. "

Doncs res, posem-'hi banda sonora a les imatges i amb l'article, les evasions neuronals i tot plegat em faig un automontatge mental..bufff que dolentes són les resaques:

Què millor que una cançó que es titula For ever young? [Jove per sempre]

[youtube][/youtube]
-----------

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dv. gen. 02, 2009 3:25 pm

De tota manera, el paisatge de cada dia no t'ha d'avorrir per força.

Per posar un exemple, jo faig cada dia (sí, cada dia, doncs no tinc cotxe) 35 Km d'anada a la feina i uns altres 35 de tornada i sí que m'avorreix una mica la carretera de Sitges a Vilafranca (bé, només el tros de Canyelles a Vilafranca, que el de Sant Pere de Ribes a Canyelles no em cansa) i, sobretot, el tros d'autopista de Vilafranca a Sant Sadurní, però són molts els dies que vaig o torno per Olèrdola i Sant Sebastià dels Gorgs i no me'n canso pas. Hi ha gent que no entén que a les cinc del matí em dediqui a circular per una carretera plena de corbes en comptes d'anar per l'autopista o que després de setze hores de curro tingui esma per fer-ho, però de fet anar en moto és el que em dona la força per fer la resta.

Poser és que sóc una mica més estrany que la majoria gaudint d'aquesta manera de la moto...
sergibuda

they called me an accident

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dv. gen. 02, 2009 7:58 pm

sergibuda ha escrit:De tota manera, el paisatge de cada dia no t'ha d'avorrir per força.

Per posar un exemple, jo faig cada dia (sí, cada dia, doncs no tinc cotxe) 35 Km d'anada a la feina i uns altres 35 de tornada i sí que m'avorreix una mica la carretera de Sitges a Vilafranca (bé, només el tros de Canyelles a Vilafranca, que el de Sant Pere de Ribes a Canyelles no em cansa) i, sobretot, el tros d'autopista de Vilafranca a Sant Sadurní, però són molts els dies que vaig o torno per Olèrdola i Sant Sebastià dels Gorgs i no me'n canso pas. Hi ha gent que no entén que a les cinc del matí em dediqui a circular per una carretera plena de corbes en comptes d'anar per l'autopista o que després de setze hores de curro tingui esma per fer-ho, però de fet anar en moto és el que em dona la força per fer la resta.

Poser és que sóc una mica més estrany que la majoria gaudint d'aquesta manera de la moto...
no sergi, no ets gens estrany, jo mateix quan vaig a BCN és fàcil que em desvii pel coll del Bruch, o que passi per Piera o per Monistrol...però fixa't que tu "vas a alguna parte..." perque vas a la feina!!!!
jo crec que el missatge és per la gent que es compra la moto molt il·lusionada i dissabte va al Coll de l'Illa, i a l'altre dissabte hi torna, i a l'altre i a l'altre i a l'altre...fins que comença a fer fred...i/o canvien la moto per qualsevol altra activitat de moda...i la moto queda oblidada.

Són aquells que de tant en tant et trobes i diuen: "jo també tenia moto però..."

Jo no em vaig comprar el primer cotxe fins els 36 anys i sempre anava en moto a tot arreu. M'agradava especialment anar a llocs que no tinguessin res a veure amb aquest món, quan quedaves amb la colla (no motoristes) per anar un cap de setmana a algun lloc i es distribuien els llocs als cotxes i això volia dir dependència d'horaris...jo deia: "no patiu, jo vindré en moto" i ja tenia un destí, ja tenia "un lloc on anar", a partir d'aquí la llibertat de triar el camí i tot això del Viatge a Itaca :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Per cert, tot i que hi havia amics que no acabaven d'entendre que volgués anar en moto si feia fred i tot això, n'hi havia sempre que em miraven amb enveja :) :) :) :) :)
salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

Entrada Autor: Vicenç » dv. gen. 02, 2009 8:12 pm

ARBE ha escrit:
[youtube][/youtube]

Si ha de ser un forever young, millor aquest:

http://www.goear.com/listen.php?v=91d5361

Que és com més d'aquí... 8) 8) 8)

Tot i que en realitat es de Dylan y traduit per l'eivissenc Isidor Marí.
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dv. gen. 02, 2009 9:46 pm

Això que expliqueu sobre la gent que es compra una moto i rapidament l'abandona, tots en coneixem força de gent d'aquesta, jo diria que el que passa es que no tenen la "benzina" a la sang.
Es compren una moto per l'imatge que té davant la gent "normal", per que molts de cops han sentit enveja de com els mira la gent i creuent - pobres - que amb la moto seran diferents, especials, desitjats...no es això companys, no es això... :wink:
Els que portem la benzina a dins sabem que el que ens fa girar el cap i molts de cops morir d'enveja, és la sensació que està sentin aquell motard, no envejem el que té sino el que sent.
Tenim més tendència a possar-nos "gallina de piel" veient a un paio amb un "trasto" que ve de la quinta forca que a un altre dalt de la moto més cara del mercat. No envejem la màquina sino la sensació que dona aquesta.
Explica-l'hi a un "normal" que molts de cops et salta la llagrimeta dins del casc només per el fet d'estar allà en aquell moment amb la moto, desequilibri mental en diran ells segurament...pobrets. 8)

Aquest escrit sempre serà actual per que no parla de rés tangible. És igual el que portis entre les cames ja que practicament et donarà les mateixes sensacions...potser més comoditat, velocitat, seguretat o presència :roll: , però d'emocions quasi les mateixes.

Salut.
Salut i kilómetres

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » ds. gen. 03, 2009 1:13 pm

siono1000 ha escrit:Això que expliqueu sobre la gent que es compra una moto i rapidament l'abandona, tots en coneixem força de gent d'aquesta, jo diria que el que passa es que no tenen la "benzina" a la sang.
Es compren una moto per l'imatge que té davant la gent "normal", per que molts de cops han sentit enveja de com els mira la gent i creuent - pobres - que amb la moto seran diferents, especials, desitjats...no es això companys, no es això... :wink:
Els que portem la benzina a dins sabem que el que ens fa girar el cap i molts de cops morir d'enveja, és la sensació que està sentin aquell motard, no envejem el que té sino el que sent.
Tenim més tendència a possar-nos "gallina de piel" veient a un paio amb un "trasto" que ve de la quinta forca que a un altre dalt de la moto més cara del mercat. No envejem la màquina sino la sensació que dona aquesta.
Explica-l'hi a un "normal" que molts de cops et salta la llagrimeta dins del casc només per el fet d'estar allà en aquell moment amb la moto, desequilibri mental en diran ells segurament...pobrets. 8)

Aquest escrit sempre serà actual per que no parla de rés tangible. És igual el que portis entre les cames ja que practicament et donarà les mateixes sensacions...potser més comoditat, velocitat, seguretat o presència :roll: , però d'emocions quasi les mateixes.

Salut.
:bow :bow :bow :bow :bow :bow

que t'ho digui la meva dona la de vegades que es desperta perquè anant en cotxe veig una colla de moteros i em foto a gemegar com un gos, i baixo la finestra i faig la V... ja em deixa per impossible.

ara això de És igual el que portis entre les cames ja que practicament et donarà les mateixes sensacions. dona moooolt de joc... em fa pensar coses d'un sopar de fa poc... però bé, és un altre tema...
-----------

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. gen. 03, 2009 1:17 pm

Siono tens tota la raó.

I Arbe les poques vegades que vaig en cotxe i veig alguna moto......uffffff maleixo tots elss que porto el seient deldarrera (culpables de que vagi en cotxe)
Ex ...moltes coses

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » ds. gen. 03, 2009 1:31 pm

Steelman ha escrit:Siono tens tota la raó.
I Arbe les poques vegades que vaig en cotxe i veig alguna moto......uffffff maleixo tots elss que porto el seient deldarrera (culpables de que vagi en cotxe)
Jo no parlo que sé que els serveis d'espionatge van molt fins darrerament... però si... jo vinc a pensar una cosa semblant a: " en què collons estaria jo pensant.... perquè no m'hi feia un nus..." :lol: :lol: :lol:
-----------

Brum-brum
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Brum-brum » dj. gen. 08, 2009 4:04 pm

completament d'acord, a mi m'agrada més aquest acanço doncs sempre m'en oblido de com tornar a casa

[youtube][/youtube]

pero com sigui moto, cotxe, bici, el important es el viatge
[align=center]Imatge[/align]
[align=center]Objectiu: Dolimiten! - Objectiu: Grossglockner![/align]

maktub
Presentats
Entrades: 199
Membre des de: dl. juny 25, 2007 4:36 pm
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: maktub » dj. gen. 08, 2009 5:46 pm

Casu'm l'olla companys! Que tinc mono de moto, i ara que fa dies que la tinc guardada al garatge (des de Cap d'Any), clar, llegint això em sento molt culpable......pobreta! :oops:

I clar, si surto avui precisament a sopar i agafo la moto, doncs no ho veig clar....diuen que aquesta nit nevará i com em passi com l'últim cop que vaig fer la valenta, acabaré tornant sola, a les tantes de la nit, nevant i amb autopistes gelades i la moto culejant com si ballés rock & roll....l'únic consol és que si avui agafo la moto per anar a sopar, arribaré a casa com si m'haguéssin fet el millor dels líftings, perquè entre el fred que fa (que diuen que va bé pel cutis) i que anar en moto rejuveneix... jijiji!!! :lol:

En fi, somio en veu alta(sentit figurat), perque ho tinc decidit, aniré en cotxe, no vull haver de patir i passar una mala estona, i si per això deixo d'anar una setmana o dues en moto no passa res oi?

Gràcies per compartir el text Jordi, teniu raó al contingut no li han afectat els anys.

V'sss

maktub
Presentats

Entrada Autor: maktub » dj. gen. 08, 2009 5:51 pm

ARBE ha escrit:
ara això de És igual el que portis entre les cames ja que practicament et donarà les mateixes sensacions. dona moooolt de joc... em fa pensar coses d'un sopar de fa poc... però bé, és un altre tema...

Ostia a mi m'ha recordat també una amiga que l'altre dia em deia...El GPS es meu i el fixo com i on puc.... :lol: :lol:

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. gen. 08, 2009 6:22 pm

maktub ha escrit:
I clar, si surto avui precisament a sopar i agafo la moto, doncs no ho veig clar....diuen que aquesta nit nevará
Jo aquesta nit tambe tinc un sopar i una festa posterior (de fi de temporada a la feina) i diuen que a la matinada es recolliran 15cm de neu al camp de tgna..

Pero jo anire en moto
Ex ...moltes coses

maktub
Presentats

Entrada Autor: maktub » dj. gen. 08, 2009 6:33 pm

Steelman ha escrit: Jo aquesta nit tambe tinc un sopar i una festa posterior (de fi de temporada a la feina) i diuen que a la matinada es recolliran 15cm de neu al camp de tgna..

Pero jo anire en moto
Heheheeeee....a mi no m'enganyes...tu vols l'efecte lifting!!!! :lol: :lol:

Que valents sou, cullins.... jo amb això de tornar l'altre dia a les tantes de la nit culejant fins a casa, i la caiguda d'un company al dia següent per culpa del gel, m'escagarrino rápidissim....també val a dir que no porto tants kilòmetres ni experiència en moto com molts de vosaltres i em fa por anar sola amb la moto en aquestes condicions meteorològiques.... :roll:

Au, dieu-me acollonida :oops:

Respon

Torna a “General”