salut i kms
Moderador: Airald
I, a aixo es refereix l`article, aquest "a alguna parte", pot ser l`Horitzó,alucinamaripili ha escrit:Molt savi, però l'encant de perdre't com un vaixell a la deriva voluntària....és com quan no fas res, per què vols no fer res, voluntàriament. Això també és bonic.
no sergi, no ets gens estrany, jo mateix quan vaig a BCN és fàcil que em desvii pel coll del Bruch, o que passi per Piera o per Monistrol...però fixa't que tu "vas a alguna parte..." perque vas a la feina!!!!sergibuda ha escrit:De tota manera, el paisatge de cada dia no t'ha d'avorrir per força.
Per posar un exemple, jo faig cada dia (sí, cada dia, doncs no tinc cotxe) 35 Km d'anada a la feina i uns altres 35 de tornada i sí que m'avorreix una mica la carretera de Sitges a Vilafranca (bé, només el tros de Canyelles a Vilafranca, que el de Sant Pere de Ribes a Canyelles no em cansa) i, sobretot, el tros d'autopista de Vilafranca a Sant Sadurní, però són molts els dies que vaig o torno per Olèrdola i Sant Sebastià dels Gorgs i no me'n canso pas. Hi ha gent que no entén que a les cinc del matí em dediqui a circular per una carretera plena de corbes en comptes d'anar per l'autopista o que després de setze hores de curro tingui esma per fer-ho, però de fet anar en moto és el que em dona la força per fer la resta.
Poser és que sóc una mica més estrany que la majoria gaudint d'aquesta manera de la moto...
ARBE ha escrit:
[youtube][/youtube]
:bow :bow :bow :bow :bow :bowsiono1000 ha escrit:Això que expliqueu sobre la gent que es compra una moto i rapidament l'abandona, tots en coneixem força de gent d'aquesta, jo diria que el que passa es que no tenen la "benzina" a la sang.
Es compren una moto per l'imatge que té davant la gent "normal", per que molts de cops han sentit enveja de com els mira la gent i creuent - pobres - que amb la moto seran diferents, especials, desitjats...no es això companys, no es això...![]()
Els que portem la benzina a dins sabem que el que ens fa girar el cap i molts de cops morir d'enveja, és la sensació que està sentin aquell motard, no envejem el que té sino el que sent.
Tenim més tendència a possar-nos "gallina de piel" veient a un paio amb un "trasto" que ve de la quinta forca que a un altre dalt de la moto més cara del mercat. No envejem la màquina sino la sensació que dona aquesta.
Explica-l'hi a un "normal" que molts de cops et salta la llagrimeta dins del casc només per el fet d'estar allà en aquell moment amb la moto, desequilibri mental en diran ells segurament...pobrets. 8)
Aquest escrit sempre serà actual per que no parla de rés tangible. És igual el que portis entre les cames ja que practicament et donarà les mateixes sensacions...potser més comoditat, velocitat, seguretat o presència :roll: , però d'emocions quasi les mateixes.
Salut.
Jo no parlo que sé que els serveis d'espionatge van molt fins darrerament... però si... jo vinc a pensar una cosa semblant a: " en què collons estaria jo pensant.... perquè no m'hi feia un nus..." :lol: :lol: :lol:Steelman ha escrit:Siono tens tota la raó.
I Arbe les poques vegades que vaig en cotxe i veig alguna moto......uffffff maleixo tots elss que porto el seient deldarrera (culpables de que vagi en cotxe)
ARBE ha escrit:
ara això de És igual el que portis entre les cames ja que practicament et donarà les mateixes sensacions. dona moooolt de joc... em fa pensar coses d'un sopar de fa poc... però bé, és un altre tema...
Jo aquesta nit tambe tinc un sopar i una festa posterior (de fi de temporada a la feina) i diuen que a la matinada es recolliran 15cm de neu al camp de tgna..maktub ha escrit:
I clar, si surto avui precisament a sopar i agafo la moto, doncs no ho veig clar....diuen que aquesta nit nevará
Heheheeeee....a mi no m'enganyes...tu vols l'efecte lifting!!!! :lol: :lol:Steelman ha escrit: Jo aquesta nit tambe tinc un sopar i una festa posterior (de fi de temporada a la feina) i diuen que a la matinada es recolliran 15cm de neu al camp de tgna..
Pero jo anire en moto