Qualsevol temps passat va ser millor???

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

Qualsevol temps passat va ser millor???

Entrada Autor: Vicenç » dc. gen. 21, 2009 9:49 pm

Buenas!!!

Navegant una mica m'he retrobat amb aquest article de l'antiga R65 escrit per en Dennis Noyes. Us poso només una pàgina per veure que, pel que fa als articles, si, qualsevol temps passat va ser molt millor que els actuals panflets publicitaris, sosus, insuls i aborrits que ens trobem avui als kioscs.

Imatge

Digueu-me, hi ha o no hi ha diferencies???
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dc. gen. 21, 2009 10:21 pm

Home Vicenç! És que estàs parlant del gran Dennis Noyes!!! ...per mi, és el millor amb molta diferència. Sóc un fan seu. Sempre explica històries com les dels seus amics, o de com pujava a Miraflores de la Sierra o de com es bellugava aquella Laverda al passar per una rugositat de l'asfalt.

Hi ha articles seus que tinc fotocopiats i guardats. Per "culpa" seva em vaig comprar la G5...algun dia et pasaré l'article de la prova i ho entendràs :wink: :wink: :wink:

Els "Cinta Americana" de mitjans dels 80 al SM 30 no tenen desperdici (no anaven de GP, com ara). N'hi ha un que es titula "la verdad, toda la verdad y nada más que la verdad de los probadores de motos" que ja qüestiona bastant sobre aquest tema...i fa més de vint anys!!

Un altre que es deia "Historias de Sofia, o si tu moto pierde aceite no te mojarás los pies" on explicava peripècies de la seva època hippie voltant Europa amb una BSA (en fa referències a ella en aquesta prova de BMW) també em va marcar molt.

En fi, no fa gaire vaig comprar un Motociclismo (escriu allí ¿no?). Dels articles del MUndial de GP només en llegeixo els titulars i els peus de foto perque els trobo molt avorrits, sense sustància, no aporten res i sempre és la mateixa història però quan me'n vaig adonar estava llegint un article sencer i anava per la tercera pàgima i disfrutava!!! com podia ser? Clar, no m'havia fixat en qui el signava...DENNIS NOYES, el mestre!!! :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. gen. 21, 2009 11:04 pm

Bon article, si senyor. :wink:

Saps quin és un dels meus hobbies, Vicenç? Anar a casa els meus pares i recollir de dins el bagul unes quantes revistes dels anys 80-90, portar-les a casa i re-llegir-les. Disfruto més ara que abans.

L'altre dia llegia la prova de la Streaker 125, imagina. :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

Entrada Autor: Vicenç » dc. gen. 21, 2009 11:10 pm

És impresionant la "soseria" dels actuals articles. Com hem dit, no deixen de ser una relació de les característiques de la darrera moto que la marca corresponent ha publicitat.

Estic segur que el mateix exemple que posa en Noyes en aquest article, el del seu company que no sabía quina moto estava portant, ho traslladem als articles actuals i ens trobem amb les mateixes, segur que si no ens posen el model i les fotos, podem repetir els articles que ningú no notaría la diferència.

Quan puguis els escanejes i els penjes per què tots hi poguem disfrutar.
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. gen. 22, 2009 10:02 pm

Excel·lent article.

Gràcies Vicenç per donar-lo a conèixer.

Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Respon

Torna a “General”