Home Vicenç! És que estàs parlant del gran Dennis Noyes!!! ...per mi, és el millor amb molta diferència. Sóc un fan seu. Sempre explica històries com les dels seus amics, o de com pujava a Miraflores de la Sierra o de com es bellugava aquella Laverda al passar per una rugositat de l'asfalt.
Hi ha articles seus que tinc fotocopiats i guardats. Per "culpa" seva em vaig comprar la G5...algun dia et pasaré l'article de la prova i ho entendràs
Els "Cinta Americana" de mitjans dels 80 al SM 30 no tenen desperdici (no anaven de GP, com ara). N'hi ha un que es titula "la verdad, toda la verdad y nada más que la verdad de los probadores de motos" que ja qüestiona bastant sobre aquest tema...i fa més de vint anys!!
Un altre que es deia "Historias de Sofia, o si tu moto pierde aceite no te mojarás los pies" on explicava peripècies de la seva època hippie voltant Europa amb una BSA (en fa referències a ella en aquesta prova de BMW) també em va marcar molt.
En fi, no fa gaire vaig comprar un Motociclismo (escriu allí ¿no?). Dels articles del MUndial de GP només en llegeixo els titulars i els peus de foto perque els trobo molt avorrits, sense sustància, no aporten res i sempre és la mateixa història però quan me'n vaig adonar estava llegint un article sencer i anava per la tercera pàgima i disfrutava!!! com podia ser? Clar, no m'havia fixat en qui el signava...DENNIS NOYES, el mestre!!! :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow