Elefantentreffen 2009
Moderador: Airald
- McGuines
- Presentats
- Entrades: 55
- Membre des de: dg. maig 25, 2008 11:04 pm
- Ubicació: Moià Bcn
Elefantentreffen 2009
Doncs be, despres de fer alinear els planetes i les estrelles, m'ho he convinat per poder anar-hi aquest any, si no passa res i el temps no ho impedeix, el dia 28 marxaré cap allà amb un altre company (R1) sense gaire idea de on pararem a dormir i com ho trobarèm per alla. Farèm allo que ens vingui mes de gust, sobre la marcha.
Si algu se li passa pel cap acompanyar.nos, cap problema, quants mes serèm, mes riurèm!!!
VVVVssssss
Si algu se li passa pel cap acompanyar.nos, cap problema, quants mes serèm, mes riurèm!!!
VVVVssssss
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: Elefantentreffen 2009
Bones!!McGuines ha escrit:Doncs be, despres de fer alinear els planetes i les estrelles, m'ho he convinat per poder anar-hi aquest any, si no passa res i el temps no ho impedeix, el dia 28 marxaré cap allà amb un altre company (R1) sense gaire idea de on pararem a dormir i com ho trobarèm per alla. Farèm allo que ens vingui mes de gust, sobre la marcha.
VVVVssssss
Com ho teniu això... ja heu tornat o us heu quedat congelats?? A veure quin any m'ho puc muntar, també tinc ganes d'anar-hi.
Fins aviat!

- McGuines
- Presentats
- Entrades: 55
- Membre des de: dg. maig 25, 2008 11:04 pm
- Ubicació: Moià Bcn
Bones, doncs si,ja som aqui! Varem arribar el dilluns dia 2 al vespre, una mica cansats però satisfets de tot el viatje. La veritat es que vaig molt atavalat per alguns motius laborals (em vull muntar pel meu compte) i no tinc ni una estona per desconectar i posarme aqui amb vosaltres, ho sento, ja vindran temps millors.
Nomes un parell de cosetes, una, que quan pugui posare algunes fots, i l'altre es que si algu està rumiant anar-hi, que no s'ho pensi ni un minut mes, val la pena , de debò. Es una experiència motera com poques.
Fins aviat!
Nomes un parell de cosetes, una, que quan pugui posare algunes fots, i l'altre es que si algu està rumiant anar-hi, que no s'ho pensi ni un minut mes, val la pena , de debò. Es una experiència motera com poques.
Fins aviat!
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7664
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya