Elefantentreffen 2009

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
McGuines
Presentats
Entrades: 55
Membre des de: dg. maig 25, 2008 11:04 pm
Ubicació: Moià Bcn

Elefantentreffen 2009

Entrada Autor: McGuines » dl. gen. 12, 2009 11:45 pm

Doncs be, despres de fer alinear els planetes i les estrelles, m'ho he convinat per poder anar-hi aquest any, si no passa res i el temps no ho impedeix, el dia 28 marxaré cap allà amb un altre company (R1) sense gaire idea de on pararem a dormir i com ho trobarèm per alla. Farèm allo que ens vingui mes de gust, sobre la marcha.

Si algu se li passa pel cap acompanyar.nos, cap problema, quants mes serèm, mes riurèm!!!

VVVVssssss

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. gen. 13, 2009 8:53 am

Holaaa,

Potser tant valent encara no ho soc. Que tingueu molt bon viatge, i ja ens penjaras les fotos quan tornis.

:) :) :)
Sort,

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. gen. 13, 2009 9:28 am

Jo des del any 1977 que em vaig quedar a mig camí amb una Morini 350 que ho tinc pendent, o sia que fa 32 anys que hi vull anar.

Em sembla que a la meva edat , val més que m´ho tregui del cap.

Que vagi molt bé.

:D
Imatge

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Re: Elefantentreffen 2009

Entrada Autor: Carles » dj. feb. 05, 2009 8:27 pm

McGuines ha escrit:Doncs be, despres de fer alinear els planetes i les estrelles, m'ho he convinat per poder anar-hi aquest any, si no passa res i el temps no ho impedeix, el dia 28 marxaré cap allà amb un altre company (R1) sense gaire idea de on pararem a dormir i com ho trobarèm per alla. Farèm allo que ens vingui mes de gust, sobre la marcha.

Si algu se li passa pel cap acompanyar.nos, cap problema, quants mes serèm, mes riurèm!!!

VVVVssssss
Bones!!

Com ho teniu això... ja heu tornat o us heu quedat congelats?? A veure quin any m'ho puc muntar, també tinc ganes d'anar-hi.

Fins aviat!
Imatge

McGuines
Presentats
Entrades: 55
Membre des de: dg. maig 25, 2008 11:04 pm
Ubicació: Moià Bcn

Entrada Autor: McGuines » dl. feb. 09, 2009 10:23 pm

Bones, doncs si,ja som aqui! Varem arribar el dilluns dia 2 al vespre, una mica cansats però satisfets de tot el viatje. La veritat es que vaig molt atavalat per alguns motius laborals (em vull muntar pel meu compte) i no tinc ni una estona per desconectar i posarme aqui amb vosaltres, ho sento, ja vindran temps millors.

Nomes un parell de cosetes, una, que quan pugui posare algunes fots, i l'altre es que si algu està rumiant anar-hi, que no s'ho pensi ni un minut mes, val la pena , de debò. Es una experiència motera com poques.

Fins aviat!

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. feb. 09, 2009 10:29 pm

Ja tinc ganes de veure la crònica, perquè ens faràs una crònica amb fotos eh ? :D :D :D :D :D

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7664
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. feb. 09, 2009 11:15 pm

Es una d'aquelles experiències que no oblides....però.

NO FOTOS=NO Elefantentreffen 2009

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”