la punteta freda...

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

la punteta freda...

Entrada Autor: ARBE » dc. feb. 18, 2009 4:48 pm

bones,

Avui, si puc escaparme quan plegui, m'acostaré a Sant Badell a comprar un pinlock per la visera dels ous (quan s'entela és la dels ous, que voleu que us digui) .

El cas és que també em voldria solucionar la punteta, els peus, la punteta dels dits dels peus, algun consell sobre mitjons tèrmics ? els del Lidl no fan efecte, per sota de 10ºC no tinc confort (tot i que posats per sobre d'uns de cotó millora no acaben de ser el que voldria).

Algun consell ?
-----------

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dc. feb. 18, 2009 5:35 pm

Prova en una botiga especialitzada en ciclisme. Potser et sorprendràs.
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. feb. 18, 2009 5:41 pm

NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dc. feb. 18, 2009 6:00 pm

Ja veig cap a on vas Ramon, és prou interessant, però en principi descarto anar endollat, no faig un ús tant intensiu de la moto ara com ara, encara que tot és plantejars'ho, s'em fa una muntanya pensar en bateries, cables, bfff...
-----------

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. feb. 18, 2009 6:04 pm

L'Albert et diria que el que et digui jo sobre el fred , fes-ne un cas relatiu pero.....

JO porto uns mitjons dobles d´escalada/muntanyisme i no he tingut mai fred els peus.
Bé un dia que varem sortir amb el carles que varem arribar a -8 o -10 (no recordo) vaig tenir una mica de frescor

Ves al Decahtlon o botigues de muntanya (al bergueda n´hi ha d´haver bastantes) i busca'n que ja veuras ;)
Ex ...moltes coses

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dc. feb. 18, 2009 6:20 pm

Bones!!!

Potser ja ho has mirat... però fa temps vaig comprar al Lidl unes fundes tèrmiques per a sobre dels mitjons, me'ls poso a l'hivern a sobre d'uns mitjons d'aquells fins i el comfort és prou bó.

I si mires de fer-te algun "apanyo" a la moto, tipus deflector o algo similar... com porten alguns models BMW amb motor boxer enganxat del cilindre?? Almenys l'aire directe no et toca... :roll: :roll: :roll:

Fins aviat!
Imatge

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dc. feb. 18, 2009 6:56 pm

si Carles, les del Lidl les tinc (de fet les tenia, no entenc com redimonis es pot perdre una cosa així...) i si que hi ha certa millora, posades per sobre d'un mitjo, però per a mi no és suficient, a la sortida de desembre, p. ex. els peus s'em van quedar anestesiats força estona, clar que eren 1.5 º

Els peroleros, si no m'equivoco, el que comentes ho porten per la calor, no pas pel fred, en tot cas no vull posar cap destorb a posar i treure el peu de l'estrep, que és una trail !
-----------

joanp55
Presentats
Entrades: 498
Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: joanp55 » dc. feb. 18, 2009 7:25 pm

Com vas de botes :?:

Es important que siguin bones, amb capa de goretex impermeable. Jo les primeres que tenia no ho eren i les segons si, la veritat es que es nota. També tens el tema del sota guants pero en versió sota mitjons. Es una altre opció.

En el meu cas el dia que veig que el termometre es quedarà prop dels 0º em poso un bon mitjó de muntanya i fotli que es de R--s. :wink:
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS

Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » dc. feb. 18, 2009 9:00 pm

La meva experiencia em diu:

Que unes BONES botes de Enduro (impermeables i transpirables)

uns bons mitjons de muntanya a sobre d'uns altres de prims,

barrejat amb, no mes de dues hores seguides a sobre la moto

aprofitant els repostatges per calentarnos,( sempre sense pasarnos de calor, no hem d'arrivar mai a suar).

Per mi, la millor solucio..
Rodar en moto es lo meu

joanp55
Presentats
Entrades: 498
Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: joanp55 » dc. feb. 18, 2009 10:05 pm

ARBE ha escrit:si Carles, les del Lidl les tinc (de fet les tenia, no entenc com redimonis es pot perdre una cosa així...) i si que hi ha certa millora, posades per sobre d'un mitjo, però per a mi no és suficient, a la sortida de desembre, p. ex. els peus s'em van quedar anestesiats força estona, clar que eren 1.5 º

Els peroleros, si no m'equivoco, el que comentes ho porten per la calor, no pas pel fred, en tot cas no vull posar cap destorb a posar i treure el peu de l'estrep, que és una trail !
Arbe, et posible que hagi vist la teva moto aquesta tarda davant de Raiderstil?
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. feb. 18, 2009 11:07 pm

Hi ha un remei casolà. :wink:

Embolica't per sobre els mitjons un paper de diari, i fica't les botes per sobre.

Prova-ho i digue'ns què tal. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dc. feb. 18, 2009 11:14 pm

Jo porto uns que vaig agafar a oulet moto, són els thermolite, i a la sortida de Nadal tenia les peus com un torró.
Ara no se si et servirà de referència, doncs no soc massa fredolic :lol: :lol:
Imatge Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. feb. 18, 2009 11:18 pm

QUE A LA SORTIDA DE NADAL NO VA FER GENS DE FRED, NOIS!!! :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. feb. 19, 2009 5:59 am

Holaaaa,
Randy-650 ha escrit:Hi ha un remei casolà. :wink:

Embolica't per sobre els mitjons un paper de diari, i fica't les botes per sobre.

Prova-ho i digue'ns què tal. :D
I no seria millor amb paper d'alumini Albal??? :shock:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sort,

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dj. feb. 19, 2009 11:11 am

Joanst3 ha escrit: Arbe, et posible que hagi vist la teva moto aquesta tarda davant de Raiderstil?
i tant que és possible, i vaig anar a comprar el pinlock, i unes fundes tèrmiques pels peus, tipus Lidl, aviam si milloro. Aquests mitjons mels has d'ensenyar, Pep, el seguent ja serà ensenyarnos els calçotets :wink:

Home, botes porto unes Gaerne "trail" que sense ser enduro tampoc no són carretera, estan a mig camí i n'estic molt content de com van, de fet la sortida de les fonts del Llobregat, que va ser ultra-aigua tot el dia, no va ser fins a final del dia que va començar a humitejar una mica la punta dels peus, però amb el que va arribar a caure aquell dia...

si he de començar a embolicar amb paper de diari els peus... millor plegar, que tinc una dignitat, poca, però dignitat que mantenir :wink: no vull pensar la conya que es muntaria si m'hagués de treure la bota i aparegués tota una pasterada amb la portada de l'ABC... :lol:

El que si faig servir el paper de diari és per eixugar les botes -de moto, de muntanya, d'esquí- per dins, talles a tires i el posses dins i absorveix tota la humitat, és molt efectiu, i no casques el calçat posant-lo en un radiador, -totalment contraindicat per la pell-

Crec que estic trobant la génesis del problema serpa que a mí em suen molt els peus, de fet sóc molt calurós, i això pot ser, paradoxalment, la causa que passi tant de fred als peus, en estar humitejats s'extreu la calor ràpidament (el coeficient de conductivitat tèrmica en aigua respecte l'aire es multiplica per 20 !!!! els que maneguen vestits de neoprè saben el pa que s'hi dona amb això: els trajos humits, semi-estancs, etc... )
-----------

Jacks
Presentats
Entrades: 562
Membre des de: dc. maig 21, 2008 12:35 am
Ubicació: La Bisbal d' Emporda

Entrada Autor: Jacks » dj. feb. 19, 2009 9:03 pm

Si proves prime de pusarte un desuduran als peus i tot segit
uns bons michons punprats en alguna butiga especialitsada en
alta muntaya... 8) 8) 8) :wink: :wink: :wink: :wink:

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dj. feb. 19, 2009 9:10 pm

ARBE ha escrit:
Joanst3 ha escrit:
i tant que és possible, i vaig anar a comprar el pinlock, i unes fundes tèrmiques pels peus, tipus Lidl, aviam si milloro. Aquests mitjons mels has d'ensenyar, Pep, el seguent ja serà ensenyarnos els calçotets :wink:
Això em comença a preocupar :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant

Si vols ja et portaré uns mitjons per què els probis, crec que tinc uns per estrenar
Imatge Imatge

Paumoto48
Presentats
Entrades: 138
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 1:27 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Paumoto48 » dt. març 17, 2009 8:08 pm

Compra´t uns Alpinestars...son magnifics i t´oblidaràs del fred...fins a 20 sota zero.
No s´abaixen ja que ténen unes anelles invisibles elàstiques i es mantenen sempre ben posats.
L´altra...son les botes!
Sempre amb moto

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. març 17, 2009 8:15 pm

Holaaaaa,
Joanst3 ha escrit: En el meu cas el dia que veig que el termometre es quedarà prop dels 0º em poso un bon mitjó de muntanya i fotli que es de R--s. :wink:
M'agrada aquesta expresió en una persona que no es de la comarca!!!

:b9 :b9 :b9
Sort,

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dc. març 18, 2009 8:33 pm

PEPI600 ha escrit:Jo porto uns que vaig agafar a oulet moto, són els thermolite, i a la sortida de Nadal tenia les peus com un torró.
Ara no se si et servirà de referència, doncs no soc massa fredolic :lol: :lol:
Ai que amb tot l'enrenou que vam tenir això s'em va passar per alt de comentar-ho.

A la sortida a "comprar tabac" d'hijpanitat vaig estrenar els mitjons del Pep.
Havíem quedat a Ripoll a les 9:00 i jo sortia de Bagà a les 8:00, amb l'ànim que la mínima prevista era 3-4... la moto ja marcava 1.5 ... només reduïr al giratori de Guardiola per enfilar cap a la Poble ja em va fotre una culejada, estava tot gebrat i a 0.8º... i així fins arribar a 0º, -1... -1.5ºC a La Pobla, anava acollonido agafant les corbes casi sense plegar... sort que després pujant el coll va començar a fer 'calor', i amb el sol sortint va quedarse en 3-4º la cosa. Bé vaig passar un xic de fred, he de dir que donades les condicions, és la millor solució que de moment he pogut probar pels peus.
-----------

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”