la punteta freda...
Moderador: Airald
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
la punteta freda...
bones,
Avui, si puc escaparme quan plegui, m'acostaré a Sant Badell a comprar un pinlock per la visera dels ous (quan s'entela és la dels ous, que voleu que us digui) .
El cas és que també em voldria solucionar la punteta, els peus, la punteta dels dits dels peus, algun consell sobre mitjons tèrmics ? els del Lidl no fan efecte, per sota de 10ºC no tinc confort (tot i que posats per sobre d'uns de cotó millora no acaben de ser el que voldria).
Algun consell ?
Avui, si puc escaparme quan plegui, m'acostaré a Sant Badell a comprar un pinlock per la visera dels ous (quan s'entela és la dels ous, que voleu que us digui) .
El cas és que també em voldria solucionar la punteta, els peus, la punteta dels dits dels peus, algun consell sobre mitjons tèrmics ? els del Lidl no fan efecte, per sota de 10ºC no tinc confort (tot i que posats per sobre d'uns de cotó millora no acaben de ser el que voldria).
Algun consell ?
-----------
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Albert mira això :
http://www.comof.es/
http://www.gerbing.eu/Home/tabid/36/Default.aspx
http://www.torramotowear.com/?view=prod ... ategory=29
Vssssss
007
http://www.comof.es/
http://www.gerbing.eu/Home/tabid/36/Default.aspx
http://www.torramotowear.com/?view=prod ... ategory=29
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- ARBE
- Presentats
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
L'Albert et diria que el que et digui jo sobre el fred , fes-ne un cas relatiu pero.....
JO porto uns mitjons dobles d´escalada/muntanyisme i no he tingut mai fred els peus.
Bé un dia que varem sortir amb el carles que varem arribar a -8 o -10 (no recordo) vaig tenir una mica de frescor
Ves al Decahtlon o botigues de muntanya (al bergueda n´hi ha d´haver bastantes) i busca'n que ja veuras ;)
JO porto uns mitjons dobles d´escalada/muntanyisme i no he tingut mai fred els peus.
Bé un dia que varem sortir amb el carles que varem arribar a -8 o -10 (no recordo) vaig tenir una mica de frescor
Ves al Decahtlon o botigues de muntanya (al bergueda n´hi ha d´haver bastantes) i busca'n que ja veuras ;)
Ex ...moltes coses
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Potser ja ho has mirat... però fa temps vaig comprar al Lidl unes fundes tèrmiques per a sobre dels mitjons, me'ls poso a l'hivern a sobre d'uns mitjons d'aquells fins i el comfort és prou bó.
I si mires de fer-te algun "apanyo" a la moto, tipus deflector o algo similar... com porten alguns models BMW amb motor boxer enganxat del cilindre?? Almenys l'aire directe no et toca... :roll: :roll: :roll:
Fins aviat!
Potser ja ho has mirat... però fa temps vaig comprar al Lidl unes fundes tèrmiques per a sobre dels mitjons, me'ls poso a l'hivern a sobre d'uns mitjons d'aquells fins i el comfort és prou bó.
I si mires de fer-te algun "apanyo" a la moto, tipus deflector o algo similar... com porten alguns models BMW amb motor boxer enganxat del cilindre?? Almenys l'aire directe no et toca... :roll: :roll: :roll:
Fins aviat!

- ARBE
- Presentats
si Carles, les del Lidl les tinc (de fet les tenia, no entenc com redimonis es pot perdre una cosa així...) i si que hi ha certa millora, posades per sobre d'un mitjo, però per a mi no és suficient, a la sortida de desembre, p. ex. els peus s'em van quedar anestesiats força estona, clar que eren 1.5 º
Els peroleros, si no m'equivoco, el que comentes ho porten per la calor, no pas pel fred, en tot cas no vull posar cap destorb a posar i treure el peu de l'estrep, que és una trail !
Els peroleros, si no m'equivoco, el que comentes ho porten per la calor, no pas pel fred, en tot cas no vull posar cap destorb a posar i treure el peu de l'estrep, que és una trail !
-----------
- joanp55
- Presentats
- Entrades: 498
- Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Com vas de botes :?:
Es important que siguin bones, amb capa de goretex impermeable. Jo les primeres que tenia no ho eren i les segons si, la veritat es que es nota. També tens el tema del sota guants pero en versió sota mitjons. Es una altre opció.
En el meu cas el dia que veig que el termometre es quedarà prop dels 0º em poso un bon mitjó de muntanya i fotli que es de R--s.
Es important que siguin bones, amb capa de goretex impermeable. Jo les primeres que tenia no ho eren i les segons si, la veritat es que es nota. També tens el tema del sota guants pero en versió sota mitjons. Es una altre opció.
En el meu cas el dia que veig que el termometre es quedarà prop dels 0º em poso un bon mitjó de muntanya i fotli que es de R--s.
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
La meva experiencia em diu:
Que unes BONES botes de Enduro (impermeables i transpirables)
uns bons mitjons de muntanya a sobre d'uns altres de prims,
barrejat amb, no mes de dues hores seguides a sobre la moto
aprofitant els repostatges per calentarnos,( sempre sense pasarnos de calor, no hem d'arrivar mai a suar).
Per mi, la millor solucio..
Que unes BONES botes de Enduro (impermeables i transpirables)
uns bons mitjons de muntanya a sobre d'uns altres de prims,
barrejat amb, no mes de dues hores seguides a sobre la moto
aprofitant els repostatges per calentarnos,( sempre sense pasarnos de calor, no hem d'arrivar mai a suar).
Per mi, la millor solucio..
Rodar en moto es lo meu
- joanp55
- Presentats
- Entrades: 498
- Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Arbe, et posible que hagi vist la teva moto aquesta tarda davant de Raiderstil?ARBE ha escrit:si Carles, les del Lidl les tinc (de fet les tenia, no entenc com redimonis es pot perdre una cosa així...) i si que hi ha certa millora, posades per sobre d'un mitjo, però per a mi no és suficient, a la sortida de desembre, p. ex. els peus s'em van quedar anestesiats força estona, clar que eren 1.5 º
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- ARBE
- Presentats
i tant que és possible, i vaig anar a comprar el pinlock, i unes fundes tèrmiques pels peus, tipus Lidl, aviam si milloro. Aquests mitjons mels has d'ensenyar, Pep, el seguent ja serà ensenyarnos els calçotetsJoanst3 ha escrit: Arbe, et posible que hagi vist la teva moto aquesta tarda davant de Raiderstil?
Home, botes porto unes Gaerne "trail" que sense ser enduro tampoc no són carretera, estan a mig camí i n'estic molt content de com van, de fet la sortida de les fonts del Llobregat, que va ser ultra-aigua tot el dia, no va ser fins a final del dia que va començar a humitejar una mica la punta dels peus, però amb el que va arribar a caure aquell dia...
si he de començar a embolicar amb paper de diari els peus... millor plegar, que tinc una dignitat, poca, però dignitat que mantenir
El que si faig servir el paper de diari és per eixugar les botes -de moto, de muntanya, d'esquí- per dins, talles a tires i el posses dins i absorveix tota la humitat, és molt efectiu, i no casques el calçat posant-lo en un radiador, -totalment contraindicat per la pell-
Crec que estic trobant la génesis del problema serpa que a mí em suen molt els peus, de fet sóc molt calurós, i això pot ser, paradoxalment, la causa que passi tant de fred als peus, en estar humitejats s'extreu la calor ràpidament (el coeficient de conductivitat tèrmica en aigua respecte l'aire es multiplica per 20 !!!! els que maneguen vestits de neoprè saben el pa que s'hi dona amb això: els trajos humits, semi-estancs, etc... )
-----------
- Jacks
- Presentats
- Entrades: 562
- Membre des de: dc. maig 21, 2008 12:35 am
- Ubicació: La Bisbal d' Emporda
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Això em comença a preocupar :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolantARBE ha escrit:Joanst3 ha escrit:
i tant que és possible, i vaig anar a comprar el pinlock, i unes fundes tèrmiques pels peus, tipus Lidl, aviam si milloro. Aquests mitjons mels has d'ensenyar, Pep, el seguent ja serà ensenyarnos els calçotets![]()
Si vols ja et portaré uns mitjons per què els probis, crec que tinc uns per estrenar

-
- Presentats
- Entrades: 138
- Membre des de: dt. gen. 08, 2008 1:27 pm
- Ubicació: Girona
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- ARBE
- Presentats
Ai que amb tot l'enrenou que vam tenir això s'em va passar per alt de comentar-ho.PEPI600 ha escrit:Jo porto uns que vaig agafar a oulet moto, són els thermolite, i a la sortida de Nadal tenia les peus com un torró.
Ara no se si et servirà de referència, doncs no soc massa fredolic :lol: :lol:
A la sortida a "comprar tabac" d'hijpanitat vaig estrenar els mitjons del Pep.
Havíem quedat a Ripoll a les 9:00 i jo sortia de Bagà a les 8:00, amb l'ànim que la mínima prevista era 3-4... la moto ja marcava 1.5 ... només reduïr al giratori de Guardiola per enfilar cap a la Poble ja em va fotre una culejada, estava tot gebrat i a 0.8º... i així fins arribar a 0º,

-----------