sortida proposada per les dones (de l'escamot Serrallonga)
Moderador: Airald
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
home, sense voler treure-us mèrits, les fèmines també tenim dret a pasar-nos-ho bé fent el que ens agrada, i si del que es parla és d'anar en moto..............DONCS S'HI VA!!!!!! :lol: :lol: :lol:James Bond ha escrit:A hores d'ara i amb la quantitat de femines que hi ha al fòrum, aquesta sortida pot ser l'hòstia amb patinet, Com diria en Vini, una sortida "per emmarcar" :D :D :D :D :D :D
Vssssssss
007
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Xurrumeka
- Presentats
- PERE GROS
- Presentats
- Entrades: 115
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 12:04 am
- Ubicació: Anoia
Escolteu, si ets vell calb i gros, també es pot venir a la sortida de les sílfides????. :oops: :oops:
La ruta es la que es, o la modificareu?, l'horari esta previst? digueu coses he noies, que el homes amb compromisos hem de gestionar les nostres accions.
Estic molt impacient per saber cosetes. :roll: :roll: :roll: :roll:
Salut
La ruta es la que es, o la modificareu?, l'horari esta previst? digueu coses he noies, que el homes amb compromisos hem de gestionar les nostres accions.
Salut
DESPRES D'UN TEMPS UN ALTRE EN VE.
- Xurrumeka
- Presentats
que siiiiiiiiiiiiiiii, que també t'hi volem!!!!!!!!!!!!PERE GROS ha escrit:Escolteu, si ets vell calb i gros, també es pot venir a la sortida de les sílfides????. :oops: :oops:![]()
![]()
![]()
La ruta es la que es, o la modificareu?, l'horari esta previst? digueu coses he noies, que el homes amb compromisos hem de gestionar les nostres accions.![]()
Salut
la ruta està oberta a possibles sugerències, modificacions i millores, o sigui que ja ho sabeu, qualsevol ajut serà molt benvingut!!!!
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- PERE GROS
- Presentats
- Entrades: 115
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 12:04 am
- Ubicació: Anoia
I que Due tu pagui filleta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :oops: :oops:Xurrumeka ha escrit:que siiiiiiiiiiiiiiii, que també t'hi volem!!!!!!!!!!!!PERE GROS ha escrit:Escolteu, si ets vell calb i gros, també es pot venir a la sortida de les sílfides????. :oops: :oops:![]()
![]()
![]()
La ruta es la que es, o la modificareu?, l'horari esta previst? digueu coses he noies, que el homes amb compromisos hem de gestionar les nostres accions.![]()
Salut
la ruta està oberta a possibles sugerències, modificacions i millores, o sigui que ja ho sabeu, qualsevol ajut serà molt benvingut!!!!
DESPRES D'UN TEMPS UN ALTRE EN VE.
-
- Presentats
- Entrades: 16
- Membre des de: dt. març 24, 2009 11:46 am
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Ostres!! Tants taps de cava tantes ampolles de cava! Mès motivaciò per a la sortida, cava per a tothom!! :lol: :lol: :D :D 8) :twisted: :!: :!: :!:Xurrumeka ha escrit: res de "ONLY", aquí tots/es som iguals, mal que pesi a algú (més que res, és que si et diuen que fas de tap de cava.........) o sigui que com més serem, més riurem!!!!
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
PROPOSTA
El dia que fem aquesta ruta si anem tots a "peloton" no arribarem mai al destí.
Penseu que son molts km's si els fessim sols, imagineu-vos rodant a ritme de grup que sempre es algo més lent.
Dic aixo pq crec que seria interessant fer com s´ha propossat en la volta catalunya de anar tots amb la ruta marcada .
Es una opinio ;)
Penseu que son molts km's si els fessim sols, imagineu-vos rodant a ritme de grup que sempre es algo més lent.
Dic aixo pq crec que seria interessant fer com s´ha propossat en la volta catalunya de anar tots amb la ruta marcada .
Es una opinio ;)
Ex ...moltes coses
- Xurrumeka
- Presentats
LA PROPOSTA SERÀ CONVENIENTMENT ESTUDIADA (GRÀCIES MESTRE!!!!)Steelman ha escrit:PROPOSTA
Es una opinio ;)
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Vendetta
- Presentats
Uiuiii tu quan has vist lo dels taps de cava..... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9Steelman ha escrit:PROPOSTA
Es una opinio ;)
- Xurrumeka
- Presentats
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
jo estic aquí amb el Pep1600, que s'ha comprat també un bacallà d'aquests de mp3, i comentant el tema de la sortida aquesta estem elucubrant enredar més la troca... allò que estem dient que aparcar per aparccar els crios, ja els aparquem tot el cap de setmana, que aquesta ruta sembla una llàstima haverla de fer a sacu i no gaudirla, i plantejem un conat d'escisió per ferla en dos dies, una variant que li podriem dir Sinatra (my way... a mi manera....)...
-----------
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Weno, Jo em vaig reservan el 27, la xurrumeka la lia i jo mi apunto. És una liante collonuda i li tenim que demostrar que si tenen ovaris nosaltres tenim........ Per cert ens emportem bocatas i aixi no hem de parar, que us sembla? podriem anar menjan amb la moto en marxa.
Els de Tarragona podeu començar a marxar la nit de Sant Joan.
Xurrumeka pasereu per Osona a recollir-nos el dia 26?
:b9 :b9 :b9
:!: :!: :!:
Els de Tarragona podeu començar a marxar la nit de Sant Joan.
Xurrumeka pasereu per Osona a recollir-nos el dia 26?
:b9 :b9 :b9
:!: :!: :!:

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
Holaaa!!! Tot i que no he "d´aparcar" a ningú per sortir en moto, també sóc d´aquest parer. La ruta es pot fer en un dia però xalarem més si ho allarguem una nit. Perquè no una nit de camping??ARBE ha escrit:jo estic aquí amb el Pep1600, que s'ha comprat també un bacallà d'aquests de mp3, i comentant el tema de la sortida aquesta estem elucubrant enredar més la troca... allò que estem dient que aparcar per aparccar els crios, ja els aparquem tot el cap de setmana, que aquesta ruta sembla una llàstima haverla de fer a sacu i no gaudirla, i plantejem un conat d'escisió per ferla en dos dies, una variant que li podriem dir Sinatra (my way... a mi manera....)...
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
mmm... la cosa promet, però no sé, és cosa de les dones... vinga va, un camping però amb bungalows, que permeti l'opció tenda/no tenda...Cristina_tgn ha escrit:Holaaa!!! Tot i que no he "d´aparcar" a ningú per sortir en moto, també sóc d´aquest parer. La ruta es pot fer en un dia però xalarem més si ho allarguem una nit. Perquè no una nit de camping??ARBE ha escrit:jo estic aquí amb el Pep1600, que s'ha comprat també un bacallà d'aquests de mp3, i comentant el tema de la sortida aquesta estem elucubrant enredar més la troca... allò que estem dient que aparcar per aparccar els crios, ja els aparquem tot el cap de setmana, que aquesta ruta sembla una llàstima haverla de fer a sacu i no gaudirla, i plantejem un conat d'escisió per ferla en dos dies, una variant que li podriem dir Sinatra (my way... a mi manera....)...
-----------
- Vendetta
- Presentats
ARBE, ja que t'hi veig tant posat, aprofita, què es farà a la nit? Jugar, a la wii?.. si però no.. Marxa encara mès fina? una opciò com una altra.. Fer foguera i saltar-la?.. Preparar envasos per a la venta d'aires...?ARBE ha escrit:mmm... la cosa promet, però no sé, és cosa de les dones... vinga va, un camping però amb bungalows, que permeti l'opció tenda/no tenda...Cristina_tgn ha escrit:Holaaa!!! Tot i que no he "d´aparcar" a ningú per sortir en moto, també sóc d´aquest parer. La ruta es pot fer en un dia però xalarem més si ho allarguem una nit. Perquè no una nit de camping??ARBE ha escrit:jo estic aquí amb el Pep1600, que s'ha comprat també un bacallà d'aquests de mp3, i comentant el tema de la sortida aquesta estem elucubrant enredar més la troca... allò que estem dient que aparcar per aparccar els crios, ja els aparquem tot el cap de setmana, que aquesta ruta sembla una llàstima haverla de fer a sacu i no gaudirla, i plantejem un conat d'escisió per ferla en dos dies, una variant que li podriem dir Sinatra (my way... a mi manera....)...