sortida proposada per les dones (de l'escamot Serrallonga)

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. març 24, 2009 10:23 pm

A hores d'ara i amb la quantitat de femines que hi ha al fòrum, aquesta sortida pot ser l'hòstia amb patinet, Com diria en Vini, una sortida "per emmarcar" :D :D :D :D :D :D

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. març 24, 2009 10:30 pm

I ens hi podem apuntar els homes o és «only women» ? :roll:

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dt. març 24, 2009 10:33 pm

James Bond ha escrit:A hores d'ara i amb la quantitat de femines que hi ha al fòrum, aquesta sortida pot ser l'hòstia amb patinet, Com diria en Vini, una sortida "per emmarcar" :D :D :D :D :D :D

Vssssssss
007
home, sense voler treure-us mèrits, les fèmines també tenim dret a pasar-nos-ho bé fent el que ens agrada, i si del que es parla és d'anar en moto..............DONCS S'HI VA!!!!!! :lol: :lol: :lol:
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Xurrumeka
Presentats

Entrada Autor: Xurrumeka » dt. març 24, 2009 10:35 pm

Ra-mon ha escrit:I ens hi podem apuntar els homes o és «only women» ? :roll:
res de "ONLY", aquí tots/es som iguals, mal que pesi a algú (més que res, és que si et diuen que fas de tap de cava.........) o sigui que com més serem, més riurem!!!!
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

PERE GROS
Presentats
Entrades: 115
Membre des de: dg. maig 11, 2008 12:04 am
Ubicació: Anoia

Entrada Autor: PERE GROS » dt. març 24, 2009 10:47 pm

Escolteu, si ets vell calb i gros, també es pot venir a la sortida de les sílfides????. :oops: :oops: :wink: :wink: :wink:
La ruta es la que es, o la modificareu?, l'horari esta previst? digueu coses he noies, que el homes amb compromisos hem de gestionar les nostres accions. :wink:
Estic molt impacient per saber cosetes. :roll: :roll: :roll: :roll:
Salut
DESPRES D'UN TEMPS UN ALTRE EN VE.

Xurrumeka
Presentats

Entrada Autor: Xurrumeka » dt. març 24, 2009 10:50 pm

PERE GROS ha escrit:Escolteu, si ets vell calb i gros, també es pot venir a la sortida de les sílfides????. :oops: :oops: :wink: :wink: :wink:
La ruta es la que es, o la modificareu?, l'horari esta previst? digueu coses he noies, que el homes amb compromisos hem de gestionar les nostres accions. :wink:
Salut
que siiiiiiiiiiiiiiii, que també t'hi volem!!!!!!!!!!!!

la ruta està oberta a possibles sugerències, modificacions i millores, o sigui que ja ho sabeu, qualsevol ajut serà molt benvingut!!!!
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

PERE GROS
Presentats
Entrades: 115
Membre des de: dg. maig 11, 2008 12:04 am
Ubicació: Anoia

Entrada Autor: PERE GROS » dt. març 24, 2009 10:57 pm

Xurrumeka ha escrit:
PERE GROS ha escrit:Escolteu, si ets vell calb i gros, també es pot venir a la sortida de les sílfides????. :oops: :oops: :wink: :wink: :wink:
Salut
que siiiiiiiiiiiiiiii, que també t'hi volem!!!!!!!!!!!!

la ruta està oberta a possibles sugerències, modificacions i millores, o sigui que ja ho sabeu, qualsevol ajut serà molt benvingut!!!!
I que Due tu pagui filleta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :oops: :oops:
DESPRES D'UN TEMPS UN ALTRE EN VE.

Nuketa
Presentats
Entrades: 16
Membre des de: dt. març 24, 2009 11:46 am

Entrada Autor: Nuketa » dc. abr. 01, 2009 6:34 pm

a nosaltres en princpi tambe ens aniria bé el 27 de juny!

bé, ja anireu informant!

:!: :!: :!: :!: :!: :!:
Quants més serem, més riurem!

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dj. abr. 02, 2009 9:24 pm

Xurrumeka ha escrit: res de "ONLY", aquí tots/es som iguals, mal que pesi a algú (més que res, és que si et diuen que fas de tap de cava.........) o sigui que com més serem, més riurem!!!!
Ostres!! Tants taps de cava tantes ampolles de cava! Mès motivaciò per a la sortida, cava per a tothom!! :lol: :lol: :D :D 8) :twisted: :!: :!: :!:

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. abr. 02, 2009 9:28 pm

Holaaaaa,
Vendetta ha escrit:
Ostres!! Tants taps de cava tantes ampolles de cava! Mès motivaciò per a la sortida, cava per a tothom!! :lol: :lol: :D :D 8) :twisted: :!: :!: :!:
M'hi torno a apuntar!!!

8) 8) :lol:
Sort,

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. abr. 02, 2009 9:53 pm

PROPOSTA
El dia que fem aquesta ruta si anem tots a "peloton" no arribarem mai al destí.

Penseu que son molts km's si els fessim sols, imagineu-vos rodant a ritme de grup que sempre es algo més lent.

Dic aixo pq crec que seria interessant fer com s´ha propossat en la volta catalunya de anar tots amb la ruta marcada .

Es una opinio ;)
Ex ...moltes coses

Xurrumeka
Presentats

Entrada Autor: Xurrumeka » dj. abr. 02, 2009 9:56 pm

Steelman ha escrit:PROPOSTA

Penseu que son molts km's si els fessim sols, imagineu-vos rodant a ritme de grup que sempre es algo més lent.

Dic aixo pq crec que seria interessant fer com s´ha propossat en la volta catalunya de anar tots amb la ruta marcada .

Es una opinio ;)
LA PROPOSTA SERÀ CONVENIENTMENT ESTUDIADA (GRÀCIES MESTRE!!!!)
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dj. abr. 02, 2009 11:21 pm

Steelman ha escrit:PROPOSTA

Es una opinio ;)
Uiuiii tu quan has vist lo dels taps de cava..... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Xurrumeka
Presentats

Entrada Autor: Xurrumeka » dv. abr. 03, 2009 8:05 am

pse.............tothom és ben lliure d'anar-hi o no.........i els que tinguin ganes de córrer..........per això estan els circuits i les autopistes........que no sigui que algú faci nosa.........
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » ds. abr. 04, 2009 1:29 pm

jo estic aquí amb el Pep1600, que s'ha comprat també un bacallà d'aquests de mp3, i comentant el tema de la sortida aquesta estem elucubrant enredar més la troca... allò que estem dient que aparcar per aparccar els crios, ja els aparquem tot el cap de setmana, que aquesta ruta sembla una llàstima haverla de fer a sacu i no gaudirla, i plantejem un conat d'escisió per ferla en dos dies, una variant que li podriem dir Sinatra (my way... a mi manera....)...
-----------

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dg. abr. 05, 2009 10:49 pm

Weno, Jo em vaig reservan el 27, la xurrumeka la lia i jo mi apunto. És una liante collonuda i li tenim que demostrar que si tenen ovaris nosaltres tenim........ Per cert ens emportem bocatas i aixi no hem de parar, que us sembla? podriem anar menjan amb la moto en marxa.
Els de Tarragona podeu començar a marxar la nit de Sant Joan.
Xurrumeka pasereu per Osona a recollir-nos el dia 26?

:b9 :b9 :b9
:!: :!: :!:
ImatgeImatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. abr. 07, 2009 12:05 am

Holaaaa,
Sagal ha escrit:
Els de Tarragona podeu començar a marxar la nit de Sant Joan.

:b9 :b9 :b9
:!: :!: :!:
Ostres Santi, vols dir que no apretes una mica mes del compte!!!!

:shock: :shock: :shock:
Sort,

Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Entrada Autor: Cristina » dc. abr. 15, 2009 7:11 pm

ARBE ha escrit:jo estic aquí amb el Pep1600, que s'ha comprat també un bacallà d'aquests de mp3, i comentant el tema de la sortida aquesta estem elucubrant enredar més la troca... allò que estem dient que aparcar per aparccar els crios, ja els aparquem tot el cap de setmana, que aquesta ruta sembla una llàstima haverla de fer a sacu i no gaudirla, i plantejem un conat d'escisió per ferla en dos dies, una variant que li podriem dir Sinatra (my way... a mi manera....)...
Holaaa!!! Tot i que no he "d´aparcar" a ningú per sortir en moto, també sóc d´aquest parer. La ruta es pot fer en un dia però xalarem més si ho allarguem una nit. Perquè no una nit de camping??

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dc. abr. 15, 2009 7:26 pm

Cristina_tgn ha escrit:
ARBE ha escrit:jo estic aquí amb el Pep1600, que s'ha comprat també un bacallà d'aquests de mp3, i comentant el tema de la sortida aquesta estem elucubrant enredar més la troca... allò que estem dient que aparcar per aparccar els crios, ja els aparquem tot el cap de setmana, que aquesta ruta sembla una llàstima haverla de fer a sacu i no gaudirla, i plantejem un conat d'escisió per ferla en dos dies, una variant que li podriem dir Sinatra (my way... a mi manera....)...
Holaaa!!! Tot i que no he "d´aparcar" a ningú per sortir en moto, també sóc d´aquest parer. La ruta es pot fer en un dia però xalarem més si ho allarguem una nit. Perquè no una nit de camping??
mmm... la cosa promet, però no sé, és cosa de les dones... vinga va, un camping però amb bungalows, que permeti l'opció tenda/no tenda...
-----------

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dc. abr. 15, 2009 7:58 pm

ARBE ha escrit:
Cristina_tgn ha escrit:
mmm... la cosa promet, però no sé, és cosa de les dones... vinga va, un camping però amb bungalows, que permeti l'opció tenda/no tenda...
ARBE, ja que t'hi veig tant posat, aprofita, què es farà a la nit? Jugar, a la wii?.. si però no.. Marxa encara mès fina? una opciò com una altra.. Fer foguera i saltar-la?.. Preparar envasos per a la venta d'aires...?

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”