Per fi l'eix Vic-Olot.

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dg. abr. 05, 2009 8:48 pm

JEPPY ha escrit:Ra-mon.... jo tb. la vaig anar a estrenar ahir, com centes de motos ho van fer.
Si, moltes i moltes motos.
JEPPY ha escrit:Per cert, em va semblar veure't en sentit contrari, quan jo pujava cap a Manlleu...sobre quarts de dotze....
Pot ser.
Anava amb la dona i vam fer de Joanetes a Sant Pere per la Vola. Vam tornar a agafar l'eix Vic-Olot a Torelló, més o menys devia ser a aquesta hora que dius.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. abr. 05, 2009 10:51 pm

Una pregunta.....venint per l'autovia de Bcn (o sigui, passant pel costat de 4 Carreteres), per on s'agafa aquesta nova carretera? :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dg. abr. 05, 2009 11:13 pm

Randy-650 ha escrit:Una pregunta.....venint per l'autovia de Bcn (o sigui, passant pel costat de 4 Carreteres), per on s'agafa aquesta nova carretera? :roll:
Suposo que et refereixes a la c17. La que va fins a Ripoll, seguint aquesta mateixa c-17, ja hi ha un punt que et fa girar a mà esquerra.

Jo avui tambè l'he anat a estrenar, i és que per Vic no tenia clar per on s'agafaria i com anava.

Ara ens tocarà a Olot aguantar tot el tràfec, a veure què tal. La variant d'Olot encara no esta feta... Ara 10 min abas per anar a treballar. O no.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dg. abr. 05, 2009 11:31 pm

Vendetta ha escrit:
Suposo que et refereixes a la c17. La que va fins a Ripoll, seguint aquesta mateixa c-17, ja hi ha un punt que et fa girar a mà esquerra.
Sí, la C-17 vull dir jo. Però és abans o després de Ripoll? :roll:

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dl. abr. 06, 2009 8:22 am

Ra-mon ha escrit:
Gs12 red ha escrit:algú es va fixar el camí que hi ha a la dreta en direcció Vic. Un verdader Dragon Can !!!!! prometo anar-lo a fer !!!!!!! si trobo l´entrada a Sant Andreu de la Vola ( unica entrada/sortida en tot el recorregut )
Suposo que deus voler dir la carretera de Sant Pere de Torelló a Joanetes.
Hi ha dos trams molt diferents entre Sant Pere i coll de Bracons i entre coll de Bracons i Joanetes (jo prefereixo el de Sant Pere-Bracons).
No, no , es un cami que deuen haver obert , es un cami perfecte i es veu des de la carretera nova amb les seves " biondes " de fusta etc. perfecte per fer amb una Trail grossa , el vaig començar a veure a la sortida del tunel llarg ( direcció Vic) i no es perd de vista fins quasi bé Can Patafí ( Sant Pere de Torellò ) :roll: :roll: :roll:

Randy: Vas pels " Muros " C17 i vas tirant amunt direcció Ripoll, fins que hi ha una " sortida " de la mateixa autovia a l´esquerra direcció Manlleu-Olot ja està indicat.
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 06, 2009 8:59 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dl. abr. 06, 2009 8:58 am

Hi ha un camí molt maco que uneix la carretera de tota la vida d'Olot a Vic per la Salut (espero que la deixin ben niquelada i sense camions de gran tonatge ... :wink: ). Hi a un trencant de terra que porta al Santuari de Cabrera (en James Bond va cada primer divendres de mes i puja, la part final pels esglaons de genolls per una promesa que va fer de petit).

Dita pista en un punt determinat es bifurca i porta fins a prop de La Vola i quan començaven a fer el túnel de Bracons era de pas inevitable per les obres de construcció del mencionat túnel i del masos i cases de la zona; fa temps que no passo per aquella zona, però amb l'Vstrom i amb el RAV4, era un tros que podies gaudir de veritat malgrat els marges de 10 o 15 metres metres (això donava el toc d'emoció a la zona)

situació de la pista

Gs12 red; t'he comentat algun cop que fa massa temps que no sortim ...?

Potser ja no m'estimes com abans ? :wink:

Espero que sigui un atac d'adolescència per part teva
Kel l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 06, 2009 9:06 am, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dl. abr. 06, 2009 9:03 am

Kel ha escrit:Hi ha un camí molt maco que uneix la carretera de tota la vida d'Olot a Vic per la Salut (espero que la deixin ben niquelada i sense camions de gran tonatge ... :wink: ). Hi a un trencant de terra que porta al Santuari de Cabrera (en James Bond va cada primer divendres de mes i puja, la part final pels esglaons de genolls per una promesa que va fer de petit).

Dita pista en un punt determinat es bifurca i porta fins a prop de La Vola i quan començaven a fer el túnel de Bracons era de pas inevitable per les obres de construcció del mencionat túnel i del masos i cases de la zona; fa temps que no passo per aquella zona, però amb l'Vstrom i amb el RAV4, era un tros que podies gaudir de veritat malgrat els marges de 10 o 15 metres metres (això donava el toc d'emoció a la zona)

situació de la pista

Gs12 red; t'he comentat algun cop que fa massa temps que no sortim ...?

Potser ja no m'estimes com abans ? :wink:

Espero que sigui un atac d'adolescència per part teva
es que només surto els dissabtes al matí, a un ritme que la gent gran ja no pot seguir, tot el matí a" pijo sacao "

a més a més et dono a tú la primicia, estic per canviar de moto.
:wink: si trobo comprador, clar ??Eh ??? algú hi està interessat ???
Imatge

Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Entrada Autor: Angeleta » dl. abr. 06, 2009 9:19 am

Randy-650 ha escrit:
Sí, la C-17 vull dir jo. Però és abans o després de Ripoll? :roll:
Passat Vic, quan la C-17 és de tres carrils (el tram nou que funciona deu fer un anyet més o menys) sortida núm. 69 (no és conya), un carril que va cap a l'esquerra i, si no recordo malament, indica cap a Olot, Torelló i no recordo el tercer poble. T'hi has de fixar perquè hi ha un garbuix de tres plaques indicatives d'aquelles que pengen d'una barra que abarca tots els carrils de la via.
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Angeleta
Presentats

Entrada Autor: Angeleta » dl. abr. 06, 2009 9:47 am

Voldria fer una petita reflexió, un cop llegit el "magnífic" i, evidentment "objectiu" article publicat i després de llegir alguns comentaris.

Primer i principal: ¿Ja estem tots segurs que les veus que s'alcen en contra de la infraestructrura són majoritàries a la zona (parlo dels autòctons, que són els que realment han de tenir la veu)? Sovint la gent tendeix a fer cas de l'opinió que ve dels que més criden però aquests, normalment, són quatre gats, però ben cridaners, això sí.

Allunyem-nos un moment de la Garrotxa i pensem en altres comarques, el Berguedà, per exemple. ¿Algú sap l'índex de gent amb estudis superiors que es veu obligat a marxar de casa seva perquè el seu lloc de naixement no li ofereix una feina estable? No és una pena aquesta expulsió de fills cap a la ciutat? Sabeu la quantitat de gent que és del Berguedà i acaba treballant, a Manresa? Avui, amb la C-16, alguns han pogut quedar-se a viure a la ciutat-poble que els ha vist créixer i, de passada, no s'abandonen tant els pobles.

I les comarques del Pirineu lleidatà? Aquestes què? Ah! D'aquestes no ens queixem? Per exemple, la C-13, que puja cap als Pallars o l'eix que millora la comunicació entre Ponts i Artesa de Segre (un cop passat el Coll de Comiols). I el túnel del Cadí? Aquest també perfora el territori i, a sobre, es paga. Però és clar, no diem res de les ampliacions de carril o dels ponts construïts o de les perforacions perquè ens permeten anar a esquiar.

Siguem una mica més coherents, escoltem les veus del territori -totes- i llavors, parlem en conseqüència.

Nota: quan hi va haver la gran polèmica, jo vaig anar a Sant Andreu de la Vola a veure què carai era allò que aixecava tanta polseguera i em vaig entretenir a mirar les obres des de dalt. Em va semblar horrorosa la possible destrossa però avui, un cop feta la carretera, no té res a veure amb el cataclisme que alguns anunciaven.

Ah! Jo ja he guardat els mocadors de paper que gairebé fa treure l'article de la senyora que viu a prop de la carretera. :crys :Saltant

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. abr. 06, 2009 12:19 pm

Molt bona reflexió/apreciació, Angeleta! :bow

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dl. abr. 06, 2009 2:49 pm

Gs12 red ha escrit:

PS.- El que no entenc desprès de veure aquesta magnifica obra publica, es que sigui sense peatge....... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: ( esperem que continui així !!!!!! )
Calla, calla, no donguis idees... :wink: :wink: :wink:

Nosaltres si tot va bé la farem el dijous a la tarda enllaunats :roll:

:!: i Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. abr. 06, 2009 8:36 pm

Holaaaa,
Angeleta ha escrit: Primer i principal: ¿Ja estem tots segurs que les veus que s'alcen en contra de la infraestructrura són majoritàries a la zona (parlo dels autòctons, que són els que realment han de tenir la veu)? Sovint la gent tendeix a fer cas de l'opinió que ve dels que més criden però aquests, normalment, són quatre gats, però ben cridaners, això sí.
Holaaaa,

Estic totalment d’acord amb tu Mireia. Les úniques veus a tenir en conte son les de qui hi viu, tot i que alguns puguin fer cas a promeses mes o menys certes: es el seu territori i les conseqüències, bones o dolentes, les han de patir ells.
El problema es que sovint ens fan sentir unes necessitats que no tenim en realitat, i ens fan pensar que allò que uns volen ens arreglarà la nostra situació, en el ben entès que això funciona en els dos sentits.

:? :? :?

Per cert, la carretera entre Ponts i Artesa de Segre ja fa molts anys que no la han tocat, no?
Sort,

Truenus
Presentats
Entrades: 72
Membre des de: dl. abr. 23, 2007 9:35 pm
Ubicació: Sant Pere de Torelló

Entrada Autor: Truenus » dl. abr. 06, 2009 8:44 pm

Triniti.V ha escrit:
Gs12 red ha escrit:

PS.- El que no entenc desprès de veure aquesta magnifica obra publica, es que sigui sense peatge....... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: ( esperem que continui així !!!!!! )
Calla, calla, no donguis idees... :wink: :wink: :wink:

Nosaltres si tot va bé la farem el dijous a la tarda enllaunats :roll:

:!: i Vvvvsss

No fara pas falta pagar peatge, es facilisim anar a 100 km. estan la via a 80km, a partir del primer tunel, ara podre buscar xicota a olot, el tenia a prop pero massas curves feia mandra d´anari.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. abr. 06, 2009 8:50 pm

Holaaaa,
truenus ha escrit: No fara pas falta pagar peatge, es facilisim anar a 100 km. estan la via a 80km, a partir del primer tunel.
Holaaaa,

Es la nova moda en peatges, el Peatge selectiu. Hi he passat aquest diumenge i sembla que no hagin tingut temps de posar els senyals de limitació de velocitat, només n’hi vaig veure una o dues abans d’entrar al primer túnel!! Baixava d’Olot a Vic.

:evil: :evil: :evil:
Sort,

Truenus
Presentats
Entrades: 72
Membre des de: dl. abr. 23, 2007 9:35 pm
Ubicació: Sant Pere de Torelló

Entrada Autor: Truenus » dl. abr. 06, 2009 9:12 pm

Gs12 red, No, no , es un cami que deuen haver obert , es un cami perfecte i es veu des de la carretera nova amb les seves " biondes " de fusta etc. perfecte per fer amb una Trail grossa , el vaig començar a veure a la sortida del tunel llarg ( direcció Vic) i no es perd de vista fins quasi bé Can Patafí ( Sant Pere de Torellò ) :roll: :roll: :roll:

Estas parlan del cami ral de manlleu a olot, el que ara si que l´han esfaltat fins a can patafi, jo tinc una trail i no es pas gaire aconsellable fero amb motos pesans.

Angeleta
Presentats

Entrada Autor: Angeleta » dt. abr. 07, 2009 4:15 pm

Albert ha escrit: Per cert, la carretera entre Ponts i Artesa de Segre ja fa molts anys que no la han tocat, no?
A mi aquest tram no em consta que l'hagin tocat en els darrers anys, però tambpoc està malament. Jo ara pensava en la carretera que va des de Comiols a Tremp i que abans entrava per Abella de la Conca, Figuerola d'Orcau, Isona... Ara no em ve al cap el nom del trajecte, del coll. Fa pocs anys van fer-ne una que passa per fora i t'estalvies una bona estona pq és força recta (i tampoc enrecordo el nom, però és la que es fa servir habitualment).

Paumoto48
Presentats
Entrades: 138
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 1:27 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Paumoto48 » dj. abr. 16, 2009 8:13 pm

L´altra dia ja van dir que el resultat es un embús monumental a Les Preses i Olot.
Per fer 1 qm., el mateix temps per fer tota la carretera nova fins a Vic.
Perfecte!
Sempre amb moto

Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » ds. abr. 25, 2009 12:21 pm

ahir vaig fer el tram i la veritat es que mototuristicament parlant no te cap interes, es un seguit de tunels i rectes, la majoria d'estona sense vistes o trams bonics de fer

la gent d'olot ara l'agafa per anar a Barcelona enlloc de fer la volta epr Girona i acoquinar els 12 euros de peatge a la Caixa, perdó a Acesa jejeje

mireu, aixo de lamentarse de que el progres destrueix el paisatge es podria discutir moltisim. Que te el Baix Llobregat que no tingui la GArrotxa? Per que si voleu agafem fotos del 1900 quan a Molins de Rei hi vivien 4 pagesos. Avui tothom pensa que els Romans ja agafaven el peatge de Martorell.
Tampoc soc forofo de encimentar-ho tot, pero no combrego amb els qui es burxen les ferides amb l'horroros que son els ponts de ciment i lo macos que son les vaques pasturant.
Des del punt de vista de movilitat, ara Olot ja no es un cul desac, encara que la meva moto preferiex mil vegades el coll de Cabrons que els tunels, la veritat es que es fa pesadillo.
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dl. abr. 27, 2009 10:22 am

Els qui heu passat fa poc per aquesta carretera, haureu vist la quantitat de gossos, gats ,conills, esquirols,ratolins ,eriçons, guineus, teixons, etc. que han deixat la seva pell a l´asfalt.

Algú ja s´ha queixat d´aixó als diaris i als mitjants informatius.

Després de la despessa que ha costat fer aquesta via, tan costaría possar-hi un filat a cada banda de carretera ???????

Si un dia s´els acudeix travessar la carretera un ramat de porcs senglars ( com sempre han fet ) i passa per allà una moto.....val més no pensar-hi ????? :oops: :oops:
Imatge

Respon

Torna a “General”