Un plaer

Per poder escriure en els altres apartats, PRIMER US HEU DE PRESENTAR AQUÍ.

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dl. abr. 06, 2009 5:54 pm

I abans que m´en oblidi:
Jeppy, Bul1256 i Heavy 1987, ja podem anar-hi.
Ens truquem i quedem.
Només una cosa, jo treballo aquests dies de setmana Santa. Peró divendres tarda , diumenge i dilluns faig feste. Ens truquem.
Gracies per pensar amb mí.

Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dl. abr. 06, 2009 6:37 pm

A mi el divendres tarda d’entrada “crec” que puc lliurar, aquesta setmana baixo a Palamós de tornada passo per l’Estertit que estic invitat a un cafè, ep “crec”. : :roll:

.............................
http://bul1256.blogspot.com/

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dl. abr. 06, 2009 9:44 pm

Bull, Heavy... som-hi.. en parlem durant la setmana!!!!
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dl. abr. 06, 2009 9:54 pm

Benvinguda al fòrum Mareta!

Gaudeix-ne fort! :D

Salut!
ImatgeUnforgiven

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. abr. 07, 2009 7:40 am

Josey Wales ha escrit:Benvinguda al fòrum Mareta!

Gaudeix-ne fort! :D

Salut!
Moltes gracies.
Fins aviat

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. abr. 07, 2009 8:49 pm

Avui he aprofitat per anar a comprar un intercomunicador per el casc de la Floreta ( Mar ). He agafat el mateix que el meu (Midland2) per un tema de compatibilitat. A ella li encanta escoltar música i li podré conectar el mp3. Encara no li he ensenyat, esperaré un parell de díes abans ( així li faré una sorpresa).

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. abr. 07, 2009 8:53 pm

Mareta ha escrit:Avui he aprofitat per anar a comprar un intercomunicador per el casc de la Floreta ( Mar ). He agafat el mateix que el meu (Midland2) per un tema de compatibilitat. A ella li encanta escoltar música i li podré conectar el mp3. Encara no li he ensenyat, esperaré un parell de díes abans ( així li faré una sorpresa).
Ja veuràs que be que s'ho passa (bé que ho ho passareu les dues) parlant tranquil·lament anant amb moto i escoltant música.

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. abr. 07, 2009 8:59 pm

James Bond ha escrit:
Mareta ha escrit:Avui he aprofitat per anar a comprar un intercomunicador per el casc de la Floreta ( Mar ). He agafat el mateix que el meu (Midland2) per un tema de compatibilitat. A ella li encanta escoltar música i li podré conectar el mp3. Encara no li he ensenyat, esperaré un parell de díes abans ( així li faré una sorpresa).
Ja veuràs que be que s'ho passa (bé que ho ho passareu les dues) parlant tranquil·lament anant amb moto i escoltant música.

Vssssss
007
Ara me les vueré i desitjaré per montar-lo. El casc de la Floreta és integral i bueno,... com que queden molts de díes pr la sortida, ja m´espabilaré

Eva
Presentats

Mal temps per setmana Santa

Entrada Autor: Eva » dc. abr. 08, 2009 9:48 pm

Estic contenta perque el Barça està guanyant, però m´he decepcionat al veure el mal temps que ens farà per Setmana Santa. Espero que s´equivoquin per poguer quedar a fer curves. Bona nit a tothom :!:

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Mal temps per setmana Santa

Entrada Autor: Ra-mon » dc. abr. 08, 2009 10:34 pm

Mareta ha escrit:Estic contenta perque el Barça està guanyant, però m´he decepcionat al veure el mal temps que ens farà per Setmana Santa. Espero que s´equivoquin per poguer quedar a fer curves. Bona nit a tothom :!:
Res, cap problema, el temps no ens espanta pas !

De moment uns quants quedem per divendres i uns altres quants (o potser els mateixos quants) també per diumenge.
Si vols apuntar-te seràs benvinguda !

Heavy1987
Presentats
Entrades: 370
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm

Entrada Autor: Heavy1987 » dc. abr. 08, 2009 11:55 pm

Ostres si et va be conectar els 2 intercomunicadors, mu tindras d explica com u has fet, jo tambe tinc els mateixos, els vaig compra amb pack, i ella m escolta pero jo n escoltu pas... no se que collons fem malament, a veure si trobem una solucio jajajaja.

Cuidat!!!!!!!!!!

Eva
Presentats

Re: Mal temps per setmana Santa

Entrada Autor: Eva » dj. abr. 09, 2009 7:10 am

Ra-mon ha escrit:
Mareta ha escrit:Estic contenta perque el Barça està guanyant, però m´he decepcionat al veure el mal temps que ens farà per Setmana Santa. Espero que s´equivoquin per poguer quedar a fer curves. Bona nit a tothom :!:
Res, cap problema, el temps no ens espanta pas !

De moment uns quants quedem per divendres i uns altres quants (o potser els mateixos quants) també per diumenge.
Si vols apuntar-te seràs benvinguda !
A mi l´aigua sí que em fa por. El meu nivell de conducció deixa molt que desitjar , a part que soc molt prudent. Si sé segur que em trovaré aigua, ja no surto. Molt diferent es trovar-me aigua per sorpresa , que després vaig mes a poc a poc i ja està. Per divendres la previssió es de molta aigua però per diumenge sembla que el temps millora. Ja parlarem. Moltes gracies per comptar amb mí. :!:

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. abr. 09, 2009 7:16 am

Heavy1987 ha escrit:
Ostres si et va be conectar els 2 intercomunicadors, mu tindras d explica com u has fet, jo tambe tinc els mateixos, els vaig compra amb pack, i ella m escolta pero jo n escoltu pas... no se que collons fem malament, a veure si trobem una solucio jajajaja.

Cuidat!!!!!!!!!!
Si no ho has aconseguit tú, ja em començo a preocupar. Amb temes electrónics soc gueta, gueta. Ja veig que per setmana Santa instruccions en mà i vinga, fins que m´en ensorti.
Gracies per el comentari. :wink:

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. abr. 09, 2009 9:16 am

Pensa que amb els Midland, si la Mar va escoltant musica i no els portes endollats a alguna presa de corrent, la bateria et durarà molt poc. :shock:

Jo ja estic escarmentat amb els Midland. Ara mateix sols el faig servir pel tlf. Quan sortia amb Montse de paquet, encara els feia servir com a intercomunicadors. Pero fa temps s'em va espatllar el micro (porta uns cables moooolt primets). Doncs bé, vaig haver-ne de comprar un de nou -micro llarg pel Schubertf modular-. He trigat tres mesos en trovar-ne un!!!! ahir em va arribar a casa. En una botigueta de Guadalajara els hi quedava un sols. Els de Alan em van dir que com que està descatalogat... :shock: Això sí, la broma em va costar 72€. :evil:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. abr. 09, 2009 1:06 pm

Avui no he fet el café sola :wink: :!: . Així m´agrada que si algú pasa per Estartit em vingueu a veure.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. abr. 09, 2009 1:12 pm

Randy-650 ha escrit:Pensa que amb els Midland, si la Mar va escoltant musica i no els portes endollats a alguna presa de corrent, la bateria et durarà molt poc. :shock:

Jo ja estic escarmentat amb els Midland. Ara mateix sols el faig servir pel tlf. Quan sortia amb Montse de paquet, encara els feia servir com a intercomunicadors. Pero fa temps s'em va espatllar el micro (porta uns cables moooolt primets). Doncs bé, vaig haver-ne de comprar un de nou -micro llarg pel Schubertf modular-. He trigat tres mesos en trovar-ne un!!!! ahir em va arribar a casa. En una botigueta de Guadalajara els hi quedava un sols. Els de Alan em van dir que com que està descatalogat... :shock: Això sí, la broma em va costar 72€. :evil:
Randy, moltes gracies per els teus comentaris. Apendré a portar el carregador sempre amb mí. Així a partir d´ara serà café amb càrrega de Midland :lol: :lol: .
Malgrat portar el carregador, el mp3 el porto sempre conectat amb cable i no en funció bluetooth de manera que la bateria dura molt més.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. abr. 09, 2009 1:57 pm

Mareta ha escrit:Avui no he fet el café sola :wink: :!: . Així m´agrada que si algú pasa per Estartit em vingueu a veure.
Explica explica :D :D :D

Així ets de l'Estartit o de Torroella :shock: ( ja se que el municipi es el mateix) .

Jo a l' Estartit hi havia ant moltíssim fa uns anys :D :D ,(be. fa molts anys)

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. abr. 09, 2009 3:54 pm

James Bond ha escrit:
Mareta ha escrit:Avui no he fet el café sola :wink: :!: . Així m´agrada que si algú pasa per Estartit em vingueu a veure.
Explica explica :D :D :D

Així ets de l'Estartit o de Torroella :shock: ( ja se que el municipi es el mateix) .

Jo a l' Estartit hi havia ant moltíssim fa uns anys :D :D ,(be. fa molts anys)

Vsssssss
007
Soc de Torroella, però treballo a cavall de Estartit i Escala, depenent de la feina. Al treballar els festius ( al matí ) i tots els dissabtes, pasen per devant del meva despatx un munt de motos. Però de veritat que un munt de motos, és per aixó que qui vulgui fer una parada a Estartit , l´invito a café al despatx ( així jo faig un break ), aclarint abans que només tinc café descafeinat o descafeinat. :lol: :wink:

Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dj. abr. 09, 2009 5:24 pm

Per tots i totes els que havíem quedat aquest divendres per sortir, dons jo no podré, tan si com no fera mal temps, be hi han mes divendres que botifarres i mes descafeïnats que estaran esperant el seu divendres, dons un altre divendres serà.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. abr. 10, 2009 9:53 am

Imatge
Ahir al final i amb una nit ESTUPENDA varem anar a veure la professó de Verges. No vaig anar al teatre , però si a veure une part de la professó per el poble. Hi havía molta gent i francament, em va agradar molt. Os deixo un parell d´imatges fetes amb el móbil.
Imatge

Respon

Torna a “Presentacions”