Un plaer
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
A mi el divendres tarda d’entrada “crec” que puc lliurar, aquesta setmana baixo a Palamós de tornada passo per l’Estertit que estic invitat a un cafè, ep “crec”. : :roll:
.............................
http://bul1256.blogspot.com/
.............................
http://bul1256.blogspot.com/
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
- Eva
- Presentats
- Eva
- Presentats
Avui he aprofitat per anar a comprar un intercomunicador per el casc de la Floreta ( Mar ). He agafat el mateix que el meu (Midland2) per un tema de compatibilitat. A ella li encanta escoltar música i li podré conectar el mp3. Encara no li he ensenyat, esperaré un parell de díes abans ( així li faré una sorpresa).
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Ja veuràs que be que s'ho passa (bé que ho ho passareu les dues) parlant tranquil·lament anant amb moto i escoltant música.Mareta ha escrit:Avui he aprofitat per anar a comprar un intercomunicador per el casc de la Floreta ( Mar ). He agafat el mateix que el meu (Midland2) per un tema de compatibilitat. A ella li encanta escoltar música i li podré conectar el mp3. Encara no li he ensenyat, esperaré un parell de díes abans ( així li faré una sorpresa).
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Eva
- Presentats
Ara me les vueré i desitjaré per montar-lo. El casc de la Floreta és integral i bueno,... com que queden molts de díes pr la sortida, ja m´espabilaréJames Bond ha escrit:Ja veuràs que be que s'ho passa (bé que ho ho passareu les dues) parlant tranquil·lament anant amb moto i escoltant música.Mareta ha escrit:Avui he aprofitat per anar a comprar un intercomunicador per el casc de la Floreta ( Mar ). He agafat el mateix que el meu (Midland2) per un tema de compatibilitat. A ella li encanta escoltar música i li podré conectar el mp3. Encara no li he ensenyat, esperaré un parell de díes abans ( així li faré una sorpresa).
Vssssss
007
- Eva
- Presentats
Mal temps per setmana Santa
Estic contenta perque el Barça està guanyant, però m´he decepcionat al veure el mal temps que ens farà per Setmana Santa. Espero que s´equivoquin per poguer quedar a fer curves. Bona nit a tothom :!:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: Mal temps per setmana Santa
Res, cap problema, el temps no ens espanta pas !Mareta ha escrit:Estic contenta perque el Barça està guanyant, però m´he decepcionat al veure el mal temps que ens farà per Setmana Santa. Espero que s´equivoquin per poguer quedar a fer curves. Bona nit a tothom :!:
De moment uns quants quedem per divendres i uns altres quants (o potser els mateixos quants) també per diumenge.
Si vols apuntar-te seràs benvinguda !
- Heavy1987
- Presentats
- Entrades: 370
- Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm
Ostres si et va be conectar els 2 intercomunicadors, mu tindras d explica com u has fet, jo tambe tinc els mateixos, els vaig compra amb pack, i ella m escolta pero jo n escoltu pas... no se que collons fem malament, a veure si trobem una solucio jajajaja.Mareta ha escrit:Avui he aprofitat per anar a comprar un intercomunicador per el casc de la Floreta ( Mar ). He agafat el mateix que el meu (Midland2) per un tema de compatibilitat. A ella li encanta escoltar música i li podré conectar el mp3. Encara no li he ensenyat, esperaré un parell de díes abans ( així li faré una sorpresa).
Cuidat!!!!!!!!!!
- Eva
- Presentats
Re: Mal temps per setmana Santa
A mi l´aigua sí que em fa por. El meu nivell de conducció deixa molt que desitjar , a part que soc molt prudent. Si sé segur que em trovaré aigua, ja no surto. Molt diferent es trovar-me aigua per sorpresa , que després vaig mes a poc a poc i ja està. Per divendres la previssió es de molta aigua però per diumenge sembla que el temps millora. Ja parlarem. Moltes gracies per comptar amb mí. :!:Ra-mon ha escrit:Res, cap problema, el temps no ens espanta pas !Mareta ha escrit:Estic contenta perque el Barça està guanyant, però m´he decepcionat al veure el mal temps que ens farà per Setmana Santa. Espero que s´equivoquin per poguer quedar a fer curves. Bona nit a tothom :!:
De moment uns quants quedem per divendres i uns altres quants (o potser els mateixos quants) també per diumenge.
Si vols apuntar-te seràs benvinguda !
- Eva
- Presentats
Si no ho has aconseguit tú, ja em començo a preocupar. Amb temes electrónics soc gueta, gueta. Ja veig que per setmana Santa instruccions en mà i vinga, fins que m´en ensorti.Heavy1987 ha escrit:Ostres si et va be conectar els 2 intercomunicadors, mu tindras d explica com u has fet, jo tambe tinc els mateixos, els vaig compra amb pack, i ella m escolta pero jo n escoltu pas... no se que collons fem malament, a veure si trobem una solucio jajajaja.Mareta ha escrit:Avui he aprofitat per anar a comprar un intercomunicador per el casc de la Floreta ( Mar ). He agafat el mateix que el meu (Midland2) per un tema de compatibilitat. A ella li encanta escoltar música i li podré conectar el mp3. Encara no li he ensenyat, esperaré un parell de díes abans ( així li faré una sorpresa).
Cuidat!!!!!!!!!!
Gracies per el comentari.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Pensa que amb els Midland, si la Mar va escoltant musica i no els portes endollats a alguna presa de corrent, la bateria et durarà molt poc. :shock:
Jo ja estic escarmentat amb els Midland. Ara mateix sols el faig servir pel tlf. Quan sortia amb Montse de paquet, encara els feia servir com a intercomunicadors. Pero fa temps s'em va espatllar el micro (porta uns cables moooolt primets). Doncs bé, vaig haver-ne de comprar un de nou -micro llarg pel Schubertf modular-. He trigat tres mesos en trovar-ne un!!!! ahir em va arribar a casa. En una botigueta de Guadalajara els hi quedava un sols. Els de Alan em van dir que com que està descatalogat... :shock: Això sí, la broma em va costar 72€. :evil:
Jo ja estic escarmentat amb els Midland. Ara mateix sols el faig servir pel tlf. Quan sortia amb Montse de paquet, encara els feia servir com a intercomunicadors. Pero fa temps s'em va espatllar el micro (porta uns cables moooolt primets). Doncs bé, vaig haver-ne de comprar un de nou -micro llarg pel Schubertf modular-. He trigat tres mesos en trovar-ne un!!!! ahir em va arribar a casa. En una botigueta de Guadalajara els hi quedava un sols. Els de Alan em van dir que com que està descatalogat... :shock: Això sí, la broma em va costar 72€. :evil:

- Eva
- Presentats
- Eva
- Presentats
Randy, moltes gracies per els teus comentaris. Apendré a portar el carregador sempre amb mí. Així a partir d´ara serà café amb càrrega de Midland :lol: :lol: .Randy-650 ha escrit:Pensa que amb els Midland, si la Mar va escoltant musica i no els portes endollats a alguna presa de corrent, la bateria et durarà molt poc. :shock:
Malgrat portar el carregador, el mp3 el porto sempre conectat amb cable i no en funció bluetooth de manera que la bateria dura molt més.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Explica explica :D :D :DMareta ha escrit:Avui no he fet el café sola:!: . Així m´agrada que si algú pasa per Estartit em vingueu a veure.
Així ets de l'Estartit o de Torroella :shock: ( ja se que el municipi es el mateix) .
Jo a l' Estartit hi havia ant moltíssim fa uns anys :D :D ,(be. fa molts anys)
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Eva
- Presentats
Soc de Torroella, però treballo a cavall de Estartit i Escala, depenent de la feina. Al treballar els festius ( al matí ) i tots els dissabtes, pasen per devant del meva despatx un munt de motos. Però de veritat que un munt de motos, és per aixó que qui vulgui fer una parada a Estartit , l´invito a café al despatx ( així jo faig un break ), aclarint abans que només tinc café descafeinat o descafeinat. :lol:James Bond ha escrit:Explica explica :D :D :DMareta ha escrit:Avui no he fet el café sola:!: . Així m´agrada que si algú pasa per Estartit em vingueu a veure.
Així ets de l'Estartit o de Torroella :shock: ( ja se que el municipi es el mateix) .
Jo a l' Estartit hi havia ant moltíssim fa uns anys :D :D ,(be. fa molts anys)
Vsssssss
007
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
- Eva
- Presentats