JA HI HAN ELS RADARS DE TRAM !!!!!

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

JA HI HAN ELS RADARS DE TRAM !!!!!

Entrada Autor: Llagasta » dc. abr. 22, 2009 11:11 am

El Centre Español de Metrologia ha homologat ja el primer radar de tram de tota Espanya.

Fins ara la DGT ( i el SCT ) ja en tenía alguns d´operatius, però no podien sancionar per no rebre l´OK de Metrología.

Els radars de Tram medeixen el temps que ha tr¡gat un vehicle en recorrer una determinada distància. ( Ja saveu la fórmula = Espai Partit per temps ) :?

Aquest " aparell " fa un retrato de la matricula al començament del tram i una altra al final i estableix una velocitat mitja.

Aquests detectors han aixecat molta pol.lemica, ja que alguns juristes consideren que l´actual sistema legislatiu, només permet sancionar si un fet es produeix en un moment concret, no per una acció que s´allargui en el temps o en un tram.

Veure´m :cry:

Aquesta setmana santa hi fet alguns Kms. per l´Aragó i Navarra i excepte 1 o 2 ....radars what radars ????.... 8)
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: JA HI HAN ELS RADARS DE TRAM !!!!!

Entrada Autor: Steelman » dc. abr. 22, 2009 12:38 pm

Gs12 red ha escrit:
Aquesta setmana santa hi fet alguns Kms. per l´Aragó i Navarra i excepte 1 o 2 ....radars what radars ????.... 8)
Doncs a mi a Arago no em va fer una foto un radar pq el vaig veure al ultim moment darrera un pont

Devien fer-me la foto (x autopista)a 130 i amb la forquilla del davant mooolt comprimida!!

Al seguent peatge paraven a tots i a mi no em varen parar
Ex ...moltes coses

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dc. abr. 22, 2009 1:06 pm

Steelman ha escrit:
Gs12 red ha escrit:
Doncs a mi a Arago no em va fer una foto un radar pq el vaig veure al ultim moment darrera un pont

Devien fer-me la foto (x autopista)a 130 i amb la forquilla del davant mooolt comprimida!!

Al seguent peatge paraven a tots i a mi no em varen parar
es que no s´han de agafar mai les autopistes....... :roll: :roll: :roll: :roll:a més a més la DGT comença a multar a partir de 131 Kms/h reals -diuen - quasi 135/ 140 Kms/h de marcador, a Catalunya i Pais basc a partir de 121 Kms/h.

Tranquil per la forquilla Steelman, jo a una BMW K1200 RS havia fet saltar l´ABS ( en sec ) al veure un Radar camuflat ( També em vaig passar la sortida de Lloret per fer-se petita la sortida de l´autopista i dels viatges de 180 Kms. en 1,15 h. de Sabadell-Andorra per la carretera vella del Coll de Clarà( aixó ja es una altre història de quan la cosa era diferent i no era mal vist socialment còrrer a la prodigiosa década dels 80 ´s ) i jo encara no era dels més " guerreros " de la colla.

Ara tots d´aquells expliquem als més joves i molts als seus nèts aquestes aventures, quasi totes relacionades amb els nostres encontres amb la GC de Tràfico. i les habilitats per explicar que només acceleravem de tant en tant per treure una mica la carbonilla acumulada al cilindres de anar tant a poc a poc amb la mala sort que en aquell moment hi havia la patrulla. ...mecachis.

normalment quasi sempre acabaven bé, fins i tot a vegades anavem a fer alguna " volteta " i un parell de cubates amb èlls i les seves motos particulars al acabar èlls el servei.:roll: :roll: :roll:

aixó que deiem dels radars de tram= Tunel de Vielha. :cry: :cry:
Imatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. abr. 22, 2009 1:43 pm

Holaaaa,
Gs12 red ha escrit: ...es que no s´han de agafar mai les autopistes....... :roll: :roll: :roll: :roll:.....

....jo a una BMW K1200 RS havia fet saltar l´ABS ( en sec ) al veure un Radar camuflat ( També em vaig passar la sortida de Lloret per fer-se petita la sortida de l´autopista ...
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

Aixó se'n diu predicar amb l'exemple!!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sort,

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dc. abr. 22, 2009 2:25 pm

Espero que ho avisin, ja que si realment és per controlar la velocitat, i realment estan convençuts que superar els limits que tenen establerts és la causa dels accidents.. De segur que ningù sobrepassarà el limit i tots contents.

S' evitaràn frenades sobtades i coses rares, i disminuirà l'alzeimer :lol: tothom fent numeros a la carretera. Si durant un km he anat a 150 i la maxima és 120, a quina velocitat he d'anar durant la resta del tram pq la mitja em surti inferior..? :twisted:

Si estan avisats, cap problema.

Ara que ves a saber.. algu molt despistat poser clava el cotxe i es para a fumar un cigar abans de passar el segon control, ja que no es recordava del control de tram. :twisted:

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dc. abr. 22, 2009 3:30 pm

Albert ha escrit:Holaaaa,
Gs12 red ha escrit: ...es que no s´han de agafar mai les autopistes....... :roll: :roll: :roll: :roll:.....

....jo a una BMW K1200 RS havia fet saltar l´ABS ( en sec ) al veure un Radar camuflat ( També em vaig passar la sortida de Lloret per fer-se petita la sortida de l´autopista ...
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

Aixó se'n diu predicar amb l'exemple!!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Albert:

Els qui tenim uns quants anys ja ens entenem, una època ja superada ni pitjor ni millor , les circumstancies canvien i no es pot solapar a l´època actual.

Sencillament ja res serà igual ni pot ser igual i no es pot agafar com exemple, unicament batalletes de temps passats que ara no podriem fer ni els actors d´aquella pel.licula, però no per reals s´han de deixar d´explicar.
Imatge

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dc. abr. 22, 2009 6:28 pm

Holaaa,

Gs12 red:

Sincerament, no calia explicació. El meu comentari només anava al tema de no agafar autopistes, i acte seguit dius que tu hi anaves!!! M’ha fet gràcia, sense més!

Efectivament cada època te els trets característics, i per sort encara podem explicar les coses sense anar a la presó, això si, arreglant-ho una mica per evitar que ens tractin de delinqüents. T’he de dir que jo agafo l’autopista mes sovint ara que fa uns anys, especialment a l’hora de viatjar, però les velocitats no son les mateixes ara que abans, igual per les carreteres principals, però es que tot ha canviat molt: el trànsit, els conductors, les sancions i segurament alguna cosa mes que m’oblido.

A veure si ens podem explicar les batalletes per molts i molts anys!!

:D :D :wink:
Sort,

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dc. abr. 22, 2009 7:58 pm

Albert ha escrit:Holaaa,

Gs12 red:

Clar que si home...diuen que tornar a recordar es tornar a viure :roll: :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 22, 2009 8:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dc. abr. 22, 2009 8:02 pm

doncs si els radars de tram es posen en marxa, a la C-35 de Platja d'Aro a Vidreres hi ha un radar cada 500 metres, vaya que ho ha mes radars que a la NASA, el dia que els posin en marxa tots a l'hora salten els ploms de tota la comarca
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dc. abr. 22, 2009 8:53 pm

Vendetta ha escrit:Ara que ves a saber.. algu molt despistat poser clava el cotxe i es para a fumar un cigar abans de passar el segon control, ja que no es recordava del control de tram. :twisted:
Suposo que si trigues massa a arribar al 2on control et deuran venir a buscar pensant que t'ha passat alguna cosa, no ? 8)

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dj. abr. 23, 2009 10:06 am

Albert ha escrit:Holaaa,

Gs12 red:

Sincerament, no calia explicació. El meu comentari només anava al tema de no agafar autopistes, i acte seguit dius que tu hi anaves!!! M’ha fet gràcia, sense més!

Efectivament cada època te els trets característics, i per sort encara podem explicar les coses sense anar a la presó, això si, arreglant-ho una mica per evitar que ens tractin de delinqüents. T’he de dir que jo agafo l’autopista mes sovint ara que fa uns anys, especialment a l’hora de viatjar, però les velocitats no son les mateixes ara que abans, igual per les carreteres principals, però es que tot ha canviat molt: el trànsit, els conductors, les sancions i segurament alguna cosa mes que m’oblido.

Les motos potser ??? :lol: :lol: :lol:
-----------

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dv. abr. 24, 2009 7:37 am

Holaaaaa,
ARBE ha escrit:

Les motos potser ??? :lol: :lol: :lol:

OSTRES!!! I TANT!!! ESPECIALMENT LA MEVAAA!!!!

Gràcies Arbe, ja sabia jo que em deixava alguna cosa.

:? :? :wink:
Sort,

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dg. maig 10, 2009 11:57 pm

L'altre dia vaig escoltar a la ràdio que tot i que ja hi està montat, el sistema aquest al nou túnel de Vielha, fins al 2010 no multaran. A veure si és veritat. Fins llavors avisaran.
ImatgeUnforgiven

XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Entrada Autor: XaviTwin » dl. maig 11, 2009 8:37 pm

Dubtes...

Nosaltres vam passa sobre l'octubre del 2008, i ens va quedar ven clar que estaven " controlats pel gran ull que tot o veu ", la poca circulació que vam troba anaven molt xino xano, vam passa dos dies a Vielha i en el poble parlant-hi es sentia que la gent, havia rebut notificacions d’advertència..

...V...

MadMan
Presentats
Entrades: 49
Membre des de: dg. maig 06, 2007 10:31 pm
Ubicació: BaRCeLoNa
Contacta:

Entrada Autor: MadMan » dt. maig 12, 2009 5:37 am

Fa força temps un amic que viu a Castelldefels em va dir que a la carretera que va de Castelldefels a Barcelona havien posat un radar d'aquests i que no funcionava perque no estava homologat, només estava en probes però que quan funcionés enganxaría a molta gent perque els d'allí ja sabien on hi son els radars.

Després va a arribar la velocitat variable entre 40-80 per la contaminació en aquest tram, ara per aquesta zona ja funcionarà aquest radar? tindrà en compte la velocitat variable?

Afortunadament jo no soc de correr massa però cada día fa mes por fer-ho ...

XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Entrada Autor: XaviTwin » dg. maig 24, 2009 8:34 pm

an notificat que començaran a multa a la carretera de Castelldefels, ja que ara tenen sincronitzats els radars amb la velocitat...

això serà la conya..

...V...

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dl. ago. 10, 2009 3:13 pm

sergibuda

they called me an accident

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dl. ago. 10, 2009 5:47 pm

[quote user="Sergibuda" post="86825"]Sembla que hi ha novetats...

http://www.elpais.com/articulo/portada/ ... ac_13/Tes/[/quote]

Compte amb aquest de la N-240, una màquina de fer milions, que és del que es tracta :twisted:
http://www.elpunt.cat/noticia/article/2 ... mpaign=rss

Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Entrada Autor: Vini » dl. ago. 10, 2009 9:53 pm

En sembla que ja es el moment de començar a replantejarse,fer una vaga de cel y començar a dir que esta molt bé l'ho que fan,pero ja se estan pasant un pel.
Es un bona proposta.¿No ho ser?.Si on diu 60 kms/h,pasem a 40 kms/h,on diu 120 kms/h,pasem a 90 kms/h,etc,etc.Hi aixo ,es fa un mes tots els conductors(ho una bona part).¿Ja m'agradaria saber,de ont treuen els "calerons",per mantenir,l'ho que fins are nosaltres els conductors ,ho mantenim i a sobre amb güans?.
Els mateixos donen pistes.Are si et pases de pocs Kms de la velocitat,et diuem a PAGAR ,pero no et treurem cap PUNT(com fent de perdona vidas).Lo que realment volen es que la gent no es quedi sense puns(diguem per poca cosa).Per l'ho que pugui tornar a fer la petita infracció i el negoci continui.En una frase molt i molt importan per la D.G.T. i per els Mossos d'escuadra:No matem a la gallina des ous d'or.Que es la que ens dona de menjar.
Es hora de amb les mateixas armes que esgrimeixen,donar-lis un toc d'atenció i baixar els fums de la seva HOMNIPOTENCIA.
Companys conductors, si en ho proposem,baixaran els fums.No ja res mes drastic que TANCAR L'AIXETA.Pero pitjor es que no tingui aigua(conductors sancionats),per fer que l'aixeta .............OK.
.

Respon

Torna a “General”