Steelman ha escrit:Gs12 red ha escrit:
Aquesta setmana santa hi fet alguns Kms. per l´Aragó i Navarra i excepte 1 o 2 ....radars what radars ????.... 8)
Doncs a mi a Arago no em va fer una foto un radar pq el vaig veure al ultim moment darrera un pont
Devien fer-me la foto (x autopista)a 130 i amb la forquilla del davant mooolt comprimida!!
Al seguent peatge paraven a tots i a mi no em varen parar
es que no s´han de agafar mai les autopistes....... :roll: :roll: :roll: :roll:a més a més la DGT comença a multar a partir de 131 Kms/h reals -diuen - quasi 135/ 140 Kms/h de marcador, a Catalunya i Pais basc a partir de 121 Kms/h.
Tranquil per la forquilla Steelman, jo a una BMW K1200 RS havia fet saltar l´ABS ( en sec ) al veure un Radar camuflat ( També em vaig passar la sortida de Lloret per fer-se petita la sortida de l´autopista i dels viatges de 180 Kms. en 1,15 h. de Sabadell-Andorra per la carretera vella del Coll de Clarà( aixó ja es una altre història de quan la cosa era diferent i no era mal vist socialment còrrer a la prodigiosa década dels 80 ´s ) i jo encara no era dels més " guerreros " de la colla.
Ara tots d´aquells expliquem als més joves i molts als seus nèts aquestes aventures, quasi totes relacionades amb els nostres encontres amb la GC de Tràfico. i les habilitats per explicar que només acceleravem de tant en tant per treure una mica la carbonilla acumulada al cilindres de anar tant a poc a poc amb la mala sort que en aquell moment hi havia la patrulla. ...mecachis.
normalment quasi sempre acabaven bé, fins i tot a vegades anavem a fer alguna " volteta " i un parell de cubates amb èlls i les seves motos particulars al acabar èlls el servei.:roll: :roll: :roll:
aixó que deiem dels radars de tram= Tunel de Vielha.