salut i kms
PD: jo anava en llauna
Moderador: Airald
JordiTrident ha escrit:Només xafarderia pura. Ahir diumenge, alla quarts de 12 del migdia, baixant el Port de la Bonaigua direcció Esterri em va avançar una Pan Euro que crec anava filmant la baixada...portava un seient tipus bagster i una estelada enganxada al darrera i com que això és un niu d'indepedentistes radicals![]()
![]()
![]()
![]()
doncs, clar, he pensat que potser era algú de vosaltres :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
salut i kms
PD: jo anava en llauna![]()
![]()
amb la family... :D :D :D :D :D
BINGO!!! mira, ho he encertat...i mira que no et coneixo...James Bond ha escrit:
Era jo :D :D
En quin cotxe anaves ?
![]()
Perdona James Bond cuan em vas crida baixan, no baix pode para, al Miquel i l´Sandra si que baix esta parlan, dons em estat fen una mique els ports d´França, bem marcha dijous al mati, estabam a Bossot, ens veiem una abrassadaJames Bond ha escrit:Aprofito per posar la ruta que vaig fer de tornada de Bagneres de Luchon fins a Vic.
Feta en 5 hores justes al meu "ritme". Només vaig para a dalt del Port de la Bonaigua per agafar la càmera, a dalt del Port del Cantó a pixar i a dalt del Coll de Jou per estirar les cames.
Orgasmàtica, al·lucinant, aconsellable de totes totes, de les 5 hores em sembla que la moto només va anar recta d' Adrall fins a Organyà, la resta estava tombada fent revolts. Em va costar mitja tarda recuperar la verticalitat :D :D
Vsssssss
007
No hi ha res a perdonar AgocaAgoca ha escrit:Perdona James Bond cuan em vas crida baixan, no baix pode para, al Miquel i l´Sandra si que baix esta parlan, dons em estat fen una mique els ports d´França, bem marcha dijous al mati, estabam a Bossot, ens veiem una abrassada
¿a bossost? ¿no estaries pas amb aquell grup de Burgmans, algunes BMW i una ben diferent Guzzi California? em sembla que també uns vaig veure passar...Agoca ha escrit: , bem marcha dijous al mati, estabam a Bossot, ens veiem una abrassada
JordiTrident ha escrit:Només xafarderia pura. Ahir diumenge, alla quarts de 12 del migdia, baixant el Port de la Bonaigua direcció Esterri em va avançar una Pan Euro que crec anava filmant la baixada...portava un seient tipus bagster i una estelada enganxada al darrera i com que això és un niu d'indepedentistes radicals![]()
![]()
![]()
![]()
doncs, clar, he pensat que potser era algú de vosaltres :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
salut i kms
PD: jo anava en llauna![]()
![]()
amb la family... :D :D :D :D :D
En Bond diguèCarles ha escrit:Bones!!!
Doncs això te pinta que era un agent secret al servei de Sa Majestat... potser??![]()
![]()
![]()
Fins aviat!
Alucinamaripili ha escrit:Omnipresent com vostre senyor.
Que bé que t'ho passes bandarra.
Dons si Jordi, els mateixos :lol:JordiTrident ha escrit:¿a bossost? ¿no estaries pas amb aquell grup de Burgmans, algunes BMW i una ben diferent Guzzi California? em sembla que també uns vaig veure passar...Agoca ha escrit: , bem marcha dijous al mati, estabam a Bossot, ens veiem una abrassada![]()