¿era algú de vosaltres?

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

¿era algú de vosaltres?

Entrada Autor: JordiTrident » dl. maig 04, 2009 8:12 pm

Només xafarderia pura. Ahir diumenge, alla quarts de 12 del migdia, baixant el Port de la Bonaigua direcció Esterri em va avançar una Pan Euro que crec anava filmant la baixada...portava un seient tipus bagster i una estelada enganxada al darrera i com que això és un niu d'indepedentistes radicals :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: doncs, clar, he pensat que potser era algú de vosaltres :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

salut i kms

PD: jo anava en llauna :cry: :cry: :cry: amb la family... :D :D :D :D :D
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dl. maig 04, 2009 8:45 pm

Bones!!!

Doncs això te pinta que era un agent secret al servei de Sa Majestat... potser?? :wink: :wink: :wink:

Fins aviat!
Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: ¿era algú de vosaltres?

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. maig 04, 2009 9:22 pm

JordiTrident ha escrit:Només xafarderia pura. Ahir diumenge, alla quarts de 12 del migdia, baixant el Port de la Bonaigua direcció Esterri em va avançar una Pan Euro que crec anava filmant la baixada...portava un seient tipus bagster i una estelada enganxada al darrera i com que això és un niu d'indepedentistes radicals :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: doncs, clar, he pensat que potser era algú de vosaltres :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

salut i kms

Era jo :D :D

En quin cotxe anaves ?

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Ramon_vfr
Presentats
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. maig 04, 2009 9:58 pm

Aprofito per posar la ruta que vaig fer de tornada de Bagneres de Luchon fins a Vic.

Feta en 5 hores justes al meu "ritme". Només vaig para a dalt del Port de la Bonaigua per agafar la càmera, a dalt del Port del Cantó a pixar i a dalt del Coll de Jou per estirar les cames.

Orgasmàtica, al·lucinant, aconsellable de totes totes, de les 5 hores em sembla que la moto només va anar recta d' Adrall fins a Organyà, la resta estava tombada fent revolts. Em va costar mitja tarda recuperar la verticalitat :D :D

Imatge

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

JordiTrident
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dl. maig 04, 2009 10:28 pm

James Bond ha escrit:
Era jo :D :D

En quin cotxe anaves ?

Imatge
BINGO!!! mira, ho he encertat...i mira que no et coneixo...

doncs un C-Max gris, que quan estaves preparant la càmera, a la primera foto, sortia del pàrquing i et va passar per davant (hauria espatllat la primera foto!!! :wink: :wink: :wink: ) llavors em vaig fixar en el seient...l'estelada va ser quan em vas adelantar, crec que anava darrera un altre cotxe...vaig pensar...quina enveja aquest de la moto...8) 8) 8) 8) 8)

salut i kms

PD: ara ja et tinc "fitxat"

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dt. maig 05, 2009 12:57 pm

L'agent secret és a tot arreu
ImatgeImatge

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. maig 05, 2009 1:14 pm

Omnipresent com vostre senyor.

Que bé que t'ho passes bandarra.

Agoca
Presentats
Entrades: 57
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 12:22 am

Entrada Autor: Agoca » dc. maig 06, 2009 1:24 am

James Bond ha escrit:Aprofito per posar la ruta que vaig fer de tornada de Bagneres de Luchon fins a Vic.

Feta en 5 hores justes al meu "ritme". Només vaig para a dalt del Port de la Bonaigua per agafar la càmera, a dalt del Port del Cantó a pixar i a dalt del Coll de Jou per estirar les cames.

Orgasmàtica, al·lucinant, aconsellable de totes totes, de les 5 hores em sembla que la moto només va anar recta d' Adrall fins a Organyà, la resta estava tombada fent revolts. Em va costar mitja tarda recuperar la verticalitat :D :D

Imatge

Vsssssss
007
Perdona James Bond cuan em vas crida baixan, no baix pode para, al Miquel i l´Sandra si que baix esta parlan, dons em estat fen una mique els ports d´França, bem marcha dijous al mati, estabam a Bossot, ens veiem una abrassada
ANTONIO & MARI ( EL MASNOU )

BMW K 1200 GT

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. maig 12, 2009 10:30 pm

Agoca ha escrit:Perdona James Bond cuan em vas crida baixan, no baix pode para, al Miquel i l´Sandra si que baix esta parlan, dons em estat fen una mique els ports d´França, bem marcha dijous al mati, estabam a Bossot, ens veiem una abrassada
No hi ha res a perdonar Agoca :wink: Quan vareu passar anava-ho tots junts i era una ica complica fer cap parada.

Suposo que us ho vàreu passar bé per allà dalt :D :D

Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

JordiTrident
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dc. maig 13, 2009 12:01 am

Agoca ha escrit: , bem marcha dijous al mati, estabam a Bossot, ens veiem una abrassada
¿a bossost? ¿no estaries pas amb aquell grup de Burgmans, algunes BMW i una ben diferent Guzzi California? em sembla que també uns vaig veure passar... :wink: :wink:

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dc. maig 13, 2009 12:55 am

JordiTrident ha escrit:Només xafarderia pura. Ahir diumenge, alla quarts de 12 del migdia, baixant el Port de la Bonaigua direcció Esterri em va avançar una Pan Euro que crec anava filmant la baixada...portava un seient tipus bagster i una estelada enganxada al darrera i com que això és un niu d'indepedentistes radicals :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: doncs, clar, he pensat que potser era algú de vosaltres :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

salut i kms

Carles ha escrit:Bones!!!

Doncs això te pinta que era un agent secret al servei de Sa Majestat... potser?? :wink: :wink: :wink:

Fins aviat!
En Bond diguè

Era jo Very Happy Very Happy

En quin cotxe anaves ?
Alucinamaripili ha escrit:Omnipresent com vostre senyor.

Que bé que t'ho passes bandarra.

Muntem una sortida per parlar del tema profundament ?
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Agoca
Presentats
Entrades: 57
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 12:22 am

Entrada Autor: Agoca » dc. maig 13, 2009 10:00 pm

JordiTrident ha escrit:
Agoca ha escrit: , bem marcha dijous al mati, estabam a Bossot, ens veiem una abrassada
¿a bossost? ¿no estaries pas amb aquell grup de Burgmans, algunes BMW i una ben diferent Guzzi California? em sembla que també uns vaig veure passar... :wink: :wink:
Dons si Jordi, els mateixos :lol:
ANTONIO & MARI ( EL MASNOU )

BMW K 1200 GT

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”