Albert ha escrit:Holaaaa
La BMW K 1300 S es una bona elecció, el pots felicitar de part meva. Diuen que li han millorat la dinàmica respecte a la 1200, i dona una gran quantitat de cavalls. Al model nou, si no tinc mal entès, li han solucionat el problema de posar-hi un top-case, que en el 1200 era una mica complicat, però les maletes laterals son realment petites.
Que en gaudeixi tant com pugui.

Albert ha escrit:Holaaaaa,
Gs12 red ha escrit:
La Paneuro es un hibrid ( al meu modo d´entendre ) un feliç fruit entre una Goldwing i una VFR Vtec , però d´això ja fa aprop de 8 anys.
Amb aquest comentari dona la sensació que no n’has provat cap de les dues.
:shock: :shock:

Hola:
Hi tingut dues VFR´s una 750 (1990) i una 800 (2000) també vaig fer uns 500 Kms. amb una Pan€.......1100 ( 1992 )
no hi provat mai una St1300 i m´agradaria ( i mira que hi sortit vegades amb un company que en té una amb més de 335000 Kms. i ara té el
permís d´Honda per veure fins a on arriba aquest motor, a part d´algun retén del cardan, un parell de embragatges refets, unes quantes bombes de benzina i reguladors i un parell o tres de avarias no massa greus, encara que ara ja l´hi fumeja una mica a les retencions i l´hi gasta oli de totes maneres ja una mica l´època del si no fos... si no fos aixó o si no fos allò , aniria de conya ) de totes maneres ara veig que ja no fa els kilometres que feia abans i ja l´hi fa cosa anar massa luny,
per si peta
Per mí quan va sortir al mercat era la GT que més m´agradava i tecnologicament més al dia i a messos llum de les BMW K 1100 i K1200 RS de aleshores, sense parlar de les Boxer R 1150 Rt que si, però no.
, i quan hi dit que era un hibrid entre una Gold+Vfr no era una crítica , si no un elogi.
Ara les coses han canviat.
En quant al comentari de posar maletes a una S ( BMW 1300 S ) i ara potser amb aquest comentari que faré : hi finaquitat les meves intervencions al Fòrum... :roll: :roll: :roll:
Hi han motos que son tan maques tal com les han parit, que considero una verdadera aberració estètica posar-hi maletes laterals o sobretot adaptar-hi un top-case. :roll: :roll: una mica com aquells cotxes que porten aquella caixa de morts a dalt del sostre.
Una altre cosa es que siguin GT´s que ja sortin de fábrica amb les maletes com per exemple les Goldwing, Deauville, Pan€ o altres BMW GT, etc.
ho sento, però ho veig així...... :oops: :oops: :oops: encara que em rendeixo a les evidències i a la practicitat :roll: :roll: :roll: :roll: