QUINA GT ENS ACONSELLEU ????

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. maig 07, 2009 8:22 pm

Randy-650 ha escrit:Jo l'hi recomanaria la GTR 1.400. Moderna, potent, fashion, extremadament ràpida i còmoda, etc...
Ara si que m'has deixa acollonit Randy :shock: :shock: :shock:

Però si fa uns mesos deies just el contrari !!!! :shock: :shock: :shock:

VVVVVs
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dj. maig 07, 2009 8:50 pm

Jo t'aconsello una GT cada setmana, millor els dimecres o els dijous.

És la forma de destrossar sistemàticament la setmana laboral

GT = Gestions de Treball
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. maig 07, 2009 11:15 pm

James Bond ha escrit:
Randy-650 ha escrit:Jo l'hi recomanaria la GTR 1.400. Moderna, potent, fashion, extremadament ràpida i còmoda, etc...
Ara si que m'has deixa acollonit Randy :shock: :shock: :shock:

Però si fa uns mesos deies just el contrari !!!! :shock: :shock: :shock:

VVVVVs
007
Sols la criticava per l'altíssim consum a ritme de "ritme", i prou. :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dj. maig 07, 2009 11:21 pm

Si ara me n'hagués de comprar una, tindria un dilema existencial importantissim:

Imatge VS. Imatge

M'encanten les dues!!!!!!!
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Ramon_vfr
Presentats
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. maig 08, 2009 9:29 pm

Miquelpericas ha escrit:Si ara me n'hagués de comprar una, tindria un dilema existencial importantissim:

M'encanten les dues!!!!!!!
Si t'agraden "fisicament" les dues no hi ha res a discutir 8)

Si busques la "bellesa interior" la Pan € sens dubtar-ho :twisted:

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » ds. maig 09, 2009 9:17 am

Estèticament m'agraden molt les dues. En aquest sentit crec que totes dues "estan de bon veure" ;) , tot i que la RT té un "styling" una miqueta més actual.

El motor tetracilíndric de la Pan penso que és collonut. Un bon company me la va deixar provar, jejeje ;) Però la Pan s'ha quedat estancada en quant a millores tecnològiques es refereix (comparant-la amb la RT).

La RT tècnicament està molt avançada i es veu que és una moto que evoluciona constantment. Això denota un interès en mantenir-la al dia en tots els aspectes. Llàstima del motor bicilíndric, que no és tan suau com el de la Pan.

Aix... en aquesta vida no es pot tenir tot... :wink:
Album de fotos

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. maig 09, 2009 7:24 pm

Miquelpericas ha escrit:
..............

La RT tècnicament està molt avançada i es veu que és una moto que evoluciona constantment.

.....................
Doncs mira que el motor bóxer té quasi la mateixa estructura que fa 40 anys. :P
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » ds. maig 09, 2009 8:55 pm

Randy-650 ha escrit:
Miquelpericas ha escrit:
..............

La RT tècnicament està molt avançada i es veu que és una moto que evoluciona constantment.

.....................

Randy: 1ª Boxer de BMW R/32 = 1923!!!!!!

Imatge
Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. maig 09, 2009 9:34 pm

Miquelpericas ha escrit:El motor tetracilíndric de la Pan penso que és collonut. Un bon company me la va deixar provar, jejeje ;) Però la Pan s'ha quedat estancada en quant a millores tecnològiques es refereix (comparant-la amb la RT).
Aquest company........ :D :D :D

Que col dir que s'ha quedat estacada en millores tecnològiques ? :shock:
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » ds. maig 09, 2009 9:49 pm

James Bond ha escrit:Aquest company........ :D :D :D
Un paio collonut. ;)
James Bond ha escrit:Que col dir que s'ha quedat estacada en millores tecnològiques ? :shock:
Em referia a coses com:
- ESA (Electronic Suspension Adjustment)
- Paralever
- Telever
- RDC (Control de pressió dels pneumàtics)
- ASC (Control de tracció)
- Punys i seient calefactats
- Radio integrada
...

No és que tot sigui imprescindible, però denota una evolució constant del vehicle que penso que li manca a Honda amb la Pan :(
Album de fotos

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » ds. maig 09, 2009 9:50 pm

Gs12 red ha escrit:
Randy-650 ha escrit:
Miquelpericas ha escrit:
..............

.....................

Randy: 1ª Boxer de BMW R/32 = 1923!!!!!!

Imatge
Si, però dubto molt que sigui exactament el mateix motor que duen actualment les RT. ;)
Album de fotos

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dg. maig 10, 2009 11:56 pm

Doncs aquest amic meu al final s´ha decidit per una BMW 1300 S

Estava convençut amb la Paneuropea, però al final i ja que se l´ha comprat nova, doncs semblava que la Paneuro ja no semblava tan nova, que estava ja molt vista, no sé si m´enteneu.

Amb la meva opinió la Paneuro necessita ( com molts d´altres models Honda ) una profunda remodelació, avui dia 126 Cv ja no son tants cavalls per una GT i a més a més 5 marxes, es un pobre argument comercial.

La Paneuro es un hibrid ( al meu modo d´entendre ) un feliç fruit entre una Goldwing i una VFR Vtec , però d´això ja fa aprop de 8 anys.

També en el cas del meu amic ( que m´ha dit que me la vindrà a ensenyar un dia d´aquests) es dòna el fenomen bastant frequent de travàs de clients entre BMW i Honda, es a dir molts clients de BMW es canvien a Honda i després tornen a BMW comprant només motos d´aquestes dues marques.

:wink: :wink:
Imatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. maig 11, 2009 12:48 am

Holaaaa

La BMW K 1300 S es una bona elecció, el pots felicitar de part meva. Diuen que li han millorat la dinàmica respecte a la 1200, i dona una gran quantitat de cavalls. Al model nou, si no tinc mal entès, li han solucionat el problema de posar-hi un top-case, que en el 1200 era una mica complicat, però les maletes laterals son realment petites.
Que en gaudeixi tant com pugui.

:wink: :wink: :wink:
Sort,

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dl. maig 11, 2009 12:50 am

Holaaaaa,
Gs12 red ha escrit: La Paneuro es un hibrid ( al meu modo d´entendre ) un feliç fruit entre una Goldwing i una VFR Vtec , però d´això ja fa aprop de 8 anys.
Amb aquest comentari dona la sensació que no n’has provat cap de les dues.

:shock: :shock: :wink:
Sort,

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dl. maig 11, 2009 6:21 pm

Albert ha escrit:Holaaaa

La BMW K 1300 S es una bona elecció, el pots felicitar de part meva. Diuen que li han millorat la dinàmica respecte a la 1200, i dona una gran quantitat de cavalls. Al model nou, si no tinc mal entès, li han solucionat el problema de posar-hi un top-case, que en el 1200 era una mica complicat, però les maletes laterals son realment petites.
Que en gaudeixi tant com pugui.

:wink: :wink: :wink:
Albert ha escrit:Holaaaaa,
Gs12 red ha escrit: La Paneuro es un hibrid ( al meu modo d´entendre ) un feliç fruit entre una Goldwing i una VFR Vtec , però d´això ja fa aprop de 8 anys.
Amb aquest comentari dona la sensació que no n’has provat cap de les dues.

:shock: :shock: :wink:
Hola:

Hi tingut dues VFR´s una 750 (1990) i una 800 (2000) també vaig fer uns 500 Kms. amb una Pan€.......1100 ( 1992 ) :cry: :cry:

no hi provat mai una St1300 i m´agradaria ( i mira que hi sortit vegades amb un company que en té una amb més de 335000 Kms. i ara té el permís d´Honda per veure fins a on arriba aquest motor, a part d´algun retén del cardan, un parell de embragatges refets, unes quantes bombes de benzina i reguladors i un parell o tres de avarias no massa greus, encara que ara ja l´hi fumeja una mica a les retencions i l´hi gasta oli de totes maneres ja una mica l´època del si no fos... si no fos aixó o si no fos allò , aniria de conya ) de totes maneres ara veig que ja no fa els kilometres que feia abans i ja l´hi fa cosa anar massa luny, per si peta

Per mí quan va sortir al mercat era la GT que més m´agradava i tecnologicament més al dia i a messos llum de les BMW K 1100 i K1200 RS de aleshores, sense parlar de les Boxer R 1150 Rt que si, però no.

, i quan hi dit que era un hibrid entre una Gold+Vfr no era una crítica , si no un elogi.

Ara les coses han canviat.

En quant al comentari de posar maletes a una S ( BMW 1300 S ) i ara potser amb aquest comentari que faré : hi finaquitat les meves intervencions al Fòrum... :roll: :roll: :roll:

Hi han motos que son tan maques tal com les han parit, que considero una verdadera aberració estètica posar-hi maletes laterals o sobretot adaptar-hi un top-case. :roll: :roll: una mica com aquells cotxes que porten aquella caixa de morts a dalt del sostre.

Una altre cosa es que siguin GT´s que ja sortin de fábrica amb les maletes com per exemple les Goldwing, Deauville, Pan€ o altres BMW GT, etc.

ho sento, però ho veig així...... :oops: :oops: :oops: encara que em rendeixo a les evidències i a la practicitat :roll: :roll: :roll: :roll:
Imatge

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dt. maig 12, 2009 6:26 am

Holaaaa,

El comentari de les maletes es fàcil d’entendre: inicialment el teu amic buscava una GT, i les opcions eren la Kawasaki 1440, Hayabusa, K1300 GT i Pan€. Excepte la Hayabusa totes son motos viatgeres amb maletes incorporades, i a l’hora de viatjar penso que es imprescindible disposar d’espai suficient per l’equipatge.
Jo acostumo a fer un viatge a l’any amb una K 1200 S, de la meva cosina, i no hi ha color entre la capacitat de carrega de la Pan i la K 1200 S.

Estic totalment d’acord amb tu amb tu en que hi ha motos que les maletes i top’s els hi queden fatal estèticament, però tal com dius sovint ens hem de rendir a la practicitat.

Si vaig fer el comentari de les maletes es per que vaig entendre que buscava una GT per viatjar i la K 1300 S et permet viatjar quasi amb tanta comoditat com una GT.

:? :? :wink:
Sort,

Respon

Torna a “General”