http://www.3cat24.cat/noticia/387112/so ... gar-un-focLa Direcció General de Trànsit ha imposat una multa de 100 euros per excés de velocitat al conductor d'un cotxe de bombers del Consorci Provincial de València quan anava a apagar un incendi. El bomber denunciat, Juan de Dios Muñoz, anava el 12 de febrer a 122 quilòmetres per hora, segons el radar fix que ho va captar, en un tram amb la velocitat limitada a 100. Muñoz conduïa un vehicle de bombers lleuger i anava a sufocar un incendi a la cabina d'un camió d'escombraries que havia bolcat en la carretera que uneix el municipi de Macastre amb el de Cortes de Pallars, a València.
Els mossos no son els únics
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Els mossos no son els únics
Ex ...moltes coses
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
no anem pas bé....
quan la ... ho sento però no m'aguanto... quan la puta llei trepitja el sentit comú és mal síntoma.
Em recorda allò del cremallera de Montserrat, I si per 4 minuts hagués mot l'home aquell ?
Només espero que un dia s'encengui el cotxe del Pere Navarro, amb ell a dins, a poder ser a una zona de velocitat variable d'aquestes que estigui limitada a 40 i que els bombers siguin estrictes servidors publics observants i garants de la legislació vigent, caguntot :evil:
quan la ... ho sento però no m'aguanto... quan la puta llei trepitja el sentit comú és mal síntoma.
Em recorda allò del cremallera de Montserrat, I si per 4 minuts hagués mot l'home aquell ?
Només espero que un dia s'encengui el cotxe del Pere Navarro, amb ell a dins, a poder ser a una zona de velocitat variable d'aquestes que estigui limitada a 40 i que els bombers siguin estrictes servidors publics observants i garants de la legislació vigent, caguntot :evil:
-----------
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
- ARBE
- Presentats
què m'has de dir !!!
jo que ara em dedico a fer adequacions a la LOPD (Dades Personals) a determintats clients... flipo mandarines, és tot obra d'una paranoic amb mania persecutòria, un pertorbat mental perillós, i els clients al principi del procés acaben per enfurismarse amb mi, i els he de recordar que no l'he fet jo la llei, que simplement estic ajudant a que la seva empresa cumpleixi el que per llei té obligació de cumplir...
jo que ara em dedico a fer adequacions a la LOPD (Dades Personals) a determintats clients... flipo mandarines, és tot obra d'una paranoic amb mania persecutòria, un pertorbat mental perillós, i els clients al principi del procés acaben per enfurismarse amb mi, i els he de recordar que no l'he fet jo la llei, que simplement estic ajudant a que la seva empresa cumpleixi el que per llei té obligació de cumplir...
-----------
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
S'ha de dir que abans hi havien tb lleis, i eren mès orientatives, el poble les anava flexibilitzant.ARBE ha escrit:què m'has de dir !!!
Un exemple. Els semafors en vermell de peatons abans, els cotxes afluxaven i seguien si no hi havia ningu. Ara para tot cristo!! I sense haver ningu per passar! Quedo impresionat!
- ARBE
- Presentats
exacte !
un exemple és posar en perill les festes que intervé el foc per fer culpa d'una llei reguladora... no fotem !
o el decretasu, a partir de tal data prohibit encendre foc a tot catalunya, apa, ja hem acabat, llavors estàs a Bagà, que ha plogut dos dies seguits, està tot xop, i no pots fer foc a les barbacoes que hi ha habilitades, perquè estan precintades pels forestals...
i tot així i cada cop més...
un exemple és posar en perill les festes que intervé el foc per fer culpa d'una llei reguladora... no fotem !
o el decretasu, a partir de tal data prohibit encendre foc a tot catalunya, apa, ja hem acabat, llavors estàs a Bagà, que ha plogut dos dies seguits, està tot xop, i no pots fer foc a les barbacoes que hi ha habilitades, perquè estan precintades pels forestals...
i tot així i cada cop més...
-----------
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Avui he entrat a Barcelona per la Meridiana i he volgut provar l'experiència de complir amb la llei, he posat el control de velocitat a 50 tal com marca que s'ha d'anar.
No us diré com ha anat el que he sentit interiorment i el que he sentit exteriorment (exteriorment vull dir el que em deien i feien els altres conductors).
Vssssssss
007
No us diré com ha anat el que he sentit interiorment i el que he sentit exteriorment (exteriorment vull dir el que em deien i feien els altres conductors).
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona