Els mossos no son els únics

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Els mossos no son els únics

Entrada Autor: Steelman » dc. maig 27, 2009 8:29 pm

La Direcció General de Trànsit ha imposat una multa de 100 euros per excés de velocitat al conductor d'un cotxe de bombers del Consorci Provincial de València quan anava a apagar un incendi. El bomber denunciat, Juan de Dios Muñoz, anava el 12 de febrer a 122 quilòmetres per hora, segons el radar fix que ho va captar, en un tram amb la velocitat limitada a 100. Muñoz conduïa un vehicle de bombers lleuger i anava a sufocar un incendi a la cabina d'un camió d'escombraries que havia bolcat en la carretera que uneix el municipi de Macastre amb el de Cortes de Pallars, a València.
http://www.3cat24.cat/noticia/387112/so ... gar-un-foc
Ex ...moltes coses

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dj. maig 28, 2009 10:03 am

no anem pas bé....

quan la ... ho sento però no m'aguanto... quan la puta llei trepitja el sentit comú és mal síntoma.

Em recorda allò del cremallera de Montserrat, I si per 4 minuts hagués mot l'home aquell ?

Només espero que un dia s'encengui el cotxe del Pere Navarro, amb ell a dins, a poder ser a una zona de velocitat variable d'aquestes que estigui limitada a 40 i que els bombers siguin estrictes servidors publics observants i garants de la legislació vigent, caguntot :evil:
-----------

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dj. maig 28, 2009 5:09 pm

Es va oblidant que les lleis tenen un origen, el bon conviure.

I no pas que per a conviure bè s'hagin de respectar totes les lleis.

A mès que fer lleis al 100% és complicadissim, si hi agegim els "enginyers" de lleis que les fan.. ja no diguem.

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dj. maig 28, 2009 5:20 pm

què m'has de dir !!!

jo que ara em dedico a fer adequacions a la LOPD (Dades Personals) a determintats clients... flipo mandarines, és tot obra d'una paranoic amb mania persecutòria, un pertorbat mental perillós, i els clients al principi del procés acaben per enfurismarse amb mi, i els he de recordar que no l'he fet jo la llei, que simplement estic ajudant a que la seva empresa cumpleixi el que per llei té obligació de cumplir...
-----------

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dj. maig 28, 2009 7:07 pm

ARBE ha escrit:què m'has de dir !!!

jo que ara em dedico a fer adequacions a la LOPD (Dades Personals) a determintats clients... flipo mandarines, és tot obra d'una paranoic amb mania persecutòria, un pertorbat mental perillós, i els clients al principi del procés acaben per enfurismarse amb mi, i els he de recordar que no l'he fet jo la llei, que simplement estic ajudant a que la seva empresa cumpleixi el que per llei té obligació de cumplir...
S'ha de dir que abans hi havien tb lleis, i eren mès orientatives, el poble les anava flexibilitzant.

Un exemple. Els semafors en vermell de peatons abans, els cotxes afluxaven i seguien si no hi havia ningu. Ara para tot cristo!! I sense haver ningu per passar! Quedo impresionat!

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dj. maig 28, 2009 7:38 pm

exacte !

un exemple és posar en perill les festes que intervé el foc per fer culpa d'una llei reguladora... no fotem !

o el decretasu, a partir de tal data prohibit encendre foc a tot catalunya, apa, ja hem acabat, llavors estàs a Bagà, que ha plogut dos dies seguits, està tot xop, i no pots fer foc a les barbacoes que hi ha habilitades, perquè estan precintades pels forestals...

i tot així i cada cop més...
-----------

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. maig 28, 2009 7:45 pm

D'exemples en tenim tants...

NO poder passar de 80 a les 4 de la matinada en un autopista deserta....
No poder entrar en motos en segons quines poblacions (la selva del camp,..) a partir de les 23h de la nit
No poder fer acampada lliure a la natura que es de tots
...
Ex ...moltes coses

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. maig 28, 2009 9:15 pm

Avui he entrat a Barcelona per la Meridiana i he volgut provar l'experiència de complir amb la llei, he posat el control de velocitat a 50 tal com marca que s'ha d'anar.

No us diré com ha anat el que he sentit interiorment i el que he sentit exteriorment (exteriorment vull dir el que em deien i feien els altres conductors).

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Jb500
Presentats
Entrades: 549
Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: Jb500 » dv. maig 29, 2009 1:44 am

holaaa

tela la quantitat d'exemples que hi han, a aiguestortes no es pot fer vivac, es a dir, dormir sota els estels nomes amb el sac, sense tenda, i en canvi han autoritzat ampliacions de refugis i pasejades amb land rovers....

v'sss

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dv. maig 29, 2009 11:32 am

Moltes vegades les lleis son incompatibles amb el sentit comú i sap molt greu que sigui així.

El que també és molt greu és aquesta dèria que tenen alguns a seguir el que diu el llibre al peu de la lletra i si et passes un pel, clatellada al canto :-(

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dv. maig 29, 2009 12:42 pm

SÓN MÉS PAPISTES QUE EL PAPA!!!!!!!!!!!!!!! :patada :patada :patada
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Respon

Torna a “Cerveseta”