http://www.portalmotos.com/www/contenid ... entid=6412
Moderador: Airald
La fiablitat a mi no em preoucupa ...Pafontí ha escrit:Buffff!!
M'encanta aquesta moto, però el tema de la fiabilitat............
I una altre cosa que vaig veure al saló de la moto de Reus, es que el seient es molt estret, i nose com ha de quedar el culet quan fas un bon viatge.
La mateix que em varen receptar a mi oi?ARBE ha escrit: A mí m'agrada la KTM, però no lo suficient com per oblidar què acabo fent amb la moto en realitat... a mí ja em van examinar, diagnosticar i em van fer recepta per la propera moto !
Jo et diria que m'avisis per la proba, però si s'entera el meu metge em farà internar !xavistrom ha escrit:Bones!!!
Doncs jo estic penden de que m'avisin per anar a provar-la......
A partir del 2007, "diuen" que van corretgir molts dels fallos que tenie akesta moto.
Quan la provi, us en fare cinc centims.I si tens la sort, de trovar alguna que queda del 2008, l'estalvi val la pena.
Ens veiem
Donç si te l´han receptada, no t´ho pensis més. El que trovo a faltar amb la 1200 és la autonomía de la Adventure, però el pes em va fer decidir per la 1200.Steelman ha escrit:La mateix que em varen receptar a mi oi?ARBE ha escrit: A mí m'agrada la KTM, però no lo suficient com per oblidar què acabo fent amb la moto en realitat... a mí ja em van examinar, diagnosticar i em van fer recepta per la propera moto !
Comença per Adv i acaba amb enture oi? i es alemana i no austriaca
Quina sort...Mareta ha escrit:Ara , com que em conec , si tinc un mal día (i espero no tenir-lo durant un parell danys) cap a buscar la Adventure. Que hi farem :twisted: :twisted:
Avui dia no hi ha motos dolentes, sinó compres equivocades.ARBE ha escrit:aquí rau el veritable problema, ja ho vaig dir un cop, que comprem una foto d'anunci, una imatge ideal...
Heu vist mai un anunci de cotxe on es vegi un embus de 4 carrils amb el cotxe en mig ? no, oi ? sempre són carreteres desertes, paradisíaques... te gusta conducir ? ... i després la realitat és el puto embus...
Aquí passa igual, si comprem amb el cor... volem un moto per fer el Dakar (el Jordi i jo segur)... si comprem amb el cap... hauríem de comprar un twingo :lol:
A mí m'agrada la KTM, però no lo suficient com per oblidar què acabo fent amb la moto en realitat... a mí ja em van examinar, diagnosticar i em van fer recepta per la propera moto !
Storm ha escrit: No trobo que hagi de ser gens divertit anar per camins amb aquest armari, i si es tracta de fer-hi una incursió de tant en tant diria que no calen tants quilos (de pes) i quilos (de virolla). Al Marroc vaig trobar una colla d'escocesos amb ADV's (1.150) aturats a l'entrada d'una pista complicada. Jo vaig arribar, sol, amb la XT i vaig tirar endavant. Ells van girar cua...
t'anava a contestar però ja no m'heu deixat... a las Alpujarras amb les cervicals rebentades de lluitar contra el vent que et mou el casc, i això si no duies passatjer, perquè amb la XT fotli maletes laterals, càrrega i la dona, i al cap de 3 hores d'autovia m'ho expliques, i que no hagis de fer una frenada apurada amb tot això sobre la moto (vaig tenir la dominator abans de la ATStorm ha escrit:Evidentment, quant aquests devien arribar a Escòcia jo encara devia ser a les Alpujarras sense passar de 110 km/h![]()