El Colmo Dels Colmos Dels RADARS A Traició

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

El Colmo Dels Colmos Dels RADARS A Traició

Entrada Autor: ARBE » dc. juny 03, 2009 7:49 pm

Va ser divendres passat,

pujava jo cap a Bagà, i a l'entrar a l'atuopista, just abans del peatge de les fonts, a plena corba, al carril d'acceleració, que vas mirant ja pel retrovisor perquè no vegis com et venen... veig un con d'aquells petitons de tres potes a terra, després un altre i un cotxe gris a l'arcen... i penso: NO POT SER... clar, anava per feina i pel retrovisor em va semblar que si que tenia muntat un dispositiu tipus radar el cotxe... i viag pensar: Albert, flipes, NO POT SER tanta mala llet... en un lloc que s'anomena CARRIL D'ACCELERACIÓ no poden fotre un radar (per cert, quina seria la velocitat màxima ? )... i menys en plena corba, i mal senyalitzat... és massa perillós... ALBERT, FLIPLES...això havent passat el peatge i enfilant la C16 cap a Manresa, ja per Vacarisses vaig trucar al meu soci, primer per avisarlo perquè sé que passa per allà, i segon perquè em digui el què, perquè no m'ho puc creure, i tercer, perquè faci fotos si porta acompanyant.

Estona després em truca, i confirma els meus temors, era un cotxe radar, no va poder fer fotos perquè anava sol, però va flipar tant o més que jo.... us poso ón estava ubicat, perquè veieu de què parlem...

Imatge

Imatge

no sé si transmet la gravetat de trobarte de cop en plena corba, un cotxe a l'arcen, que no t'esperes que hi sigui perquè vas donant gas, mirant pel retrovisor... a més, no sé ni a quan anava... es tracta d'assolir el màxim de velocitat possible per incorporarse a la via, no entorpint la marxa dels que hi circulen per tant, gas a fon ... no sé si m'arribarà foto...

la llàstima és que quan te n'adones ja ha passat, però voldria saber si es podria denunciar, No tenen obligació de senyalitzar amb triangles d'emergència homologats ? Puc denunciarlos ? estaven aturats a un lloc realment perillós...3

Voldria que em toqués la loteria per agafar un landrover vell i fotrel's pel darrera tal pinyo que anessin 200 metres enllà, amb el radar i la mare que els va parir...
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 03, 2009 7:51 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
-----------

Jordi Runer
Presentats
Entrades: 153
Membre des de: ds. maig 02, 2009 2:00 pm
Ubicació: Alt Empordà

Re: El Colmo Dels Colmos Dels RADARS A Traició

Entrada Autor: Jordi Runer » dc. juny 03, 2009 8:38 pm

Hola que tal.
Se les inventen totes.
Divendres passat anant cap a L'Escala, en una recta abans d'arribar n'hi ha un cementiri però a mà esquerra, doncs bé allí tenien al famòs Leon gris encarat en diagonal per enxampar als que anaven per l'altre carril.
Quan veus un cotxe aturat en lel voral o dins d'una benzinera en la teva direcció ja et pots mal refiar, cony però en l'altra banda, això ja s'età sortint de mare.
Per cert per la zona de l'Emporda n'hi ha un Seat León gris plata que no para en tot el dia, t'el pots trobar a qualsevol hora i en qualsevol lloc quan menys t'ho esperis, jo aquest cap de setmana ho he vist tot tres dies en llocs ben diferents.

El que està clar es que aquesta gent no vol premiar a ningú amb els dos punts corresponents i s'han proposat que tothom pringui.
Salut i bones rutes

Jordi Runer
Presentats
Entrades: 153
Membre des de: ds. maig 02, 2009 2:00 pm
Ubicació: Alt Empordà

Entrada Autor: Jordi Runer » dc. juny 03, 2009 8:44 pm

[quote user="ARBE" post="79014"]
Voldria que em toqués la loteria per agafar un landrover vell i fotrel's pel darrera tal pinyo que anessin 200 metres enllà, amb el radar i la mare que els va parir...[/quote]

No cal un Land Rover, si no mira com ho fat aquest.

Salut i bones rutes

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. juny 03, 2009 8:48 pm

O be mireu aquest :

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dc. juny 03, 2009 8:50 pm

no vull escriure el que penso perquè no és apte per segons quines orelles..............algú té una excavadora o alguna andròmina semblant per portar a terme la idea de l'Arbe?????
Xurrumeka l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 03, 2009 8:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dc. juny 03, 2009 9:02 pm

Ep, que hem de pagar moltes dietes, molts salaris i molts viatges a Roma.
Això està passant de mida. Em foten fàstic, aquest personal, més els que els
manen que els que posen els paranys, que d'altra banda tampoc deuen tindre
massa escrúpols.
Això es la guerra!!! ARBE, si et toca la loteria, el Land Rover que sigui nou.
Si ho has de fer, que sigui amb elegància.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. juny 03, 2009 9:07 pm

la mare que els va ....
Ex ...moltes coses

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dc. juny 03, 2009 9:53 pm

La setmana passada pujant per l'eix del Llobregat entre Sallent i Balsareny, sé que acostumen a estar darrera un "biombo" verd, aquest cop ni hi havia cotxe. però mirant pel retrovisor miro, i veig el "caçador" (Mosso motorista en el carril d'entrada al eix esperant presa)... I jo pensant ... on estará el Cotxe ????

Doncs despres de baixada, vaig poder comprovar que tant sols hi havia el radar, solet, com en les foto que penja en James, pero no estava sobre un tripode, vaja imposible de veure'l......

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dc. juny 03, 2009 10:58 pm

[quote user="ARBE" post="79014"]Va ser divendres passat,

pujava jo cap a Bagà, i a l'entrar a l'atuopista, just abans del peatge de les fonts, a plena corba, al carril d'acceleració, que vas mirant ja pel retrovisor perquè no vegis com et venen... veig un con d'aquells petitons de tres potes a terra, després un altre i un cotxe gris a l'arcen... i penso: NO POT SER... clar, anava per feina i pel retrovisor em va semblar que si que tenia muntat un dispositiu tipus radar el cotxe... i viag pensar: Albert, flipes, NO POT SER tanta mala llet... en un lloc que s'anomena CARRIL D'ACCELERACIÓ no poden fotre un radar (per cert, quina seria la velocitat màxima ? )... i menys en plena corba, i mal senyalitzat... és massa perillós... ALBERT, FLIPLES...això havent passat el peatge i enfilant la C16 cap a Manresa, ja per Vacarisses vaig trucar al meu soci, primer per avisarlo perquè sé que passa per allà, i segon perquè em digui el què, perquè no m'ho puc creure, i tercer, perquè faci fotos si porta acompanyant. [/quote]

Osti quina mala llet que porten !
Si me'l trobo anant en cotxe miraré de tocar-los els collons aparcant just al davant, posar els intermitent de perill i anar-los a demanar si volen ajut, no sé, avisar la grua o la poli, o el que sigui ...

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. juny 03, 2009 11:22 pm

[quote user="Ride" post="79045"]La setmana passada pujant per l'eix del Llobregat entre Sallent i Balsareny, sé que acostumen a estar darrera un "biombo" verd, .......[/quote]

Com aquella vegada que baixàvem de les Fonts del Llobregat, oi? Aquell dia vem flipar una estoneta llarga! :Disparant
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dj. juny 04, 2009 7:47 am

Ei ! Compteu amb mi pel que fagi falta.
Imatge

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dj. juny 04, 2009 9:16 am

[quote user="Gs12 red" post="79078"]
Ei ! Compteu amb mi pel que fagi falta.
[/quote]
M'apunto a qualsevol iniciativa d'aquest tipus

:mestre aquesta cara
:crys aquesta
:enfaduu aquesta
:box aquesta
o inclusta, si cal
aquesta, :Disparant
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dj. juny 04, 2009 2:30 pm

[quote user="Randy-650" post="79065"][quote user="Ride" post="79045"]La setmana passada pujant per l'eix del Llobregat entre Sallent i Balsareny, sé que acostumen a estar darrera un "biombo" verd, .......[/quote]

Com aquella vegada que baixàvem de les Fonts del Llobregat, oi? Aquell dia vem flipar una estoneta llarga! :Disparant[/quote]

Exacte Randy el mateix modus operanti, pero aquest cop no hi ha cotxe tant sols el radar despres d'un panell anti soroll, ben amagadet....

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dj. juny 04, 2009 6:35 pm

[quote user="Ra-mon" post="79056"]
Osti quina mala llet que porten !
Si me'l trobo anant en cotxe miraré de tocar-los els collons aparcant just al davant, posar els intermitent de perill i anar-los a demanar si volen ajut, no sé, avisar la grua o la poli, o el que sigui ...[/quote]

si, això vaig pensar jo...però clar, havent passat ja el peatge com que no torno enrera, llavors vaig pensar, si el proper dia mel's trobo... però clar... no et descudidis l'armilla si baixes del cotxe ! tingue's tot en regla... jo porto el cotxe elevat, amb rodes que no passarien la ITV... no puc fer gaire el xulo perquè llavors em fan un home...

Avui un colega m'ha dit que es posen just aquí, una mica en diagonal per enxampar als que van per l'autopista, per la via principal, no als que van pel carril d'acceleració, perquè així és impossible veurel's desde l'autopista, si es possessin més endavant cantaria, tots afluixem quan veiem un cotxe al voral... aquí és un lloc que fa baixada, i tens el peatge al davant, probablement sigui una zona d'anar a menys de 120, no ho he pogut comprobar perquè el streetview que hi ha és de quan hi havia obres, però molt em temo que deu ser un lloc d'aquells de 100 o 80 i fàcilment entres a 120 o 130 ... no sé si és pitjor el que jo em pensava al principi o això.
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 04, 2009 6:43 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
-----------

Lujoisla
Presentats
Entrades: 1018
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen

Entrada Autor: Lujoisla » dj. juny 04, 2009 7:21 pm

así cojan una diarrea y que no tuvieran tiempo de bajase del coche :Disparant
cadavez se la rebuscan mas
Lujoisla l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 04, 2009 7:25 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Luis & Mª Carmen

ImatgeImatge

SOCIO DE AMM Nº 15.258

Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dj. juny 04, 2009 9:25 pm

[quote user="Jordi Runer" post="79021"]Hola que tal.
Se les inventen totes.
Divendres passat anant cap a L'Escala, en una recta abans d'arribar n'hi ha un cementiri però a mà esquerra, doncs bé allí tenien al famòs Leon gris encarat en diagonal per enxampar als que anaven per l'altre carril.
Quan veus un cotxe aturat en lel voral o dins d'una benzinera en la teva direcció ja et pots mal refiar, cony però en l'altra banda, això ja s'età sortint de mare.
Per cert per la zona de l'Emporda n'hi ha un Seat León gris plata que no para en tot el dia, t'el pots trobar a qualsevol hora i en qualsevol lloc quan menys t'ho esperis, jo aquest cap de setmana ho he vist tot tres dies en llocs ben diferents.

El que està clar es que aquesta gent no vol premiar a ningú amb els dos punts corresponents i s'han proposat que tothom pringui.[/quote]

la seva "especialitat" es amagarse entre altres cotxes, allà anant cap a l'Escala els vaig veure un dia davant de Nautivela, en un parking de cotxes en venda, camuflats entre altres cotxes

o a la Tallada, en el parking del taller Figueres, entre els cotxes que el mecanic te al pati per arreglar, ja no parlem de cotxes sota ponts i radars amagats darrera caixes de plastic que he vist a l'alçada de Roses
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dj. juny 04, 2009 10:42 pm

[quote user="Atramuntanat" post="79152"]la seva "especialitat" es amagarse entre altres cotxes, allà anant cap a l'Escala els vaig veure un dia davant de Nautivela, en un parking de cotxes en venda, camuflats entre altres cotxes

o a la Tallada, en el parking del taller Figueres, entre els cotxes que el mecanic te al pati per arreglar, ja no parlem de cotxes sota ponts i radars amagats darrera caixes de plastic que he vist a l'alçada de Roses[/quote]

No, no, hem sembla que no ho enteneu.
Els pobres mossos tenen una feina molt desagraïda, tothom els té mania per fer la seva tasca recaptatòria que ajuda a engreixar les arques de l'estat per després poder rescatar autopistes i tota la pesca, és que no ho veieu ? :eyes

Aixi no es pot treballar, amb tant d'estrès, i la única manera que tenen d'aconseguir una mica de pau interior és amagar-se als ulls dels mortals per continuar fent la seva feina que tothom desaprova.

I encara ens queixem de que ens facin una foto, pitjor seria que ens fotessin un cop de pilota a traició :-(

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dv. juny 05, 2009 12:25 pm

Ni excavadores, ni osties que son lentes!!

Organitzaciò i voluntat!! sobretot voluntat!! que primer molt dir, i llavors res.

Fa falta un bon equip, i un minim de suport de medis per si les coses es compliquen. I fan falta bons informadors. I constancia.

Si hi han els cullons plens, és questiò de buidar-los. :666 :666 :666

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dv. juny 05, 2009 5:44 pm

EL PRODUCTE DE TANT D'ESFORÇ I ABNEGACIÓ DESINTERESSADA EN BENEFICI DE LA SOCIETAT:

Los Mossos denuncian 906 vehículos cada día por exceso de velocidad

Barcelona, 5 jun (EFE).- Los Mossos d'Esquadra han impuesto 906 denuncias cada día a conductores que sobrepasaban los límites de velocidad, en el marco de la campaña que se ha realizado durante quince días en toda Cataluña, y en la que han colaborado también 29 policías locales. En un comunicado, los agentes autonómicos informan de que en quince días han impuesto 13.594 sanciones en toda Cataluña, de las que 13.581 lo han sido por vía administrativa ,y trece por vía penal. Por su parte, las policías locales han sancionado a 709 conductores cada día por exceso de velocidad en la red urbana, que sumen 10.648 denuncias, de las que sólo diez se tramitarán a nivel penal. La campaña de los mossos y las policías locales ha coincidido en el tiempo con otra de la Dirección General de Tráfico (DGT) a nivel español. En el dispositivo desarrollado en Cataluña los controles policiales se reforzaron en los tramos de concentración de accidentes, con patrullas, vehículos camuflados, radares móviles y agentes uniformados. EFE

FOTEN LA "CAMPANYA" JUST ABANS QUE LA DGT DONI DOS PUNTS ALS CONDUCTORS QUE ELS CONSERVEN TOTS. MÉS MALA BAVA, IMPOSSIBLE :enfaduu
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 05, 2009 6:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “General”