pujava jo cap a Bagà, i a l'entrar a l'atuopista, just abans del peatge de les fonts, a plena corba, al carril d'acceleració, que vas mirant ja pel retrovisor perquè no vegis com et venen... veig un con d'aquells petitons de tres potes a terra, després un altre i un cotxe gris a l'arcen... i penso: NO POT SER... clar, anava per feina i pel retrovisor em va semblar que si que tenia muntat un dispositiu tipus radar el cotxe... i viag pensar: Albert, flipes, NO POT SER tanta mala llet... en un lloc que s'anomena CARRIL D'ACCELERACIÓ no poden fotre un radar (per cert, quina seria la velocitat màxima ? )... i menys en plena corba, i mal senyalitzat... és massa perillós... ALBERT, FLIPLES...això havent passat el peatge i enfilant la C16 cap a Manresa, ja per Vacarisses vaig trucar al meu soci, primer per avisarlo perquè sé que passa per allà, i segon perquè em digui el què, perquè no m'ho puc creure, i tercer, perquè faci fotos si porta acompanyant.
Estona després em truca, i confirma els meus temors, era un cotxe radar, no va poder fer fotos perquè anava sol, però va flipar tant o més que jo.... us poso ón estava ubicat, perquè veieu de què parlem...

no sé si transmet la gravetat de trobarte de cop en plena corba, un cotxe a l'arcen, que no t'esperes que hi sigui perquè vas donant gas, mirant pel retrovisor... a més, no sé ni a quan anava... es tracta d'assolir el màxim de velocitat possible per incorporarse a la via, no entorpint la marxa dels que hi circulen per tant, gas a fon ... no sé si m'arribarà foto...
la llàstima és que quan te n'adones ja ha passat, però voldria saber si es podria denunciar, No tenen obligació de senyalitzar amb triangles d'emergència homologats ? Puc denunciarlos ? estaven aturats a un lloc realment perillós...3
Voldria que em toqués la loteria per agafar un landrover vell i fotrel's pel darrera tal pinyo que anessin 200 metres enllà, amb el radar i la mare que els va parir...