Pneumàtics
Moderador: Airald
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
Pneumàtics
He anat per negociar preus de pneumàtics i m’han aconsellat que esperi el proper mes que tindran els Bridgestone BT 021, jo porto els Merzeler Z4 i n’estic relativament conten he mirat els Z6 i veig que son mol iguals els BT 021, els que ja als porteu que m’aconselleu.
La meva moto BMW R850R
La meva moto BMW R850R
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 17, 2007 9:03 am, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
- Entrades: 5
- Membre des de: dl. gen. 15, 2007 2:53 pm
- Bul1256
- Presentats
- Contacta:
Gracies es una opció que en el taller no m’han proposat i aquesta marca (BMW)sembla que i estigui renyit vaig anar a un taller bmw i de 15 motos totes amb pneumàtics mol variats però no n’hi havia cap amb Michelin.Alien ha escrit:no se quina moto portes, pero michelin acaba de treure els pilot road 2, si els pilot road ja eren molt bons pots comptar com deuen ser aquests, que tenen un compost mes tou als marges i mes dur al centre.
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 20, 2007 10:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: Pneumàtics
Holaaaaa,
Potser si ens expliques quin problema hi trobes en els que portes ens ajudaria una miqueta a opinar.
8) 8) 8)
Si no tinc mal entes, els Z4 son mes tous que els Z6, que a la vegada son els que s'asemblen als Pilot Road i als BT020. Si el que busques es durabilitat potser si que podries canviar de marca, però has de tenir en compte que els pneumatics que dius son mes durs que els que portes, i els Z6 tambe son mes tous que els de les altres marques.bul1256 ha escrit: .....jo porto els Merzeler Z4 i n’estic relativament conten ....
Potser si ens expliques quin problema hi trobes en els que portes ens ajudaria una miqueta a opinar.
8) 8) 8)
Sort,
- Bul1256
- Presentats
- Contacta:
Re: Pneumàtics
No, no tinc cap problema amb els pneumàtics que porto es sols per que vull provar noves gomes ja que els tinc que canviar i se suposa que els nous son mes evolucionats.Albert ha escrit:Holaaaaa,
Potser si ens expliques quin problema hi trobes en els que portes ens ajudaria una miqueta a opinar.bul1256 ha escrit: .....jo porto els Merzeler Z4 i n’estic relativament conten ....
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Bul1256
- Presentats
- Contacta:
Avui he vist el Pilot road II que son mol iguals al Pilot power II CT, deu canviar al compost de les gomes la veritat que amb pluja al control te que ser mol difícil, crec que muntaré els Metzeler que ja se de quin peu calcen, en tot cas agraït per haver passat de no saber res de pneumàtics a estar informat
-
- Presentats
Hi ha una petita pero important diferència en el dibuix dels pilot road 2 i els pilot power
En els road 2 el dibuix va del centre al extrem del pneumàtic mentre que els power simplement tenen una escletxa sense sortida en el mig.
En aquest link estan tots dos
http://www.michelin.co.uk/uk/front/affi ... ubrique=66
Per mi els pilot road eren excel·lents en mullat, i no crec que hagin perdut en aquest aspecte, pero ja us explicaré que els meus propers seran els road 2 segur.
En els road 2 el dibuix va del centre al extrem del pneumàtic mentre que els power simplement tenen una escletxa sense sortida en el mig.
En aquest link estan tots dos
http://www.michelin.co.uk/uk/front/affi ... ubrique=66
Per mi els pilot road eren excel·lents en mullat, i no crec que hagin perdut en aquest aspecte, pero ja us explicaré que els meus propers seran els road 2 segur.
- Xavitiger
- Presentats
- Entrades: 833
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
Jo en puc donar fe. Amb la meva anterior Triumph, la Sprint, un cop vaig haver provat els Pilot Road, ja no els vaig deixar. Com diu l'Alien, el seu comportament en mullat era molt bó, sempre tenint en compte és clar un grau de precaució per les circumstàncies del moment, i en sec simplement eren fenomenals.Alien ha escrit: Per mi els pilot road eren excel·lents en mullat, i no crec que hagin perdut en aquest aspecte...
A més la durada era més que correcte.
Ara amb la Tiger, torno a montar els Pilot Road, els específics per maxi-trails però, i "espanta" el que pots arribar a fer amb ells!!!
-
- Presentats
Jo vaig fer 22.500 km amb els pilot road i haguessin arribat als 30.000 si no m'hagués estrellat.
Ara amb els pilot road 2 el compost central es el mateix i als costats és més tou, ja tinc ganes de muntar-los. De fet ni tan sols acabaré la vida dels BT57 que portava la moto de sortida, en mullat són un perill i en sec no em donen prou confiança, només noto millora quan porto molta estona rodant.
Ara amb els pilot road 2 el compost central es el mateix i als costats és més tou, ja tinc ganes de muntar-los. De fet ni tan sols acabaré la vida dels BT57 que portava la moto de sortida, en mullat són un perill i en sec no em donen prou confiança, només noto millora quan porto molta estona rodant.
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Xavitiger
- Presentats
- Entrades: 833
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
Home...Jo no els feia durar tant.Alien ha escrit:Jo vaig fer 22.500 km amb els pilot road i haguessin arribat als 30.000 si no m'hagués estrellat.
El màxim que vaig arribar a fer amb els Pilot Road muntats a la Sprint, van ser uns 20.000 km.
Però normalment em duraven al voltant dels 15.000. Haig de dir però, que sempre anava amb la Ceci al darrera, i sovint amb la moto carregada...i normalment a un ritme una mica elevat!!!
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
-
- Presentats
Tots dos, si voleu puc posar fotos de com va quedar la moto despres de l'accident i es pot veure com estaven els pneumàtics
carles ha escrit:Deunidó, no??Alien ha escrit:Jo vaig fer 22.500 km amb els pilot road i haguessin arribat als 30.000 si no m'hagués estrellat.
I això els dos neumàtics?? O solament el de davant, que ja se sap que dura més??