Pneumàtics

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Pneumàtics

Entrada Autor: Bul1256 » dv. feb. 16, 2007 5:52 pm

He anat per negociar preus de pneumàtics i m’han aconsellat que esperi el proper mes que tindran els Bridgestone BT 021, jo porto els Merzeler Z4 i n’estic relativament conten he mirat els Z6 i veig que son mol iguals els BT 021, els que ja als porteu que m’aconselleu.
La meva moto BMW R850R
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 17, 2007 9:03 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Alien
Presentats
Entrades: 5
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 2:53 pm

Entrada Autor: Alien » ds. feb. 17, 2007 12:14 am

no se quina moto portes, pero michelin acaba de treure els pilot road 2, si els pilot road ja eren molt bons pots comptar com deuen ser aquests, que tenen un compost mes tou als marges i mes dur al centre.

Bul1256
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » ds. feb. 17, 2007 9:11 am

Alien ha escrit:no se quina moto portes, pero michelin acaba de treure els pilot road 2, si els pilot road ja eren molt bons pots comptar com deuen ser aquests, que tenen un compost mes tou als marges i mes dur al centre.
Gracies es una opció que en el taller no m’han proposat i aquesta marca (BMW)sembla que i estigui renyit vaig anar a un taller bmw i de 15 motos totes amb pneumàtics mol variats però no n’hi havia cap amb Michelin.
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 20, 2007 10:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Pneumàtics

Entrada Autor: Albert » ds. feb. 17, 2007 7:38 pm

Holaaaaa,
bul1256 ha escrit: .....jo porto els Merzeler Z4 i n’estic relativament conten ....
Si no tinc mal entes, els Z4 son mes tous que els Z6, que a la vegada son els que s'asemblen als Pilot Road i als BT020. Si el que busques es durabilitat potser si que podries canviar de marca, però has de tenir en compte que els pneumatics que dius son mes durs que els que portes, i els Z6 tambe son mes tous que els de les altres marques.

Potser si ens expliques quin problema hi trobes en els que portes ens ajudaria una miqueta a opinar.

8) 8) 8)
Sort,

Bul1256
Presentats
Contacta:

Re: Pneumàtics

Entrada Autor: Bul1256 » ds. feb. 17, 2007 7:59 pm

Albert ha escrit:Holaaaaa,
bul1256 ha escrit: .....jo porto els Merzeler Z4 i n’estic relativament conten ....
Potser si ens expliques quin problema hi trobes en els que portes ens ajudaria una miqueta a opinar.
No, no tinc cap problema amb els pneumàtics que porto es sols per que vull provar noves gomes ja que els tinc que canviar i se suposa que els nous son mes evolucionats.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » ds. feb. 17, 2007 8:07 pm

Holaaaa,

Si es per evolució jo potser provaria primer els Pilot Road II, però no puc opinar sobre el seu rendiment, son nous. En qualsevol cas, en mullat, no penso que pugui millorar el rendiment dels Metzeler, al menys en la meva moto es així.

Sort el l'elecció.

:wink: :wink: :wink:
Sort,

Bul1256
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dj. feb. 22, 2007 9:32 pm

Avui he vist el Pilot road II que son mol iguals al Pilot power II CT, deu canviar al compost de les gomes la veritat que amb pluja al control te que ser mol difícil, crec que muntaré els Metzeler que ja se de quin peu calcen, en tot cas agraït per haver passat de no saber res de pneumàtics a estar informat

Alien
Presentats

Entrada Autor: Alien » dj. març 01, 2007 10:29 am

Hi ha una petita pero important diferència en el dibuix dels pilot road 2 i els pilot power

En els road 2 el dibuix va del centre al extrem del pneumàtic mentre que els power simplement tenen una escletxa sense sortida en el mig.

En aquest link estan tots dos
http://www.michelin.co.uk/uk/front/affi ... ubrique=66

Per mi els pilot road eren excel·lents en mullat, i no crec que hagin perdut en aquest aspecte, pero ja us explicaré que els meus propers seran els road 2 segur.

Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dj. març 01, 2007 8:28 pm

Alien ha escrit: Per mi els pilot road eren excel·lents en mullat, i no crec que hagin perdut en aquest aspecte...
Jo en puc donar fe. Amb la meva anterior Triumph, la Sprint, un cop vaig haver provat els Pilot Road, ja no els vaig deixar. Com diu l'Alien, el seu comportament en mullat era molt bó, sempre tenint en compte és clar un grau de precaució per les circumstàncies del moment, i en sec simplement eren fenomenals.
A més la durada era més que correcte.
Ara amb la Tiger, torno a montar els Pilot Road, els específics per maxi-trails però, i "espanta" el que pots arribar a fer amb ells!!!
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Alien
Presentats

Entrada Autor: Alien » dv. març 02, 2007 2:38 pm

Jo vaig fer 22.500 km amb els pilot road i haguessin arribat als 30.000 si no m'hagués estrellat.

Ara amb els pilot road 2 el compost central es el mateix i als costats és més tou, ja tinc ganes de muntar-los. De fet ni tan sols acabaré la vida dels BT57 que portava la moto de sortida, en mullat són un perill i en sec no em donen prou confiança, només noto millora quan porto molta estona rodant.

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dv. març 02, 2007 5:14 pm

Bones!!!

Des de que vaig comprar la moto, que ja portava els BT20, no he canviat de marca i model mai, m'agrada com va la moto així i de moment, si no la venc, seguiré posant el mateixos, encara que la duració no és precisament el seu fort!!!

Fins aviat!
Imatge

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dv. març 02, 2007 5:15 pm

Alien ha escrit:Jo vaig fer 22.500 km amb els pilot road i haguessin arribat als 30.000 si no m'hagués estrellat.
Deunidó, no??

I això els dos neumàtics?? O solament el de davant, que ja se sap que dura més??
Imatge

Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dv. març 02, 2007 7:14 pm

Alien ha escrit:Jo vaig fer 22.500 km amb els pilot road i haguessin arribat als 30.000 si no m'hagués estrellat.
Home...Jo no els feia durar tant.
El màxim que vaig arribar a fer amb els Pilot Road muntats a la Sprint, van ser uns 20.000 km.
Però normalment em duraven al voltant dels 15.000. Haig de dir però, que sempre anava amb la Ceci al darrera, i sovint amb la moto carregada...i normalment a un ritme una mica elevat!!!
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dv. març 02, 2007 7:25 pm

El proxim canvi de pneumatics, que segurament hauré de canviar tots dos, probaré els Pilot Road.... perque els BT020 el de darrera només ha durat 9000 Km :twisted: :twisted: i sempre vaig sol ehhh....

Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Alien
Presentats

Entrada Autor: Alien » dv. març 02, 2007 7:56 pm

Tots dos, si voleu puc posar fotos de com va quedar la moto despres de l'accident i es pot veure com estaven els pneumàtics

carles ha escrit:
Deunidó, no??

I això els dos neumàtics?? O solament el de davant, que ja se sap que dura més??

Respon

Torna a “General”