Diumenge 12 .- 4 Corbes.

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Diumenge 12 .- 4 Corbes.

Entrada Autor: Eva » ds. jul. 11, 2009 3:26 pm

El dimenge pasat vaig fer l´últim tram amb molta i molta pluja. No vaig poguer fer corbes tal i com m´agrada , per lo tant demà al matí faré l´últim tram de nou.
Si algú vol venir, a les 8 a la gasolinera de la República sortint de Girona i direcció Figueres.

La ruta serà :
Banyoles, Camprodón, Col de Jau, Amélie les bains, Coustouges, Tapis ( esmorzar a Tapis) i abans de les 12 a casa.

A Totes i Tots, que paseu un bon cap de setmana . :kiss

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Re: Diumenge 12 .- 4 Corbes.

Entrada Autor: Bravo » ds. jul. 11, 2009 3:34 pm

Ostres, Mareta, encara no et conec però ja ets part del meu imaginari mototurístic com, de molt, la dona que conec més incansable i més apassionada per rodar i rodar amb la seva moto. Nomès de llegir-te (i he llegit de pe a pa totes i cadascuna de les teves cròniques) m'esgoto nomès de pensar els kilometratges que ets capaç de ficar-te al cos. Ets una canya¡¡¡¡¡¡

Tinc pendent fer una sortideta per la Costa Brava per rodar la carretera de Tossa a Sant Feliu i els seus revolts. Quan ho faci, t'avisaré per tal que m'acompanyis, si pots i et puc seguir el ritme. En aquesta ocasió no podré pas acompanyar-te, tot i que un esmorzar a Tapis deu ser allò més semblant al paradís a la terra (no he tastat mai un senglar tan ben preparat com a Tapis).

Segueix així, sempre endavant. No canviis mai.

Un petó, valenta.
Bravo l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 11, 2009 3:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » ds. jul. 11, 2009 4:50 pm

Bravo tens tota la raó, jo no sé que haurem de fer amb ella, peró penso que l'hauriem de castigar i no deixar-li agafar la moto, al menys.............. durant dues hores, perquè jo tant sols de llegir tot el que fa, estic tant cansat que ja no surto del garatge, en serio eh
ImatgeImatge

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » ds. jul. 11, 2009 4:58 pm

[quote user="Mareta" post="83379"]
La ruta serà :
Banyoles, Camprodón, Col de Jau, Amélie les bains, Coustouges, Tapis ( esmorzar a Tapis) i abans de les 12 a casa.

A Totes i Tots, que paseu un bon cap de setmana . :kiss[/quote]

Molt bones,

suposo que vols dir Coll d'Ares en comptes de Col de Jau, oi? Per que anar fins a Col de Jau (entre Prades i Axat) i ser a Tapis per esmorzar havent sortit de Girona a les 08h seria bastant bèstia ! :D

Bona ruta.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. jul. 11, 2009 5:21 pm

[quote user="Leclerk" post="83388"][quote user="Mareta" post="83379"]
La ruta serà :

A Totes i Tots, que paseu un bon cap de setmana . :kiss[/quote]

Molt bones,

suposo que vols dir Coll d'Ares en comptes de Col de Jau, oi? Per que anar fins a Col de Jau (entre Prades i Axat) i ser a Tapis per esmorzar havent sortit de Girona a les 08h seria bastant bèstia ! :D

Bona ruta.[/quote]

És veritat.- COL D´ARES.

Gracies :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. jul. 11, 2009 5:23 pm

[quote user="Bravo" post="83380"]Ostres, Mareta, encara no et conec però ja ets part del meu imaginari mototurístic com, de molt, la dona que conec més incansable i més apassionada per rodar i rodar amb la seva moto. Nomès de llegir-te (i he llegit de pe a pa totes i cadascuna de les teves cròniques) m'esgoto nomès de pensar els kilometratges que ets capaç de ficar-te al cos. Ets una canya¡¡¡¡¡¡

Tinc pendent fer una sortideta per la Costa Brava per rodar la carretera de Tossa a Sant Feliu i els seus revolts. Quan ho faci, t'avisaré per tal que m'acompanyis, si pots i et puc seguir el ritme. En aquesta ocasió no podré pas acompanyar-te, tot i que un esmorzar a Tapis deu ser allò més semblant al paradís a la terra (no he tastat mai un senglar tan ben preparat com a Tapis).

Segueix així, sempre endavant. No canviis mai.

Un petó, valenta.[/quote]

Bravo, gracies per el teu missatge.
El día que volguis fer Tossa, em truques ( sempre i quand no sigui dissabte) i ja podem anar-hi.
Pensa que ara alló és guirilandia i fa mitja por.
Peró és igual, tú em truques i ja hi podem anar-hi.
Fins aviat, :kiss
Eva
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 11, 2009 5:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. jul. 11, 2009 5:30 pm

[quote user="Sagal" post="83386"]Bravo tens tota la raó, jo no sé que haurem de fer amb ella, peró penso que l'hauriem de castigar i no deixar-li agafar la moto, al menys.............. durant dues hores, perquè jo tant sols de llegir tot el que fa, estic tant cansat que ja no surto del garatge, en serio eh[/quote]

Sagal, he fet tota la bondat que he pogut, de veritat.

Per cert,.... ara surto pitant de la feina que tinc ruta i sopar amb els companys de BMW i no m´en recordaba.
Avui ja no mirararé més el post.

Vinga que demà al matí fará bon día i pujant cap a Camprodón hi farà fresqueta. Unes curves per entrar en calor.... esmorzar i cap a casa a "fer diumenge" ;) .

A Tapis, tal i com diu Bravo hi fan uns esmorzars genials.

A la tornada penjaré un parell de fotos.
A totes i tots :kiss

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » ds. jul. 11, 2009 11:39 pm

[quote user="Mareta" post="83392"][quote user="Sagal" post="83386"]Bravo tens tota la raó, jo no sé que haurem de fer amb ella, peró penso que l'hauriem de castigar i no deixar-li agafar la moto, al menys.............. durant dues hores, perquè jo tant sols de llegir tot el que fa, estic tant cansat que ja no surto del garatge, en serio eh[/quote]

Sagal, he fet tota la bondat que he pogut, de veritat.

Per cert,.... ara surto pitant de la feina que tinc ruta i sopar amb els companys de BMW i no m´en recordaba.
Avui ja no mirararé més el post.

Vinga que demà al matí fará bon día i pujant cap a Camprodón hi farà fresqueta. Unes curves per entrar en calor.... esmorzar i cap a casa a "fer diumenge" ;) .

A Tapis, tal i com diu Bravo hi fan uns esmorzars genials.

A la tornada penjaré un parell de fotos.
A totes i tots :kiss[/quote]

Pero tú què li poses a la llet amb el Cola-Cao? :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dg. jul. 12, 2009 1:29 am

Holaaaa,

Eva, ja se que et convé esbravar-te una mica, que si no treballes massa i no pot ser, però això de que t’oblidis de que has quedat per una sortida... molt malament, eeeehhh!!!!

Be, quan puguis ja ens ho explicaràs. Que ho passis molt bé, i no els deixis enrere!!

:shock: :shock: :shock:
Sort,

Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dg. jul. 12, 2009 11:11 am

Epsssssssss.

Per a quin dia es això ??? .

melovoyaperder

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. jul. 12, 2009 4:04 pm

He arrivat tant i tant acalorada que m´he tret la roba d´anar en moto i directe a la piscina.

Al vespre penjo fotos.

De moment una fórmula:

1gs+3gs= 4 a wonderful day :jump :jump :jump

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. jul. 12, 2009 4:11 pm

[quote user="Bul1256" post="83456"]Epsssssssss.

melovoyaperder[/quote]

Mira que....... si ho dic ben clar......... un diumenge cualsevol del desembre ( mes 12) !!!!!!!
A veure si amb el temps que falta, encara no tens temps de programar-t´ho :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dg. jul. 12, 2009 5:17 pm

[quote user="Mareta" post="83482"][quote user="Bul1256" post="83456"]Epsssssssss.

melovoyaperder[/quote]

Mira que....... si ho dic ben clar......... un diumenge cualsevol del desembre ( mes 12) !!!!!!!
A veure si amb el temps que falta, encara no tens temps de programar-t´ho :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

NopoBlemo evA

Hi han mes dies que botifarres.
Dita catalana

Com estava l’aigua de la piscina ?????? :enfadat :enfadat :enfadat
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 12, 2009 7:26 pm, en total s’ha editat 6 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. jul. 12, 2009 11:12 pm

[quote user="Bul1256" post="83489"][quote user="Mareta" post="83482"][quote user="Bul1256" post="83456"]Epsssssssss.

melovoyaperder[/quote]

A veure si amb el temps que falta, encara no tens temps de programar-t´ho :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

NopoBlemo evA

Hi han mes dies que botifarres.
Dita catalana

Com estava l’aigua de la piscina ?????? :enfadat :enfadat :enfadat[/quote]

Molla i fresca........ :b9 :b9 :b9 :b9 :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 12, 2009 11:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. jul. 12, 2009 11:38 pm

Bueno,..... un resum molt i molt rápit:

Ahir despres de la feina i gracies que l´Albert GTR em va venir a recollir, varem enfilar amb les dues motos cap a Banyoles on ens varem trobar amb els companys de La Cosa Nostra. La meva cosina, la Mónica, va venir i l´Albert es va oferir a portar-la. Gracies Albert :kiss . Amb el Ozepé al capdevant, varem començar a fer camins, caminets, rutes i varis. Com sempre... el que no coneixi Ozepe.... no existeix. Teniem una ruta programada que evidenment es va tombar desseguida.
Várem fer la foto de grup a Besalú i tot seguit cap a Bañoles a sopar. Tot va anar d´alló més bé. Vàrem acabar a les 2:30 després de riure un munt , xerrar més i beure casi res.

A les 2:30 arribaba a casa i després de despedir a la meva cosina ( que va aguantar com una jabata fins el final), vaig anar a dormir, per llevar-me a les 6:45 i ésser a les 8 a la República. Allá ha arribat una gs groga i tot seguit unaltre de vermella i una terçera groga :jump :jump :jump .

Imatge

Imatge

M´he emocionat i m´he deixat portar .
Hem fet la ruta de Mieres i abans de arrivar a Olot ens hem parat a esmorzar. Xerrat una estona i tot seguit hem enfilat cap a Camprodón. Jo tenia que ésser a les 11 a casa, m´he despedit i he recolat. Al arrivar a Tortellá he trocat a casa i m´han confirmat que estaban a la platja.......
Imatge

Imatge

Així donç he girat cap i cúa i novament montanya amunt cap a Camprodón, Molló........ Prats de Molló.... un parell de colls de montanya més ...... AMB UN SOL QUE PETABA LES PEDRES....., Coustouges , Tapis i cap a casa.

Imatge
Imatge
Imatge
A França, quand posen un rétol, el posen de debó. Mireu l´evidéncia :b9 :b9 :b9 :wall :wall :wall
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Imatge
Imatge
Bravo, a Tapis estaba ple a petar de françesos dinant !!!! Aquesta gent ja sap on va :b9 :b9 :b9 :cerv :cerv

Al arrivar a casa , acalorada a més no poguer m´he dirigit directament a la piscina i XAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Imatge

A la tarde..... compromisos familiars i ja está.
Imatge

Finalment.... a netejar la moto i a casa tothom té que colaborar ( la Mar ho fa molt a gust :eyes :eyes :eyes )
Imatge

Avui he fet un resum on sols m´he oblidat de dir el més important.- HE FET MOLTES I MOLTES CORBES I HE DISFRUTAT D´ALLÓ MÉS.

A totes i Tots fins DIUMENGE :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss

Os deixo l´enllaç de les fotos:
http://picasaweb.google.es/mareta05/1gs3gs4WonderfulDay#
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 15, 2009 7:21 am, en total s’ha editat 10 vegades.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. jul. 13, 2009 12:34 am

Holaaaa,

Segur que com sempre t’has passat d’allò més be, per no variar, però alguna cosa et passa amb les fotos. NO LES PUC VEUREEEEE!!!! :enfaduu

:???: :???: ;)
Sort,

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dl. jul. 13, 2009 5:47 am

JO també interpreto i m'imagino el xafff però no veig les fotos.
ImatgeImatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. jul. 13, 2009 7:08 am

[quote user="Sagal" post="83671"]JO també interpreto i m'imagino el xafff però no veig les fotos.[/quote]

Sagal, així que tingui temps em llegiré el post on parla d´insertar les fotos.
No es pas la primera vegada que em pasa.
Al vespre estará solucionat ;) :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 13, 2009 7:08 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. jul. 13, 2009 7:14 am

[quote user="Albert" post="83662"]Holaaaa,

Segur que com sempre t’has passat d’allò més be, per no variar, però alguna cosa et passa amb les fotos. NO LES PUC VEUREEEEE!!!! :enfaduu

:???: :???: ;)[/quote]

Hola, Albert.

Repasaré el fil on parla d´insertar imatges.

Per cert, a les carreteres françeses no es pot pas correr, m´hi vaig trovar vaques, gravilla, roques ( que habían caigut d´un penyassegat), de tot.
El que pasa és que el paisatge és tant maco......
Aquesta vegada al menys el vaig apreciar que la setmana anterior entre l´aigua , els llams i els trons, semblava la passejada treta d´una peli d´Alfret Hitchcock :tremolant :tremolant :tremolant .
:kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. jul. 13, 2009 7:15 am

un fallo :D :D :D
sorry !!!!
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 13, 2009 7:16 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”