Diumenge 12 .- 4 Corbes.
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Diumenge 12 .- 4 Corbes.
El dimenge pasat vaig fer l´últim tram amb molta i molta pluja. No vaig poguer fer corbes tal i com m´agrada , per lo tant demà al matí faré l´últim tram de nou.
Si algú vol venir, a les 8 a la gasolinera de la República sortint de Girona i direcció Figueres.
La ruta serà :
Banyoles, Camprodón, Col de Jau, Amélie les bains, Coustouges, Tapis ( esmorzar a Tapis) i abans de les 12 a casa.
A Totes i Tots, que paseu un bon cap de setmana . :kiss
Si algú vol venir, a les 8 a la gasolinera de la República sortint de Girona i direcció Figueres.
La ruta serà :
Banyoles, Camprodón, Col de Jau, Amélie les bains, Coustouges, Tapis ( esmorzar a Tapis) i abans de les 12 a casa.
A Totes i Tots, que paseu un bon cap de setmana . :kiss
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
Re: Diumenge 12 .- 4 Corbes.
Ostres, Mareta, encara no et conec però ja ets part del meu imaginari mototurístic com, de molt, la dona que conec més incansable i més apassionada per rodar i rodar amb la seva moto. Nomès de llegir-te (i he llegit de pe a pa totes i cadascuna de les teves cròniques) m'esgoto nomès de pensar els kilometratges que ets capaç de ficar-te al cos. Ets una canya¡¡¡¡¡¡
Tinc pendent fer una sortideta per la Costa Brava per rodar la carretera de Tossa a Sant Feliu i els seus revolts. Quan ho faci, t'avisaré per tal que m'acompanyis, si pots i et puc seguir el ritme. En aquesta ocasió no podré pas acompanyar-te, tot i que un esmorzar a Tapis deu ser allò més semblant al paradís a la terra (no he tastat mai un senglar tan ben preparat com a Tapis).
Segueix així, sempre endavant. No canviis mai.
Un petó, valenta.
Tinc pendent fer una sortideta per la Costa Brava per rodar la carretera de Tossa a Sant Feliu i els seus revolts. Quan ho faci, t'avisaré per tal que m'acompanyis, si pots i et puc seguir el ritme. En aquesta ocasió no podré pas acompanyar-te, tot i que un esmorzar a Tapis deu ser allò més semblant al paradís a la terra (no he tastat mai un senglar tan ben preparat com a Tapis).
Un petó, valenta.
Bravo l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 11, 2009 3:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Bravo tens tota la raó, jo no sé que haurem de fer amb ella, peró penso que l'hauriem de castigar i no deixar-li agafar la moto, al menys.............. durant dues hores, perquè jo tant sols de llegir tot el que fa, estic tant cansat que ja no surto del garatge, en serio eh

- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
[quote user="Mareta" post="83379"]
La ruta serà :
A Totes i Tots, que paseu un bon cap de setmana . :kiss[/quote]
Molt bones,
suposo que vols dir Coll d'Ares en comptes de Col de Jau, oi? Per que anar fins a Col de Jau (entre Prades i Axat) i ser a Tapis per esmorzar havent sortit de Girona a les 08h seria bastant bèstia ! :D
Bona ruta.
La ruta serà :
Molt bones,
suposo que vols dir Coll d'Ares en comptes de Col de Jau, oi? Per que anar fins a Col de Jau (entre Prades i Axat) i ser a Tapis per esmorzar havent sortit de Girona a les 08h seria bastant bèstia ! :D
Bona ruta.
- Eva
- Presentats
[quote user="Leclerk" post="83388"][quote user="Mareta" post="83379"]
La ruta serà :
Molt bones,
Bona ruta.[/quote]
És veritat.- COL D´ARES.
Gracies :kiss
La ruta serà :
Molt bones,
Bona ruta.[/quote]
És veritat.- COL D´ARES.
Gracies :kiss
- Eva
- Presentats
[quote user="Bravo" post="83380"]Ostres, Mareta, encara no et conec però ja ets part del meu imaginari mototurístic com, de molt, la dona que conec més incansable i més apassionada per rodar i rodar amb la seva moto. Nomès de llegir-te (i he llegit de pe a pa totes i cadascuna de les teves cròniques) m'esgoto nomès de pensar els kilometratges que ets capaç de ficar-te al cos. Ets una canya¡¡¡¡¡¡
Un petó, valenta.[/quote]
Bravo, gracies per el teu missatge.
El día que volguis fer Tossa, em truques ( sempre i quand no sigui dissabte) i ja podem anar-hi.
Pensa que ara alló és guirilandia i fa mitja por.
Peró és igual, tú em truques i ja hi podem anar-hi.
Fins aviat, :kiss
Eva
Un petó, valenta.[/quote]
Bravo, gracies per el teu missatge.
El día que volguis fer Tossa, em truques ( sempre i quand no sigui dissabte) i ja podem anar-hi.
Pensa que ara alló és guirilandia i fa mitja por.
Peró és igual, tú em truques i ja hi podem anar-hi.
Fins aviat, :kiss
Eva
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 11, 2009 5:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
[quote user="Sagal" post="83386"]Bravo tens tota la raó, jo no sé que haurem de fer amb ella, peró penso que l'hauriem de castigar i no deixar-li agafar la moto, al menys.............. durant dues hores, perquè jo tant sols de llegir tot el que fa, estic tant cansat que ja no surto del garatge, en serio eh[/quote]
Sagal, he fet tota la bondat que he pogut, de veritat.
Per cert,.... ara surto pitant de la feina que tinc ruta i sopar amb els companys de BMW i no m´en recordaba.
Avui ja no mirararé més el post.
Vinga que demà al matí fará bon día i pujant cap a Camprodón hi farà fresqueta. Unes curves per entrar en calor.... esmorzar i cap a casa a "fer diumenge" ;) .
A Tapis, tal i com diu Bravo hi fan uns esmorzars genials.
A la tornada penjaré un parell de fotos.
A totes i tots :kiss
Per cert,.... ara surto pitant de la feina que tinc ruta i sopar amb els companys de BMW i no m´en recordaba.
Vinga que demà al matí fará bon día i pujant cap a Camprodón hi farà fresqueta. Unes curves per entrar en calor.... esmorzar i cap a casa a "fer diumenge" ;) .
A totes i tots :kiss
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
[quote user="Mareta" post="83392"][quote user="Sagal" post="83386"]Bravo tens tota la raó, jo no sé que haurem de fer amb ella, peró penso que l'hauriem de castigar i no deixar-li agafar la moto, al menys.............. durant dues hores, perquè jo tant sols de llegir tot el que fa, estic tant cansat que ja no surto del garatge, en serio eh[/quote]
A totes i tots :kiss[/quote]
Pero tú què li poses a la llet amb el Cola-Cao? :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
A totes i tots :kiss[/quote]
Pero tú què li poses a la llet amb el Cola-Cao? :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Eva, ja se que et convé esbravar-te una mica, que si no treballes massa i no pot ser, però això de que t’oblidis de que has quedat per una sortida... molt malament, eeeehhh!!!!
Be, quan puguis ja ens ho explicaràs. Que ho passis molt bé, i no els deixis enrere!!
:shock: :shock: :shock:
Eva, ja se que et convé esbravar-te una mica, que si no treballes massa i no pot ser, però això de que t’oblidis de que has quedat per una sortida... molt malament, eeeehhh!!!!
Be, quan puguis ja ens ho explicaràs. Que ho passis molt bé, i no els deixis enrere!!
:shock: :shock: :shock:
Sort,
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
Epsssssssss.
Per a quin dia es això ??? .
melovoyaperder
melovoyaperder
- Eva
- Presentats
He arrivat tant i tant acalorada que m´he tret la roba d´anar en moto i directe a la piscina.
Al vespre penjo fotos.
De moment una fórmula:
1gs+3gs= 4 a wonderful day :jump :jump :jump
Al vespre penjo fotos.
De moment una fórmula:
1gs+3gs= 4 a wonderful day :jump :jump :jump
- Eva
- Presentats
[quote user="Bul1256" post="83456"]Epsssssssss.
melovoyaperder[/quote]
Mira que....... si ho dic ben clar......... un diumenge cualsevol del desembre ( mes 12) !!!!!!!
A veure si amb el temps que falta, encara no tens temps de programar-t´ho :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
melovoyaperder[/quote]
Mira que....... si ho dic ben clar......... un diumenge cualsevol del desembre ( mes 12) !!!!!!!
A veure si amb el temps que falta, encara no tens temps de programar-t´ho :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
[quote user="Mareta" post="83482"][quote user="Bul1256" post="83456"]Epsssssssss.
melovoyaperder[/quote]
A veure si amb el temps que falta, encara no tens temps de programar-t´ho :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
NopoBlemo evA
Hi han mes dies que botifarres.
Dita catalana
Com estava l’aigua de la piscina ?????? :enfadat :enfadat :enfadat
melovoyaperder[/quote]
A veure si amb el temps que falta, encara no tens temps de programar-t´ho :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
NopoBlemo evA
Dita catalana
Com estava l’aigua de la piscina ?????? :enfadat :enfadat :enfadat
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 12, 2009 7:26 pm, en total s’ha editat 6 vegades.
- Eva
- Presentats
[quote user="Bul1256" post="83489"][quote user="Mareta" post="83482"][quote user="Bul1256" post="83456"]Epsssssssss.
melovoyaperder[/quote]
NopoBlemo evA
Dita catalana
Com estava l’aigua de la piscina ?????? :enfadat :enfadat :enfadat[/quote]
Molla i fresca........ :b9 :b9 :b9 :b9 :kiss
melovoyaperder[/quote]
NopoBlemo evA
Dita catalana
Com estava l’aigua de la piscina ?????? :enfadat :enfadat :enfadat[/quote]
Molla i fresca........ :b9 :b9 :b9 :b9 :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 12, 2009 11:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
Bueno,..... un resum molt i molt rápit:
Ahir despres de la feina i gracies que l´Albert GTR em va venir a recollir, varem enfilar amb les dues motos cap a Banyoles on ens varem trobar amb els companys de La Cosa Nostra. La meva cosina, la Mónica, va venir i l´Albert es va oferir a portar-la. Gracies Albert :kiss . Amb el Ozepé al capdevant, varem començar a fer camins, caminets, rutes i varis. Com sempre... el que no coneixi Ozepe.... no existeix. Teniem una ruta programada que evidenment es va tombar desseguida.
Várem fer la foto de grup a Besalú i tot seguit cap a Bañoles a sopar. Tot va anar d´alló més bé. Vàrem acabar a les 2:30 després de riure un munt , xerrar més i beure casi res.
A les 2:30 arribaba a casa i després de despedir a la meva cosina ( que va aguantar com una jabata fins el final), vaig anar a dormir, per llevar-me a les 6:45 i ésser a les 8 a la República. Allá ha arribat una gs groga i tot seguit unaltre de vermella i una terçera groga :jump :jump :jump .

M´he emocionat i m´he deixat portar .
Hem fet la ruta de Mieres i abans de arrivar a Olot ens hem parat a esmorzar. Xerrat una estona i tot seguit hem enfilat cap a Camprodón. Jo tenia que ésser a les 11 a casa, m´he despedit i he recolat. Al arrivar a Tortellá he trocat a casa i m´han confirmat que estaban a la platja.......

Així donç he girat cap i cúa i novament montanya amunt cap a Camprodón, Molló........ Prats de Molló.... un parell de colls de montanya més ...... AMB UN SOL QUE PETABA LES PEDRES....., Coustouges , Tapis i cap a casa.

A França, quand posen un rétol, el posen de debó. Mireu l´evidéncia :b9 :b9 :b9 :wall :wall :wall

Bravo, a Tapis estaba ple a petar de françesos dinant !!!! Aquesta gent ja sap on va :b9 :b9 :b9 :cerv :cerv
Al arrivar a casa , acalorada a més no poguer m´he dirigit directament a la piscina i XAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

A la tarde..... compromisos familiars i ja está.

Finalment.... a netejar la moto i a casa tothom té que colaborar ( la Mar ho fa molt a gust :eyes :eyes :eyes )

Avui he fet un resum on sols m´he oblidat de dir el més important.- HE FET MOLTES I MOLTES CORBES I HE DISFRUTAT D´ALLÓ MÉS.
A totes i Tots fins DIUMENGE :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss
Os deixo l´enllaç de les fotos:
http://picasaweb.google.es/mareta05/1gs3gs4WonderfulDay#
Ahir despres de la feina i gracies que l´Albert GTR em va venir a recollir, varem enfilar amb les dues motos cap a Banyoles on ens varem trobar amb els companys de La Cosa Nostra. La meva cosina, la Mónica, va venir i l´Albert es va oferir a portar-la. Gracies Albert :kiss . Amb el Ozepé al capdevant, varem començar a fer camins, caminets, rutes i varis. Com sempre... el que no coneixi Ozepe.... no existeix. Teniem una ruta programada que evidenment es va tombar desseguida.
Várem fer la foto de grup a Besalú i tot seguit cap a Bañoles a sopar. Tot va anar d´alló més bé. Vàrem acabar a les 2:30 després de riure un munt , xerrar més i beure casi res.
A les 2:30 arribaba a casa i després de despedir a la meva cosina ( que va aguantar com una jabata fins el final), vaig anar a dormir, per llevar-me a les 6:45 i ésser a les 8 a la República. Allá ha arribat una gs groga i tot seguit unaltre de vermella i una terçera groga :jump :jump :jump .

M´he emocionat i m´he deixat portar .
Hem fet la ruta de Mieres i abans de arrivar a Olot ens hem parat a esmorzar. Xerrat una estona i tot seguit hem enfilat cap a Camprodón. Jo tenia que ésser a les 11 a casa, m´he despedit i he recolat. Al arrivar a Tortellá he trocat a casa i m´han confirmat que estaban a la platja.......

Així donç he girat cap i cúa i novament montanya amunt cap a Camprodón, Molló........ Prats de Molló.... un parell de colls de montanya més ...... AMB UN SOL QUE PETABA LES PEDRES....., Coustouges , Tapis i cap a casa.

A França, quand posen un rétol, el posen de debó. Mireu l´evidéncia :b9 :b9 :b9 :wall :wall :wall

Bravo, a Tapis estaba ple a petar de françesos dinant !!!! Aquesta gent ja sap on va :b9 :b9 :b9 :cerv :cerv
Al arrivar a casa , acalorada a més no poguer m´he dirigit directament a la piscina i XAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

A la tarde..... compromisos familiars i ja está.

Finalment.... a netejar la moto i a casa tothom té que colaborar ( la Mar ho fa molt a gust :eyes :eyes :eyes )

Avui he fet un resum on sols m´he oblidat de dir el més important.- HE FET MOLTES I MOLTES CORBES I HE DISFRUTAT D´ALLÓ MÉS.
A totes i Tots fins DIUMENGE :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss
Os deixo l´enllaç de les fotos:
http://picasaweb.google.es/mareta05/1gs3gs4WonderfulDay#
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 15, 2009 7:21 am, en total s’ha editat 10 vegades.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Segur que com sempre t’has passat d’allò més be, per no variar, però alguna cosa et passa amb les fotos. NO LES PUC VEUREEEEE!!!! :enfaduu
:???: :???: ;)
Segur que com sempre t’has passat d’allò més be, per no variar, però alguna cosa et passa amb les fotos. NO LES PUC VEUREEEEE!!!! :enfaduu
:???: :???: ;)
Sort,
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Eva
- Presentats
[quote user="Sagal" post="83671"]JO també interpreto i m'imagino el xafff però no veig les fotos.[/quote]
Sagal, així que tingui temps em llegiré el post on parla d´insertar les fotos.
No es pas la primera vegada que em pasa.
Al vespre estará solucionat ;) :kiss
Sagal, així que tingui temps em llegiré el post on parla d´insertar les fotos.
No es pas la primera vegada que em pasa.
Al vespre estará solucionat ;) :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 13, 2009 7:08 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
[quote user="Albert" post="83662"]Holaaaa,
:???: :???: ;)[/quote]
Hola, Albert.
Repasaré el fil on parla d´insertar imatges.
Per cert, a les carreteres françeses no es pot pas correr, m´hi vaig trovar vaques, gravilla, roques ( que habían caigut d´un penyassegat), de tot.
El que pasa és que el paisatge és tant maco......
Aquesta vegada al menys el vaig apreciar que la setmana anterior entre l´aigua , els llams i els trons, semblava la passejada treta d´una peli d´Alfret Hitchcock :tremolant :tremolant :tremolant .
:kiss
:???: :???: ;)[/quote]
Hola, Albert.
Repasaré el fil on parla d´insertar imatges.
Per cert, a les carreteres françeses no es pot pas correr, m´hi vaig trovar vaques, gravilla, roques ( que habían caigut d´un penyassegat), de tot.
El que pasa és que el paisatge és tant maco......
Aquesta vegada al menys el vaig apreciar que la setmana anterior entre l´aigua , els llams i els trons, semblava la passejada treta d´una peli d´Alfret Hitchcock :tremolant :tremolant :tremolant .
:kiss
- Eva
- Presentats
un fallo :D :D :D
sorry !!!!
sorry !!!!
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 13, 2009 7:16 am, en total s’ha editat 1 vegada.