Transpirenaica ? Transpirenaica !!!! Are You Ready, Boop ?

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Transpirenaica ? Transpirenaica !!!! Are You Ready, Boop

Entrada Autor: Albert » dv. jul. 17, 2009 8:14 pm

Holaaaaa,

[quote user="Albert GTR" post="84354"]
Totalment d’acord amb l’Albert, ;) aquesta es una ruta per gaudir-la, no es pot fer en dos dies, a mes si la fas ara, no ens acompanyaràs quant la fem nosaltres, :cry: crec que si vols fer-ne alguna, la facis mes curteta, per poder-la fer en dos dies i gaudir del viatge, que al meu parer, crec que es l’important d’anar en moto.
:kiss[/quote]

Gràcies Albert ;)

:mestre :mestre :mestre
Sort,

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dv. jul. 17, 2009 9:40 pm

[quote user="Albert" post="84351"]Holaaaaa,

Eva segur que pots fer-ho, però no penso que sigui una ruta per fer-la sola. Es una ruta per gaudir molt tant de la carretera com dels paisatges que t’aniràs trobant, i si es compartit amb altres companys resulta molt mes gratificant. A més, anant sola tants de quilometres i amb tants de revolts per carreteres de muntanya, qualsevol petit incident es pot transformar en problema.

Si ara només disposes de dos dies millor fer una ruta mes curta, que t’exigeix tant, i per fer aquesta busques els tres dies segurs per poder-hi anar i desprès els companys de ruta. Si resulta que no quadreu les dates no et quedarà mes remei que fer-ho sola, però amb tres dies, que segur que en gaudeixes molt mes.

No et vull convèncer de res Eva, però es el que faria jo. Hi moltes rutes a fer i molts dies per fer-les, es tracta d’intentar adequar les rutes al dies disponibles, sense forçar la màquina per poder tenir temps per tot, conduir, veure els paisatges, i fins i tot passejar-hi si el lloc ho val

:???: :???: ;)[/quote]

Albert, saps que t´agraeixo i molt el teu comentari.

Ho tindré en compte i tinc una setmana per endevant per pensar-hi. Creu-me que si la propera setmana és com aquesta, marxaré sí o sí i faré la ruta prevista perque ho necesitaré.

A l´anada a Finisterre vaig quedar saturada d´Autopista i avui m´he compromet a fer-la unaltre vegada.
Resulta que he anat a Girona i per casualitat ahir vaig recollir un petit llibre que vaig fer amb les fotos de l´anada a Finisterre i la previa a la Transpirenaica. Tot parlant l´hi he comentat a n´en Pere... espera´t un minut que t´ensenyaré algo que t´agradará. He agafat el llibre i al veure´l l´hi ha agradat molt i molt, no sols per les fotos , sino per l´esperit i la manera en que vaig fer les sortides.

Ell em deia... i ho has fet sola ?????? I jo li he dit que he tingut l´apoyo incondicional i logístic de tots vosaltres.
Ell té una BMW 1200 i l´agafa molt poc. Ara va anar amb un grup d´amics a Cerdenya,..... .

Jo li comentaba que malgrat tingui molta feina ( com ell), la sortida encara que curta però molt intensa va ser tant gratificant que val la pena.
La seva dona i la seva filla també presents a la conversa l´hi han recomanat que marxi.
La seva preocupació és aguantar..... total que un día d´aquest anirem per autopista a fer una paella a Valencia ( invita ell, que ja pot ) i així també s´entrenarà per anar de Cap de Creus a Finisterre.
L´hi he dit : Pere posem data i ja está. Hem quedat d´aquí a 2 setmanes la paella i la mariscada a Finisterre abans de finals d´agost.
Ell una vegada arrivi a Finisterre, el proper día agafará l´avió i cap a casa. Hi ha un servei que et tornen la moto a casa i ja está.

Així donç una vegada reconaguda la meva capacitat per liarme en pocs minuts....... deixo un període per pensar qué faré amb la transpirenaica.
Sé que tens raó., peró com que en conec.........

Apa que vagi bé demá a Vic, records a n´en Jordi ( monitor de Trazada 10 ) i en Manel Bru.
Jo demà tinc un munt de feina i acabaré tart, o sigui que fins diumenge :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. jul. 17, 2009 9:45 pm

[quote user="Albert GTR" post="84354"][quote user="Albert" post="84351"]Holaaaaa,

Eva segur que pots fer-ho, però no penso que sigui una ruta per fer-la sola. Es una ruta per gaudir molt tant de la carretera com dels paisatges que t’aniràs trobant, i si es compartit amb altres companys resulta molt mes gratificant. A més, anant sola tants de quilometres i amb tants de revolts per carreteres de muntanya, qualsevol petit incident es pot transformar en problema.

Si ara només disposes de dos dies millor fer una ruta mes curta, que t’exigeix tant, i per fer aquesta busques els tres dies segurs per poder-hi anar i desprès els companys de ruta. Si resulta que no quadreu les dates no et quedarà mes remei que fer-ho sola, però amb tres dies, que segur que en gaudeixes molt mes.

No et vull convèncer de res Eva, però es el que faria jo. Hi moltes rutes a fer i molts dies per fer-les, es tracta d’intentar adequar les rutes al dies disponibles, sense forçar la màquina per poder tenir temps per tot, conduir, veure els paisatges, i fins i tot passejar-hi si el lloc ho val

:???: :???: ;)[/quote]

Totalment d’acord amb l’Albert, ;) aquesta es una ruta per gaudir-la, no es pot fer en dos dies, a mes si la fas ara, no ens acompanyaràs quant la fem nosaltres, :cry: crec que si vols fer-ne alguna, la facis mes curteta, per poder-la fer en dos dies i gaudir del viatge, que al meu parer, crec que es l’important d’anar en moto.
:kiss[/quote]

Albert GTR , tambe gracies per el teu comentari.
Tú em coneixes bastant més que l´Albert i saps el que acabaré fent, oi ?????????
Com que m´agraden molt les previes....... quand hi anem plegats ja coneixaré les corbes :kiss

Ara en serio, ja m´ ho pensaré.

Per cert que et vagi molt bé el teu cap de setmana motero. Cuida´t i no corris.

Dilluns parlem :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 17, 2009 9:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. jul. 20, 2009 10:13 pm

Falta menys d´una setmana per marxar i després de la sortida de mototurisme amb un munt de motos... crec que necesito una ruta amb tranquilitat.

De veritat, Albert´s que teniu raó amb els vostres consells, de manera que m´heu acabat d´animar.

Vinga marxaré diumenge desde Torroellla i faré la ruta prevista sense anar a Cap de Creus. Sortiré directe desde Torroella i cap a la Collada de Tosses i així fins arrivar a Hondarríbia.

No crec pas que hi arrivi en un día perqué son masses corbes i masses colls de montanya.

Em pararé on em sembli i al día següent continuaré fins Hondarríbia i tot seguit continuaré cap a casa.

Només 2 díes , sortiré diumenge a primera hora i penso tornar dilluns abans de les 10 del vespre.

Si algú te ganes de fer corbes i més corbes que m´ho digui i anem plegats.

Demà començaré a preparar la ruta amb el mapa i després programaré el gps.

Vinga que sera una ruta light i amb paisatges molt macos.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. jul. 21, 2009 12:30 am

Holaaaaa,

[quote user="Mareta" post="84598"]
...De veritat, Albert´s que teniu raó amb els vostres consells, de manera que m´heu acabat d´animar.

Vinga marxaré diumenge desde Torroellla i faré la ruta prevista sense anar a Cap de Creus. Sortiré directe desde Torroella i cap a la Collada de Tosses i així fins arrivar a Hondarríbia.[/quote]

Si Eva, ja veig que t’hem convençut del tot!!! Has retallat el tros de casa teva al cap de Creus!!!!!

Vols dir que ara no et sortirà una ruta massa curta!!!!

:b9 :b9 :b9
Sort,

Eva
Presentats

Una Passajeda A La Reçerca De La Frecor

Entrada Autor: Eva » dt. jul. 21, 2009 4:58 am

[quote user="Albert" post="84632"]Holaaaaa,

...De veritat, Albert´s que teniu raó amb els vostres consells, de manera que m´heu acabat d´animar.

Vinga marxaré diumenge desde Torroellla i faré la ruta prevista sense anar a Cap de Creus. Sortiré directe desde Torroella i cap a la Collada de Tosses i així fins arrivar a Hondarríbia.[/quote]

Si Eva, ja veig que t’hem convençut del tot!!! Has retallat el tros de casa teva al cap de Creus!!!!!

:b9 :b9 :b9[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9
Wala :eyes , ara sí que tens raó.
Mira saps que ????? Continuant amb la tradició ..... i perque la ruta no sigui tant retallada......aniré fins a L´Estartit i tornaré a agafar aigua del Mediterreni per lliberar-la al Cantábric.
:b9 Aquest any , amb tanta aigua amunt i avall , segur que algú em denuncia per contaminació de les aigues marítimes.

Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: Una Passajeda A La Reçerca De La Frecor

Entrada Autor: Albert G » dt. jul. 21, 2009 9:10 am

[quote user="Mareta" post="84636"][quote user="Albert" post="84632"]Holaaaaa,

Mira saps que ????? Continuant amb la tradició ..... i perque la ruta no sigui tant retallada......aniré fins a L´Estartit i tornaré a agafar aigua del Mediterreni per lliberar-la al Cantábric.
:b9 Aquest any , amb tanta aigua amunt i avall , segur que algú em denuncia per contaminació de les aigues marítimes
.[/quote]

Això es contrabando d'aigua, no???? :cool: :cool: :cool: , la podem denunciar i aixi la moto podra descansar una mica!!!!! :b9 :b9 :b9
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Eva
Presentats

Re: Una Passajeda A La Reçerca De La Frecor

Entrada Autor: Eva » dt. jul. 21, 2009 11:16 am

[quote user="Albert GTR" post="84638"][quote user="Mareta" post="84636"][quote user="Albert" post="84632"]Holaaaaa,

:b9 Aquest any , amb tanta aigua amunt i avall , segur que algú em denuncia per contaminació de les aigues marítimes
.[/quote]

Això es contrabando d'aigua, no???? :cool: :cool: :cool: , la podem denunciar i aixi la moto podra descansar una mica!!!!! :b9 :b9 :b9[/quote]

No, si aquest estiu o per els punts o per contaminació marítima , les últimes vacançes les pasaré a la garjola.
Ja os vaig dir que per la KDD m´apuntaba de provisional :b9 :b9 :b9

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. jul. 21, 2009 11:47 am

MARETA = TRAFICANT D'AIGUES MARITIMES :mestre
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. jul. 21, 2009 12:16 pm

[quote user="Randy-650" post="84646"]MARETA = TRAFICANT D'AIGUES MARITIMES :mestre[/quote]

Dons encara no saps l´última.......

me la reservo per la propera setmana, però serà :tremolant :tremolant :tremolant per un motiu en especial ............ :eyes :eyes

I aquí sí que os hauré de demanar ajuda.

ah i unaltre pista continuaré amb el tráfic d´aigua :cool: :cool: :cool:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 21, 2009 12:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dt. jul. 21, 2009 1:52 pm

Dons jo t’animo a que facis la ruta que tenies prevista ;) . No ens coneixem, però em sembles una dona valenta i sensata, així que crec que si tens que tallar-la a mig camí sempre i ets a temps, estic segura que no faràs cap tonteria per acabar-la.

Així que endavant i bon viatge :jump :jump :jump ...Esperarem la crònica a la tornada. ;)

:kiss :kiss i Vvvvvss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Eva
Presentats

Una Passejada A La Reçerca De La Frescor

Entrada Autor: Eva » dt. jul. 21, 2009 5:26 pm

[quote user="Triniti.V" post="84662"]Dons jo t’animo a que facis la ruta que tenies prevista ;) . No ens coneixem, però em sembles una dona valenta i sensata, així que crec que si tens que tallar-la a mig camí sempre i ets a temps, estic segura que no faràs cap tonteria per acabar-la.

Així que endavant i bon viatge :jump :jump :jump ...Esperarem la crònica a la tornada. ;)

:kiss :kiss i Vvvvvss[/quote]

Anna, estic esperant el parte del temps per el diumenge i dilluns.
Sino ho veig clar, marxaré el proper cap de setmana.
No tinc ganes de quedar arronçada com un cigró.

De ben segur que escriuré crónica a la meva arrivada :kiss
Eva
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 21, 2009 5:28 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. jul. 21, 2009 9:13 pm

Eva, aquest web es molt fiable en les seves previsions. es el que miro sempre jo i l'endevina moltíssim. Fins i tot el porto a l'Iphone per consultar-ho quan em convingui.

has de copiar i enganxar tot l'enllaç. No se perquè no queda correcte si i cliques a sobre.

Posi la població que vulguis.

http://www.accuweather.com/world-index- ... NTGRI|&u=1

Vsssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 21, 2009 9:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. jul. 21, 2009 9:47 pm

[quote user="James Bond" post="84780"]Eva, aquest web es molt fiable en les seves previsions. es el que miro sempre jo i l'endevina moltíssim. Fins i tot el porto a l'Iphone per consultar-ho quan em convingui.

has de copiar i enganxar tot l'enllaç. No se perquè no queda correcte si i cliques a sobre.

Posi la població que vulguis.

http://www.accuweather.com/world-index- ... NTGRI|&u=1

Vsssssssss
007[/quote]

Ramon, gracies.
Divendres ho miraré i decidiré si surto o no.
Avui al vespre prepararé la ruta amb el mapa i quand ho tingui clar, pasaré la ruta al gps.

Em podrieu recomanar una ruta per la tornada ??????
Sense trepitxar autopistes i no repetint la tornada de Finisterre, es a dir Pamplona, jaca. Hosca, LLeida, Eix i Torroella.

Alguna ruta mínimament divertida ja que tornant dilluns hi haurà molt de tránsit a la carretera.

Gracies :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 22, 2009 12:00 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. jul. 23, 2009 11:02 am

Si el temps no cambia........ veuré el sol tot el viatge. :jump :jump

Per el que pogui ésser agafaré el xubasquero. Si l´agafo segur que NO PLOU ;) .

Al anar a fer sols corbes volía deixar les maletes a casa i sortir sols amb el top case., peró al final marxo carregada com una burra i amb totes les maletes.

Ara em quedan 3 díes de feina supina , sense horaris i a sac , però diumenge ... em perdo per el Pirineo i fins dilluns al vespre.

La única cosa que no portaré serà la motxila al cim del dipósit perque fent només corbes i més corbes m´hes incómode.
Enganxaré el road book ( alias la xuleta) amb celo al cim del dipósit i ja está.

Oblidava dir que per aquesta ruta no m´he entrenat gens , mal serà..... :martell :martell

Fins aviat :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 23, 2009 11:05 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. jul. 23, 2009 11:58 am

[quote user="Mareta" post="84998"]

............................

Oblidava dir que per aquesta ruta no m´he entrenat gens , mal serà..... :martell :martell

[/quote]

Ep!!! Ens estas dient que entrenes quan has de fer una ruta llarga? :shock: :shock: :shock:

Plica, plica quin entrenament fas, que som molt cotilles. :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. jul. 23, 2009 12:28 pm

[quote user="Randy-650" post="85008"][quote user="Mareta" post="84998"]

............................

[/quote]

Ep!!! Ens estas dient que entrenes quan has de fer una ruta llarga? :shock: :shock: :shock:

Plica, plica quin entrenament fas, que som molt cotilles. :kiss[/quote]

Randy, ets la ostia !!!!!!!!!

Tú vares ésser el que em vares parlar de la bicicleta i jo et vaig comentar que com a máxim l´estátique !!!!!!

El marit d´una amiga meva , marxa cada any en bicicleta a fer el camí de Santiago i fins i tot l´any passat va fer la ruta Estartit- Santiago de Compostela en bici.
Ell está molt concienciat amb els entrenaments , menjar,..... en definitiva... la preparació personal.
Al fer de Cap de Creus a Finisterre, em vaig entrenar fent exercici a casa durant unes 2 setmanes.
I la veritat és que em va anar d´alló més bé.

Aquesta vegada ,..... no he fet res de res......, només treballar i treballar.

Aquest hivern , m´hauré d entrenar perque pasat setmana Santa 2010 marxem a .................

I aixó requereix si o sí estar en molt bon estat físic.

Per cert, a la próxima sortida et torno aquell aparell que serveix per mantenir el gas constant.
Moltes gracies. :kiss

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. jul. 23, 2009 12:39 pm

[quote user="Mareta" post="85013"]
...............[/quote]

Uis, sip!!!! Tens raó. :oops:

Estava despistat!!!!! :wall

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dj. jul. 23, 2009 1:31 pm

[quote user="Mareta" post="85013"]

Aquest hivern , m´hauré d entrenar perque pasat setmana Santa 2010 marxem a .................

[/quote]

Perdona, però no pots posar això al fòrum i quedar-te tan ample... :box :box
Aporta alguna pista al menys. :mrgreen: :mrgreen:

:kiss :kiss i Vvvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. jul. 23, 2009 5:39 pm

[quote user="Triniti.V" post="85027"][quote user="Mareta" post="85013"]

[/quote]

Perdona, però no pots posar això al fòrum i quedar-te tan ample... :box :box
Aporta alguna pista al menys. :mrgreen: :mrgreen:

:kiss :kiss i Vvvvvsss[/quote]

Sí, sí que puc ( jo sí ). :kiss :b9 :b9 :b9 :b9

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”