A BCN zona blava per motos

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

A BCN zona blava per motos

Entrada Autor: Steelman » dt. ago. 04, 2009 9:12 am

http://www.3cat24.cat/noticia/398497/ba ... -les-motos

Imatge
L'Ajuntament de Barcelona es planteja convertir les places d'aparcament de motos del centre de la ciutat en zona blava. La mesura serviria per facilitar la rotació de motocicletes, ja que, cada vegada és més difícil trobar un plaça lliure on deixar la moto. Segons l'Ajuntament, l'oferta d'aquests espais ja no cobreix la demanda creixent. A la ciutat de Barcelona hi ha 42.000 places al carrer per estacionar motocicletes i 1.800 més en aparcaments públics subterranis
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: A BCN Zona Blava Per Motos

Entrada Autor: Storm » dt. ago. 04, 2009 11:09 am

Fa uns dies ho vaig dir: a BCN estan atracant tant com poden,
però això ja passa de mida. Si ens deixem clavar aquesta
estem perduts.
:666
Van tirant globus sonda perquè vagi penetrant a poc a poc.
Penso abans que ens la fotin del tot ja podem començar a
posar data per al DIA SENSE MOTOS: tots els motoristes
amb cotxe.

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: A BCN Zona Blava Per Motos

Entrada Autor: Sagal » dt. ago. 04, 2009 12:40 pm

[quote user="Storm" post="86322"]Fa uns dies ho vaig dir: a BCN estan atracant tant com poden,
però això ja passa de mida. Si ens deixem clavar aquesta
estem perduts.
:666
Van tirant globus sonda perquè vagi penetrant a poc a poc.
Penso abans que ens la fotin del tot ja podem començar a
posar data per al DIA SENSE MOTOS: tots els motoristes
amb cotxe.[/quote]

Estic amb tu, una bona manifestació, solucionem els problemes de les ciutats i encara vindran a cobrar-nos. Totalment d'acord, tots amb cotxe.
Sagal l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 04, 2009 12:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: A BCN Zona Blava Per Motos

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. ago. 04, 2009 3:18 pm

El becari de guàrdia com que no té notícies ara l'agost n'ha copiat una de fa una any : :mrgreen: :mrgreen:

http://www.3cat24.cat/noticia/288215/ca ... -Barcelona

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Re: A BCN Zona Blava Per Motos

Entrada Autor: Oscar » dt. ago. 04, 2009 3:25 pm

Si,crec que ja estan mes pa alla que pa acà.Cada vegada ho fan
millor,sempre pensant amb el mateix,els calerons.Una KDD a la
plaça Catalunya de motos totes aparcades al mig i produir un
colapse total :666
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Avatar de l’usuari
Xesc
Presentats
Entrades: 96
Membre des de: ds. maig 09, 2009 5:27 pm
Ubicació: Granollers

Re: A BCN Zona Blava Per Motos

Entrada Autor: Xesc » dt. ago. 04, 2009 8:38 pm

[quote user="James Bond" post="86333"]El becari de guàrdia com que no té notícies ara l'agost n'ha copiat una de fa una any : :mrgreen: :mrgreen:

http://www.3cat24.cat/noticia/288215/ca ... -Barcelona

Vsssssss
007[/quote]

De totes maneres, si se'ls hi ha ficat al cap... trigaran més o menys, però ho faran. Jo ho sento molt, que ningú s'enfadi, però entre zones blaves, verdes, radars de les rondes, etc etc a Barcelona ja només hi paso per obligació...
Salut!

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: A BCN zona blava per motos

Entrada Autor: Albert » dc. ago. 05, 2009 10:16 am

Holaaa,

[quote=La Vanguardia, Primers d'agost de 2009. Vivir]
Barcelona descarta cobrar por ahora el aparcamiento de motos

BARCELONA Redacción
Crear una zona azul de pago para aparcamiento de motocicletas no entra en los planes del Ayuntamiento de Barcelona a corto o medio plazo, según aseguraron ayer fuentes oficiales del Consistorio. No hay ningún proyecto al respecto, pese a que la demanda de espacio para aparcar motos crece y las zonas habilitadas para ello ya están saturadas, sobre todo en lugares como la plaza de la Catedral o la plaza Catalunya. El concejal de Movilidad, Francesc Narváez, se refirió a este problema el lunes en declaraciones a Catalunya Radio y pronosticó que las motos acabarán como los coches: pagando por aparcar en la calle.
Narváez no concretó plazos para convertir el pronóstico en norma y ayer, desde el Ayuntamiento, se apresuraron a señalar que no existe ningún proyecto. Aun así, el PP ya se ha pronunció en contra de esta posibilidad. Su concejal Ángels Esteller pidió al Ayuntamiento que "no declare la guerra a las motos como ha hecho con los coches".
En Barcelona hay 42.000 plazas en la calle para estacionar motocicletas y 1.800 más en aparcamientos públicos subterráneos. Incluso existe, en Gracia, un aparcamiento subterráneo exclusivo para motos (176) y bicicletas (30), del que, en el mejor de los casos, sólo se ocupa la mitad de las plazas.*
[/quote]


Ben segur que un dia d’aquest sortirà aprovada la normativa corresponent per facilitar-nos que els usuaris de les motos podem aparcar amb més facilitat, a un preu raonable es clar!


:evil: :evil: :evil:
Sort,

Avatar de l’usuari
Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: A BCN Zona Blava Per Motos

Entrada Autor: Sergi3 » dc. ago. 05, 2009 10:40 am

Al final haure de buscar-me casa i feina fora d'aquesta GRAN CIUTAT DE Barcelona :enfadat
Potser nomes posen la zona blava al centre, on hi ha mes turistes, ja que no queda gaire maco tenir motos a sobre la vorera.
Com sempre l'ajuntament de bcn pensant amb els ciutadans, els d'altres paisos clar

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: A BCN Zona Blava Per Motos

Entrada Autor: Vendetta » dc. ago. 05, 2009 2:09 pm

[quote user="Sergi3" post="86399"]Al final haure de buscar-me casa i feina fora d'aquesta GRAN CIUTAT DE Barcelona :enfadat
Potser nomes posen la zona blava al centre, on hi ha mes turistes, ja que no queda gaire maco tenir motos a sobre la vorera.
Com sempre l'ajuntament de bcn pensant amb els ciutadans, els d'altres paisos clar[/quote]

No No!! d'això ni parlar-ne!! :enfadat :twisted:

Vosaltres us quedeu a bcn i a lluitar per què no us hi robin, si dels problemes s'en defuig malament!

Aquì a girona estem relativament tranquils, les normes es creen quan la quantitat de gent creix, al igual que els abusos.

Apa, i foteuels'hi caña.

Per cert, jo vaig tindre que aparcar en zona blava fa un parell de caps de setmana, vaig a la platja a s'agarò, no hi ha aparcament per motos, aparco sobre l'acera al costat d'altres motos, bè el municipal, li pregunto si multarà i diu que si, busco aparcament per motos.. i rees!! torno amb el municipal i li pregunto que què faig doncs?
Desprès d'explicar-me el rotllo del perquè multava.. deia que uns es queixaven.. suposo que son els que tenen temps per quieixar-se, la gent amargada, jubilats maniàtics, mal follats, etc.. tot un regitzell de gent que resulta que els politics, amb intenciò de acontentar els fan cas, quan a depèn de qui li haurien de donar altres solucions.

En fi a lo que anava, em diu que aparqui a la zona blava, i posi el numero de matricula al ticket, i que si tinc por que m el treguin i em multin li comenti al vigilant de la zona que per allà estava.

Resumint.. el parking per motos en zona blava ja existeix. Però clar, i la mala llet que li deu entrar a un cotxe quan veu una moto, i ell no pot aparcar..? i grapat d'espai sobrant...?

Busco voluntaris per aparcar la moto en zona blava a s'agaro, una moto a cada aparcament.. :enfadat :enfadat :666

Avatar de l’usuari
Oscson
Presentats
Entrades: 55
Membre des de: dv. juny 26, 2009 3:53 pm
Ubicació: Sta Eulalia de Ronçana

Re: A BCN Zona Blava Per Motos

Entrada Autor: Oscson » dc. ago. 05, 2009 8:40 pm

Jo ja fa 4 anys que vaig marxar de la gran claveguera, tot i així encara hi he de baixar a treballar amb la moto, si això es fa realitat, em penso que el meu criteri sobre aquesta ciutat encara serà millor :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: quin pu.o fastig!!!

Avatar de l’usuari
Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: A BCN Zona Blava Per Motos

Entrada Autor: Sergi3 » dc. ago. 05, 2009 9:02 pm

[quote=Vendetta]
No No!! d'això ni parlar-ne!!

Vosaltres us quedeu a bcn i a lluitar per què no us hi robin, si dels problemes s'en defuig malament!

Aquì a girona estem relativament tranquils, les normes es creen quan la quantitat de gent creix, al igual que els abusos.

Apa, i foteuels'hi caña. [/quote]
Si canya ja els hi fotaria ja, pero pel ......, perdó. :oops: Aquestes coses m'escalfen una mica. El que pasa es que els d'aquesta ciutat tenim tendencia a queixar-nos molt, pero a l'hora de la veritat res de res, si no mira amb la zona verda, al principi tothom queixan-se, que si aixo, que si allo, pero ara fa ja gaireve 3 anys, i qui dies passa anys empeny. I el problema es un de sol no fa res.

Avatar de l’usuari
Xesc
Presentats
Entrades: 96
Membre des de: ds. maig 09, 2009 5:27 pm
Ubicació: Granollers

Re: A BCN Zona Blava Per Motos

Entrada Autor: Xesc » dc. ago. 05, 2009 9:37 pm

[quote user="Vendetta" post="86418"][quote user="Sergi3" post="86399"]

En fi a lo que anava, em diu que aparqui a la zona blava, i posi el numero de matricula al ticket, i que si tinc por que m el treguin i em multin li comenti al vigilant de la zona que per allà estava.

[/quote][/quote]

Onida, aquesta és molt bona. On volen que posem el ticket??? en el país en que vivim no durarà ni 1 minut...

PD: Faran pasarsols com aquests per a motos? :b9
Imatge
Salut!

Avatar de l’usuari
J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Re: A BCN Zona Blava Per Motos

Entrada Autor: J@N LINCE » dj. ago. 06, 2009 5:26 pm

[quote user="Xesc" post="86465"]

Onida, aquesta és molt bona. On volen que posem el ticket??? en el país en que vivim no durarà ni 1 minut...
[/quote]

Tens tota la rao, al meu entendre no es possible, posa la matrícula escrita, que ja veuras,

lo poc que tarda a passar un xavalet, i ferte la "gracieta" de treuret el ticket de la moto,

per que te fotin la recepta: En aquest pais es impossible. :roll:

I, a més a més, que vagin a cobrarli a son pare.............

..........que aviat ens faran pagar, hasta per respirar..... :enfadat
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: A BCN Zona Blava Per Motos

Entrada Autor: Vendetta » dj. ago. 06, 2009 9:45 pm

[quote user="J@N LINCE" post="86505"][quote user="Xesc" post="86465"]

Onida, aquesta és molt bona. On volen que posem el ticket??? en el país en que vivim no durarà ni 1 minut...
[/quote]

Tens tota la rao, al meu entendre no es possible, posa la matrícula escrita, que ja veuras,

lo poc que tarda a passar un xavalet, i ferte la "gracieta" de treuret el ticket de la moto,

per que te fotin la recepta: En aquest pais es impossible. :roll:

I, a més a més, que vagin a cobrarli a son pare.............

..........que aviat ens faran pagar, hasta per respirar..... :enfadat[/quote]

Nois , nois, de possible ho és tot. Si les motos no paguen zona blava és per què encara no els hi surt rendible, quantitat de motos, i preu just que s'els hauria de cobrar. El problema son les masses.

I és que la soluciò està en teclejar la matricula a la màquina, llavors els rebisors tenen access via wifi a les dades de la maquina, i pregunten si la matricula esta registrada o no. I una opciò mès simple, el motero es guarda resguard amb numero de matricula impresa, i si hi ha multa, doncs apa a fer gestions, i a demostrar que tenia tiquet.

Avatar de l’usuari
Terracota
Presentats
Entrades: 799
Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
Ubicació: Castellar del Valles

Re: A BCN Zona Blava Per Motos

Entrada Autor: Terracota » dj. ago. 06, 2009 11:10 pm

Hi vaig poc a BCN però cada vegada hi aniré menys que es res!!!!
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: A BCN Zona Blava Per Motos

Entrada Autor: Randy-650 » dv. ago. 07, 2009 12:17 am

[quote user="Terracota" post="86534"]Hi vaig poc a BCN però cada vegada hi aniré menys que es res!!!![/quote]

I jo! Al menys fa 3 anys que no vaig a Bcn (les mariscades al Port Olimpic no les compto). :mestre
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Josep33
Presentats
Entrades: 75
Membre des de: ds. feb. 21, 2009 6:16 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: A BCN Zona Blava Per Motos

Entrada Autor: Josep33 » dg. ago. 09, 2009 5:03 pm

El pitjor de tot es que si ho diuen vol dir que ja ho tenen tot planejat.
Això és massa, el vehicle que li dona movilitat a la ciutat i solament el veuen com una guardiola amb dues rodes.........i aixo sent d'esquerres i verds.......TOTS son iguals. :666 :666

Avatar de l’usuari
Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Re: A BCN Zona Blava Per Motos

Entrada Autor: Jeppy » dl. ago. 10, 2009 1:42 am

[quote user="Albert" post="86395"]Holaaa,

[quote=La Vanguardia, 18-08-09. Vivir]
Barcelona descarta cobrar por ahora el aparcamiento de motos

BARCELONA Redacción
Crear una zona azul de pago para aparcamiento de motocicletas no entra en los planes del Ayuntamiento de Barcelona a corto o medio plazo, según aseguraron ayer fuentes oficiales del Consistorio. No hay ningún proyecto al respecto, pese a que la demanda de espacio para aparcar motos crece y las zonas habilitadas para ello ya están saturadas, sobre todo en lugares como la plaza de la Catedral o la plaza Catalunya. El concejal de Movilidad, Francesc Narváez, se refirió a este problema el lunes en declaraciones a Catalunya Radio y pronosticó que las motos acabarán como los coches: pagando por aparcar en la calle.
Narváez no concretó plazos para convertir el pronóstico en norma y ayer, desde el Ayuntamiento, se apresuraron a señalar que no existe ningún proyecto. Aun así, el PP ya se ha pronunció en contra de esta posibilidad. Su concejal Ángels Esteller pidió al Ayuntamiento que "no declare la guerra a las motos como ha hecho con los coches".
En Barcelona hay 42.000 plazas en la calle para estacionar motocicletas y 1.800 más en aparcamientos públicos subterráneos. Incluso existe, en Gracia, un aparcamiento subterráneo exclusivo para motos (176) y bicicletas (30), del que, en el mejor de los casos, sólo se ocupa la mitad de las plazas.*
[/quote]


Ben segur que un dia d’aquest sortirà aprovada la normativa corresponent per facilitar-nos que els usuaris de les motos podem aparcar amb més facilitat, a un preu raonable es clar!


:evil: :evil: :evil:[/quote]
aIXÓ SI QUE SÓN NOTICIES ADELANTADES, PERQUE SI MAL NO M'EQUIVOCO, AVUI ESTEM A 10-08-2009, NO???
pER CER, A bEGUR ES PITJOR QUE bARCELONA. nOMÉS HI HAN 21 PLACES D'APARACMENT PR MOTOS. l'ALTRE DIA EM VAIG HAVER DE BARALLAR AMB ELS URBANOS QUAN EM MULTAVEN DEVANT DE CASA MEVA, ON L'HAVIA DEIXAT PER CINC MINUTSD I NO MOLESTAVA.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: A BCN Zona Blava Per Motos

Entrada Autor: PEPI600 » dl. ago. 10, 2009 8:46 am

Conec a la gent que gestiona el tema de la zona blava i verda de Bcn, intentaré esbrinar si hi ha alguna cosa de veritat en tot això ;)
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: A BCN Zona Blava Per Motos

Entrada Autor: Albert » dl. ago. 10, 2009 9:12 am

Holaaa,

[quote user="JEPPY" post="86771"]
aIXÓ SI QUE SÓN NOTICIES ADELANTADES, PERQUE SI MAL NO M'EQUIVOCO, AVUI ESTEM A 10-08-2009, NO???
[/quote]

Ostres, mira que vaig intentar posar-ho tot correctament! :oops:

Puc assegurar-te que no pretenc fer d’endeví ni res que s’hi assembli. La data correcta no la se ara, però era dels 5 primers dies d’agost.

Ho sento.


:???: :???: :???:
Sort,

Respon

Torna a “General”