Entrada
Autor: Vendetta » dc. ago. 05, 2009 2:09 pm
[quote user="Sergi3" post="86399"]Al final haure de buscar-me casa i feina fora d'aquesta GRAN CIUTAT DE Barcelona :enfadat
Potser nomes posen la zona blava al centre, on hi ha mes turistes, ja que no queda gaire maco tenir motos a sobre la vorera.
Com sempre l'ajuntament de bcn pensant amb els ciutadans, els d'altres paisos clar[/quote]
No No!! d'això ni parlar-ne!! :enfadat :twisted:
Vosaltres us quedeu a bcn i a lluitar per què no us hi robin, si dels problemes s'en defuig malament!
Aquì a girona estem relativament tranquils, les normes es creen quan la quantitat de gent creix, al igual que els abusos.
Apa, i foteuels'hi caña.
Per cert, jo vaig tindre que aparcar en zona blava fa un parell de caps de setmana, vaig a la platja a s'agarò, no hi ha aparcament per motos, aparco sobre l'acera al costat d'altres motos, bè el municipal, li pregunto si multarà i diu que si, busco aparcament per motos.. i rees!! torno amb el municipal i li pregunto que què faig doncs?
Desprès d'explicar-me el rotllo del perquè multava.. deia que uns es queixaven.. suposo que son els que tenen temps per quieixar-se, la gent amargada, jubilats maniàtics, mal follats, etc.. tot un regitzell de gent que resulta que els politics, amb intenciò de acontentar els fan cas, quan a depèn de qui li haurien de donar altres solucions.
En fi a lo que anava, em diu que aparqui a la zona blava, i posi el numero de matricula al ticket, i que si tinc por que m el treguin i em multin li comenti al vigilant de la zona que per allà estava.
Resumint.. el parking per motos en zona blava ja existeix. Però clar, i la mala llet que li deu entrar a un cotxe quan veu una moto, i ell no pot aparcar..? i grapat d'espai sobrant...?
Busco voluntaris per aparcar la moto en zona blava a s'agaro, una moto a cada aparcament.. :enfadat :enfadat :666