Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Entrada Autor: Eva » dc. ago. 26, 2009 8:03 am

Benvolguts Mototuristes:

Fa dies que degut a la feina i a la calor no faig cap sortida que mereixi obrir cap fil. Per lo tant em dedico a llegir TOTES les cròniques que aneu penjant i així, sense mourem de casa em transporteu a llocs preciosos i gaudeixo amb vosaltres de tot el que heu viscut.

Com que he obert algun fil i sé la feina que comporta, de veritat que agraeixo CADA UN DELS FILS OBERTS no només de rutes i viatge, sinó també el general ( on hi ha fils molt interessants i explicats duna manera molt accessible per tothom-cosa que jo agraeixo molt-), mecànica i accessoris( soc una negada i llegint fils estic aprenent un munt).

També he de dir que obro aquest fil AMB LA MES PROFUNDA DE LES MEVES HUMILTATS. Per a mi em suposarà un gran repte personal i fent aquest diari lo únic que vull demostrar es que UN REPTE tant important, es possible per tothom home o dona i que no cal ser un/a súper motera/o, només cal il•lusió , temps, una mica d´entreno i la vostre ajuda,es clar.
Creieu-me que si aconseguin arribar a LA FI DEL MON – USSUAIA , tots vosaltres hi arribareu dins els nostres pensament i els nostres cors.

Dit axó, començaré per el principi de la nostra aventura:

Va esser el dilluns que en Siono, Itaca i Espia varen fer la ruta de Cap a Cap. Em va fer il•lusió a acompanyar-los a la sortida i fer els primers kilòmetres plegats. A prop de Tortellà, ens varem parar per esmorzar plegats, allà jo els deixava i donava el relleu a n´el Espia ( Pasqual).

Imatge

Com sempre, malgrat l’esmorzar va esser ràpid, no va faltar el got de llet en Cola Cao per en Siono , els bocates i les 0% per començar en bon peu un viatge que a hores d’ara tots ja coneixem. La tertúlia va ser curta, però l´Espia , tot parlant de viatges en moto ens va comentar... “ el que a mi m’agradaria seria anar a la Patagonia” on jo vaig comentar frívolament i en plan sobrat “ si tu hi vas i em vols.. jo vinc”.
I la cosa va quedar aquí. Als pocs minuts varen agafar la moto i els vaig desitjar un bon viatge.
Imatge

Com que a hores d’ara la meva capacitat per liar-me on no em demanen es prou coneguda, vaig pensar....... Patagonia ????? ah Patagonia !!!!!!!!
Imatge ????
Bueno si has anat a Fisterra ( la fí del món- a Espanya-) anar una mica més avall tampoc pasa res i el més important que vaig pensar, potser l´Espia ho ha dit per dir-ho i a la seva tornada ja no s´en enrecordarà.

A la sortida d´Osona vaig tornar a coincidir amb l´Espia i a l´hora de dinar ens varem assentar plegats i en varem tornar a parlar ....

Jo per temes de feina i personals marxar molts díes no m´ho puc permetre, així dons en un principi varem parlar de 15 díes, però l´Espia em va dir que entre el viatge, el jet lag, el cansanci i la ruta , millor un mes o un mínim de 3 setmanes.
Al cap d’uns dies vaig fer la Transpirinenca amb en Joan i després la sortida per L´Empordanet on vaig coincidir novament amb ell i amb dos grans ruteros de La Bisbal, en Julià i en Jordi.
Allà varem parlar d’anar a Turquia 15 díes – després de setmana Santa 2010- i l’idea em semblava millor que les tres setmanes a la Patagonia.

Per aquelles dades no tenia res clar... Turquia, Patagonia ?????
Vaig obrir un fil a bmw motos : http://www.bmwmotos.com/cgi-bin/yabb2/Y ... 49218597/0patagonia per si algú em podia informar i així ajudar-me a decidir.

Un dia entre setmana va venir a dinar a casa una amiga de la meva mare, la Maria Lluïsa, una Sra. Molt valenta i a la vegada una gran viatgera que fa poc es va quedar viuda i com la meva mare, viu dedicada als fills i a viatjar. Vaig aprofitar aquesta visita per decidir-me i ja anar per feina. Amb molta ma esquerra vaig demanar l´avènia familiar per estar 3 setmanes fora i marxar acompanyada a la fi del mon.

Tot seguit vaig parlar amb l´Espia i li vaig demanar per veure’ns , com que el tenia despistat entre Patagonia i Turquia, tot aprofitant el canvi de rodes de la 1200 varem esmorzar plegats i mirant-lo els ulls em vaig comprometre a la sortida de la PATAGONIA i 3 setmanes.

A partir d’ara anomenaré el meu company de ruta per el seu nom : Pasqual.

Tot seguit i després de superar la tremolor, els nervis, el yuyu de la decisió i ja amb les rodes noves vaig enfilar cap a casa. Al arribar a casa vaig fer la trucada a un de vosaltres, a qui sempre li explico en primera persona o bé el que he fet o tinc l´intenció de fer.

I a partir d’aquí va començar tot.
Os deixo una foto d´en Pascual i jo a la sortida de Berguedà reloaded
Imatge
i també una foto del que ens espera allà
Imatge

...... així que pogui escric une mica més
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. abr. 17, 2010 6:22 pm, en total s’ha editat 7 vegades.

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Re: Patagonia .- Gener 2010

Entrada Autor: Triniti.V » dc. ago. 26, 2009 8:48 am

:jump :ban :flor Comença l'Aventura a Patagonia !!!!!! :jump :ban :flor

Estic encantada de poder gaudir d’aquest repte des del primer minut :D :D . Sou dos valents al aventurar-vos a fer una ruta d’aquesta envergadura :eyes :eyes , espero algun dia poder-vos seguir els passos. :bow :bow :bow

Moltíssimes Felicitats als dos per aquest fantàstic projecte, estaré enganxadíssima a les novetats. ;)

:kiss :kiss i Vvvvvssss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. ago. 26, 2009 9:30 am

Holaaaa,

Pots estar-ne ben segura que en aquesta aventura tots els membres del fòrum estarem, d’una manera o altre, amb vosaltres en tot moment.

Es emocionant tota la preparació que comporta una aventura d’aquesta mena, i estic content de que ho comparteixis amb nosaltres des del principi, però ha de ser extasiant, per nosaltres que ens agrada viatjar i les motos, poder recórrer en moto els territoris de la Patagonia.

I ja ho saps, qualsevol dubte que tinguis només ens ho has de preguntar, que segur que no te’l resoldrem, però ho podràs veure de mil i un punts de vista diferents.

Moltes gràcies per fer-nos aquesta confiança i endavant amb l’aventura.

;) ;) :kiss
Sort,

Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Entrada Autor: Bolero » dc. ago. 26, 2009 10:28 am

Hola MARETA (Eva i ja està!!! ;) )
Crec que et podria anar be i aqui t'ho deixo per si ho vols valorar anar un dia amb en Gerard Farres (igual la gent d'osona el coneix). Jo vaig fer un dia amb ell (una mena de curs particular) per pistes d'Osona amb ell (a soles) que em va anar molt be!!
Quina aventura que ens heu montat (perque segur que la seguiré com si fos meva!!!)
La web d'en Gerard Farres
Bona terra, la nostra!!!! :birracat

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dc. ago. 26, 2009 1:34 pm

Jo la veritat ja no sé que dir-te.
Que et puc dir, que no t'hagi dit ja. Em sorpren la vitalitat i els ovaris que tens. Estic convençut que faràs el que et proposis, jo estaré aqui per saber coses de tu segur, peró ja em canso només de pensar amb com preparar tot aquest llam de viatje.
:kiss
ImatgeImatge

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dc. ago. 26, 2009 3:11 pm

Carai, ja no et poses per poc eh?

Espero totes les dades que puguis posar, doncs es un viatge que tenim previst pel 2011, però sense moto :evil: :evil: :evil:

Dwsss
Imatge Imatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. ago. 26, 2009 3:38 pm

........
Només faré un incís perquè desprès del que ara os expliqueré tot seguit no em digueu que és massa perillós :
L´experiéncia em diu que estem aquí avui i ara, per lo tant, he de viure prudentment, però al moment. Jo no sé d´aqui uns anys com estaré o si continuaré anant en moto, em passaré al golf o......
Les circumstancies han fet que em trobes amb algú que esta pitjor que jo i que m'atreveixi a seguir-lo. Per lo tant m'he de preparar i ja esta.
En Pasqual esta acostumat a tot això i jo faré el que podré.
Resumint no em renyeu, sinó ho veies clar seria la primera en no marxar, però encara em quedan ganes i forçes per afrontar aquest repte , però abans d´afrontar-lo he d´esser plenament conscient del que ens trobarem ..........
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. abr. 17, 2010 6:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. ago. 26, 2009 3:42 pm

........
En un principi la meva idea era embarcar les 1200 gs dins un container i amb vaixell fins Argentina. La meva cosina te contactes i per feina envia containers plens de taps de suro i la cosa hauria sortit relativament bé de preu.
Aquesta idea es va descartar per varis motius:
- Si el viatge a la Patagonia es inferior a 1 mes de ruta , no val la pena econòmicament agafar la moto pròpia
- Hauríem estat tres setmanes anteriors al viatge i posteriors a ell sense moto degut al transport en vaixell
- Una vegada la moto arriba allà i el període de nosaltres arribar-hi…. No me’n vaig en fiar.
- El més important, les motos allà pateixen molt i no tinc ganes de tornar amb la moto mig feta pols
- Degut al Ripio, el tipus de sol que ens trobarem allà, es molt possible que anem a parar més d’una vegada per terra. Jo la 1200 no la puc aixecar, per molta tècnica que em diguin, per molt que m’expliquin, una cosa es aixecar-la amb ajuda d´algú puntualment i l’altre que tingues que ésser un exercici diari.

Solució lloguem la moto a la Patagonia.

Segon punt important del dia i que encara estem debatin:
 Aventura organitzada
 Aventura Total

Aquí la raó em diu que hem d’anar en aventura organitzada que no deixa d’ésser una gran ajuda per el següents motius:
• Saps que portes un viatge programat i que malgrat l’esforç el poses tu dalt de la moto, tens assistència en cotxe de suport
• Hotels concertats
• No has de patir si pateixes una averia mecànica, ells t’ho solucionen tot
• Si caus t’ajuden
• Estàs sempre localitzat
• Porten telèfon via satèl•lit i si t’han de portar al hospital tot seria més fàcil
• No t’has de preocupar per les fronteres , els papers de les motos…….
• No has de patir per coneixre els MUST SEE ( llocs d’interès que no es poden perdre)
• Vas en grup amb un guia que parla diferents idiomes, això vol dir que al nostre grup, menys catalans crec que hi han suecs i alemanys

D’altre banda...... i encara en varem parlar diumenge.... i ens faria mes il•lusió als dos AVENTURA TOTAL.

Ara mirem els elements bàsics que ens trobarem ( tret de consells que m´han donat):

1.- el Ripio és paviment fet amb pedres i queda com el torró d'Alacant: amb les ametlles a la vista, dur, irregular, polit... amb el que llisca bastant si està humit. A més, i per a rematar la feina, duu damunt pedreta suelta (graveta) del que es desprèn. Amb moto es pot anar bastant "lleuger" en recta anant solament perquè el pes del conjunt màquina/pilot no és elevat, encara que tampoc cal confiar-se molt, posant especial cura en el següent: -
Roderes: són marques longitudinals que van deixant els vehicles pesats. Molt cuidat si entres en elles, cal afluixar la velocitat dolçament i sortir d'elles amb suavitat.
Guardaganados: són reixetes transversals en la pista per a impedir que el bestiar vagi per on no ha de. Però si encaixes una roda aquí per estar deformada la seva estructura, fàcilment podries tenir un accident.
Corbes: molt cuidat per l'eventual presència de graveta suelta.
Altres vehicles: no cal rebutjar la possibilitat que surti projectada una pedra al seu pas o que se li desprengui una mica de la zona de càrrega. Els camions són més grans que a Europa (tenen 6 eixos en lloc de 5) i no són tan metòdics com nosaltres a l'hora d'assegurar el carregament.
Animals sueltos: és territori lliure i qualsevol "bestiola" es podria creuar en el teu camí. Encara que sigui un simple armadillo, tingues molta cura amb això perquè l'ocasió de perill és clara.

Tot l'anterior empitjora en cas de
2.-el vent, molt més com més fort sigui, i això en Patagonia és una realitat. I encara que resulti una obvietat, cal fer una conducció a la defensiva, doncs un accident en aquestes terres pot portar més greus conseqüències que si es produís en llocs més "civilitzats". Aquest vent bufa a 150 / 160 kms/ hora, o sigui que és pitjor que la pitjor tramuntanada de La Costa Brava
3.- Llargues distàncies de desert sense veure a ningú. Hi ha una recta a la ruta 40 de 70 kms i segons una primera planificació cada dia de ruta tenim una proporció de 1 a 3 de conducció a favor del ripio i de desert. Hi ha un tram de 400 kms de ripio sense res, ni una trista gasolinera, tindrem que portar la gasolina nosaltres ????¿¿¿¿!!!!!!!!! i evidement sense cap telèfon .
4.- La maleta i els nostres estris. No vull pas dir que m’hagi d’emportar les planxes per els cabells, però dos mudes bàsiques SÍ i tot al damunt i contant també
5.- Estris per la moto en cas d´averia o reventón. Excuso dir-vos que si en Pasqual no en té ni idea ( cosa que dubto ) ... jo no sé canviar ni l´oli a la moto. A mi tot em sona a suahili !!!!!!!
..............
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 26, 2009 3:45 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. ago. 26, 2009 5:28 pm

Tinc amics que no m´els mereixo... mireu que m´han enviat :

http://www.globeriders.com/tours_pages/tours_main.shtml

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. ago. 26, 2009 6:09 pm

Ho tindrie que haber dit al principi, però és igual.

LA PERSONA QUE S´ESTA OCUPANT DE LA RUTA I L´ INTENDÉNCIA ES EN PASQUAL , jo només el segueixo i si ell diu cap aquí..... jo cap aquí, si diu cap allà.... jo cap allà.
Jo no he estat mai en ma vida tant lluny de casa i es curiós , en cotxe no em faría cap il.lussió, però en moto..........no puc esperar !!!!!!

Imatge
En Pascual sortint dels Angels amb la seva Adventure

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dc. ago. 26, 2009 6:35 pm

Eva,

A mi em fotria els pels de punta la perspectiva d'enviar la meva moto per contenidor a sudamèrica.... si asobre la moto és una R12GS nova... bufff, jo només m'ho plantejaria per 2-3 mesos, no per menys de 30 dies...

A més, vist el terreny per on ha de circular, tants kilòmetres, tenintla tan nova, trobo que la millor inversió és llogarne una, o.... Envies la F800GS allà, que és molt més adequada, i un cop fet el viatge la vens... tot és mirar els tràmits administratius, si és possible, i lligar-ho tot, i econòmicament pot sortir a compte, segur que llogar una moto 3-4 setmanes no és barat, oi ?

L'avantatge d'enviarla amb un contenidor ple de taps de suro, com dius, és que millor protegida no aniria, és com un paquet gegant ple de 'ganxitos' de porex, i a més, si el contenidor caiés al mar, suraria :b9

Bé, l'altra dia un flipat afirmava que volia fer això que faràs tu però convençut que enviava la moto en avió, que coneixia un que ho havia fet, i que ja estava mirant de canviar la RT per la GS per poder fer el viatge... és un personatge un pel peculiar... ja et confirmaré el què quan el vegi.
-----------

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dc. ago. 26, 2009 6:53 pm

Això si que és una aventura. Jo també seria partidari, de llogar-ne una de moto al lloc, perqué si portes la teua a més de tots els tràmits, el temps que pot trigar el viatge, de segur que quant hagis acabat, ja mai més serà la mateixa moto.
Sense haber fet mai un viatge d'aquestes característiques, potser si que seria recomenable fer-lo ja organitzat, encara que com tots sabem, és molt bonic anar a l'aventura.
Feu-lo com vosaltres vulgueu, però feu-ho. Hi ha coses que ja no es tenen la posibilitat de fer-les mai més.
Nosaltres (com no) estarem pendents de totes les vostres cròniques i fotos, tot mullant el teclat de l'ordinador.
Sou uns valents/es.
Ànims.
:kiss :kiss :kiss :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. ago. 26, 2009 7:11 pm

Avui hi ha hagut un noi de bmw que m´ha dit:

Mareta si em permets un consell. El millor per a assolir el teu objectiu en un viatge dels durs és tenir el cos preparat per a sofrir fora mida i la ment despejada per a gaudir l'inimaginable. Amb aquesta simple recepta i un poc de sort amb la mecànica està garantit l'èxit. Molta sort i mai tinguis dubtes...."La gran aventura és sempre el viatge" ( Trailman)

ufffff :tremolant :tremolant :tremolant

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. ago. 26, 2009 8:10 pm

Bones!
Et passare uns enllaços pq tu i els teus companys de ruta us podeu anar llegint i igual algun us serveix d´ajuda.

AMERICA 2001-07 AMERICA EN MOTO CulebraGS
AMERICA/ARGENTINA 2009-02 CRONICA PATAGONIA 02/09 Carlos1967
AMERICA/ARGENTINA 2008-12 LOS STEPPARIANS DE NUEVO EN RUTA: AL SUR DEL SUR Tnt-
AMERICA/ARGENTINA 2008-11 PASEO POR LA PATAGONIA 08 Joak
AMERICA/ARGENTINA 2008-02 RUTA 40 PATAGONIA-USUAHIA (I) El Demonio de Tasmania
AMERICA/ARGENTINA 2006-03 2006 CHILE Y ARGENTINA Jaimeleonú

Tambe et paso aquests d´empreses de lloguer de motos, si al finalment opteu per aquesta opcio
http://www.motospatagonia.com.ar
http://www.motoaventura.cl (aquest es el que n´he sentit a parlar mes vegades)
http://www.patagoniamoto.com/servicios.htm

Per altra banda, he trobat aquesta web per a GPS's Garmin, amb cartografia de Argentina amb els seus pois (radars,gasolineres,...)
http://www.proyectomapear.com.ar/index.php

He buscat tambe per damunt als blogs de HU (horitzon unlimited)
http://www.horizonsunlimited.com/tstories/lema/
http://www.horizonsunlimited.com/tstori ... 00-1.shtml

Pero si teniu temps i aneu be d´angles... busqueu mes. En el forum de HU i el de ADV , trobareu de tot. son els forums referencia mundial de viatges en moto

HU - Horizons Unlimited http://www.horizonsunlimited.com/
ADV - Adventure Riders http://www.advrider.com/forums

llastima que en la vida no es pot fer el que un sempre vol fer... per el 2010 ja vaig haver de renunciar per altres motius al viatge de la meva vida :( si no ..us acompanyaria ;)
Ex ...moltes coses

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dj. ago. 27, 2009 10:55 am

Jordi, sense mirar els $, Tu i jo triariem la mateixa moto per fer aquest viatge, oi ?
-----------

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dj. ago. 27, 2009 11:35 am

llastima que en la vida no es pot fer el que un sempre vol fer... per el 2010 ja vaig haver de renunciar per altres motius al viatge de la meva vida :( si no ..us acompanyaria ;)
Jordi... temps al temps, amb les ganes que tens de ben segur que et deixes veure allà on t'ho planteixis!!!!

ARBE ha escrit:Jordi, sense mirar els $, Tu i jo triariem la mateixa moto per fer aquest viatge, oi ?
Arbe, doncs jo en se d'un que tu també coneixes que s'està plantejant deixar-la a casa i marxar amb la KTM monocilindrica que te...

Fins aviat!
Imatge

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dj. ago. 27, 2009 1:12 pm

[quote user="Mareta" post="88307"]Avui hi ha hagut un noi de bmw que m´ha dit:

Mareta si em permets un consell. El millor per a assolir el teu objectiu en un viatge dels durs és tenir el cos preparat per a sofrir fora mida i la ment despejada per a gaudir l'inimaginable. Amb aquesta simple recepta i un poc de sort amb la mecànica està garantit l'èxit. Molta sort i mai tinguis dubtes...."La gran aventura és sempre el viatge" ( Trailman)

ufffff :tremolant :tremolant :tremolant[/quote]

Sens dubte un bon consell :D , de totes maneres crec l’aguant en tots aquests viatges és molt més psíquic que físic ;) ... Així dons tu no tindràs cap tipus de problema per gaudir-ne... :cool: :cool:

Una noia capaç de portar una GS, creuar sola Espanya en un sol dia i fer-se una transpirinenca en un parell de dies, pot amb la Patagonia i amb tot el que se li posi per davant ;) ;) . Problemes tindrà en Pasqual per seguir-te el ritme... :mrgreen: :mrgreen:

Molts ànims a tots dos... :kiss :kiss :kiss

Vvvvvssss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. ago. 27, 2009 7:36 pm

A veure Mareta........ (EP !!! ja saps que el que diré es en pla de fer conya eh !!!! )

L' 1 d' abril deies :

[quote user="Mareta" post="73232"]Ja tenia la sortida apuntada al calendari i em faia molta il.lussió. Peró he consultat els kms que tinc desde Torroella, exactament 234 fins Agramunt , fer la volta i la tornada. Son mases kms[/quote]

[quote user="Mareta" post="73461"]Aquest vespre he parlat amb la Floreta ( Mar) i m´ha dit:
Mama per mí no pateixis, ens divertirem molt !!!!!
Crec que m´es val que em posi les piles i començi a practicar amb lo de fer tirades llargues,[/quote]

Si en cincs mesos has fet aquesta evolució.....

La pregunta es : Que faràs d'aquí a 5 mesos ? :D :D :D :D

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. ago. 28, 2009 5:31 am

Ahir amb un grup de moteros de Torroella varem marxar a les 7 del matí cap Andorra , hem passat per Vallfogona i tot seguit cap a Ventolá a fer un "petit" esmorzar. Tot seguit collada de Tosses , Puigcerdà i Andorra . La carretera estava plena , plena de cotxes. Entre els cotxes, la calor supina i els kms que hem fet-480kms- he arribat a casa amb ganes de prendre una dutxa, i anar a dormir.
Ah, no em vull oblidar comentar que en Jordi Ponsa també va venir. Durant el tram de Pas de la Casa, Coll de Puymorens i Collada de tornada va ésser un excel.lent ROAD LEADER. James..... no sé pas que vareu fer a la transpirenaica, però aquest noi VOLA per les corbes.

Per a mi anar a Andorra vol dir tenir un parell d'horetes per poguer mirar un parell de coses, però ahir i degut a un ensurt, només hi varem estar 30 minuts que va ésser la parada a Motocard . Vaig mirar botes i un cas per poguer comparar preus i res més.

En Jordi Ponsa em va comentar que ens varem trobar en Pere Gros, a qui li envio des de aquí un saludo i em disculpo per no haver-lo saludat.

Bueno, vinga.......... al tema Patagonia:

En un retrobament, vaig tenir la trucada d´en Pasqual on varem definir el més important, el tipus de viatge:

1.- Aventura organitzada, es a dir viatge programat
2.- Aventura TOTAL

MARXEM A LA AVENTURA TOTALImatgeImatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 27, 2009 6:40 am, en total s’ha editat 3 vegades.

Javihospitalet
Presentats
Entrades: 757
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant

Entrada Autor: Javihospitalet » dv. ago. 28, 2009 11:04 am

Felicitaciones Eva por el viaje que planeas ya me gustaria hacerlo tambien, me parece muy bien eso de hacerlo a la aventura total y bueno siendo argentino si te puedo ayudar en algo avisa ok

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”